SoD 107 Zgłoś ten post Napisano 2 Kwiecień 2016 Co warto zrobić w F650GS Dakarze przy 50 000 km przebiegu? Odpukać nigdy nie miałem z nim problemów, ale może warto się zabezpieczyć i coś tam zrobić? Nigdy nie grzebałem się w silniku... może warto zajrzeć? Z góry dziękuje i proszę nie offtopować. :beer: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
FALCON 5 929 Zgłoś ten post Napisano 2 Kwiecień 2016 Ja bym sprawdził: zawory sprzęgło rozrusznika - jeżeli nie hałasuje to nie ruszaj pompę wody Rozumiem, że płyny hamulcowe, oleje itd. msz ogarnięte Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Moto Troter 4 323 Zgłoś ten post Napisano 2 Kwiecień 2016 Kup szwajcara. Bez niego nic nie rozkręcisz. Sorry, nie mogłem się powstrzymać. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
SoD 107 Zgłoś ten post Napisano 3 Kwiecień 2016 @Falcon: Olej, filtr, lagi, klocki, płyny i inne pierdoły robione na bieżąco. Sprzęgło nie hałasuję, a zawory i pompę zerknę. Dzięki wielkie, jeżeli ktoś jeszcze na coś wpadnie dajcie znać. :-) @Moto Troter: Mam ich około 70. Powinno wystarczyć. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JacekJ 8 862 Zgłoś ten post Napisano 3 Kwiecień 2016 Powoli może zacząć być sły hać napinacz rozrządu, ale to nic pilnego. Po prostu odgłos silnika będzie z każdym tysiącem km głośniejszy, mniej równy, a jeśli posłuchasz innego, to Ci się przykro zrobi. Ja tak miałem w swoim, wymiana odmieniła motocykl. Pompę wody należy sprawdzić pod kątem stanu kół napędzających i wałka, wyżłobień od uszczelniaczy na nim. 50.000, jeśli faktyczne, to niewiele na te silniki. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
agreSorek 4 523 Zgłoś ten post Napisano 3 Kwiecień 2016 Łożyska wahacza i kiwaczki, gumowe tłumiki drgań, łożyska kół i zabieraka, filtr paliwa. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JacekJ 8 862 Zgłoś ten post Napisano 3 Kwiecień 2016 Łożyska (i kół i wahacza) powinno sprawdzać się w miarę regularnie, a filtr paliwa trudno zweryfikować raczej. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
agreSorek 4 523 Zgłoś ten post Napisano 3 Kwiecień 2016 Jak nigdy nie zaglądane to czas najwyższy o ile jest jeszcze co zbierać. Filtr paliwa w sensie, że nadszedł "teoretyczny czas podwyższonego ryzyka" Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
SoD 107 Zgłoś ten post Napisano 3 Kwiecień 2016 (edytowane) https://www.boxer-pa...cs,369,207.html To taka cena tego cudeńka? Mam nalatane 47k, postawię go na zimę do warsztatu (nalatam przez sezon jakieś 5k) i wtedy zrobię zawory, filtr paliwa i inne pierdoły. Edytowane 3 Kwiecień 2016 przez SoD Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JacekJ 8 862 Zgłoś ten post Napisano 3 Kwiecień 2016 Tak to wygląda. A przy sprzedaży motka, jeśli powiesz, że wymieniony, to i tka każdy wzrusza ramionami. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
SoD 107 Zgłoś ten post Napisano 7 Wrzesień 2016 (edytowane) Może ktoś jeszcze coś wymyślił? Zimą chce zrobić porządny remont, żeby dalej przez kilka lat bezawaryjnie cieszyć się Dakarem. Aktualnie 52k przebiegu, do końca sezonu pewnie skoczy do 55k. - regulacja zaworów - filtr paliwa - filtr powietrza - olej + filtr oleju - płyn chłodnica - płyn hamulcowy - świeczki - łożyska kół i wahacza, kiwaczki, zabieraka - gumowe tłumiki drgań - żarówka? ;) - klocki przód mam nowe, tył wymieniam - lagi robione dwa lata temu - sprawdzić pompę wody Coś jeszcze przychodzi Wam do głowy? Jak z linką sprzęgła i gazu? Nigdy nie wymieniane. Edytowane 7 Wrzesień 2016 przez SoD Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 25 991 Zgłoś ten post Napisano 7 Wrzesień 2016 Zakup sobie na zapas i powieś na kołku Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pszemo 8 690 Zgłoś ten post Napisano 7 Wrzesień 2016 Sprzeday :-)) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ARG 1 050 Zgłoś ten post Napisano 7 Wrzesień 2016 (edytowane) Przy tym przebiegu linki bym wymienił, zależnie od tego jak jeździsz rzuciłbym okiem na stan sprzęgła Edytowane 7 Wrzesień 2016 przez ARG Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Maarian 936 Zgłoś ten post Napisano 7 Wrzesień 2016 U mnie przy 63k km, podczas regulacji zaworów zalecono wymianę łańcucha rozrządu Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
SoD 107 Zgłoś ten post Napisano 21 Wrzesień 2016 http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/produkt/7669776-filtr-paliwa-z-regulatorem-cisnienia Ten filtr jest okej? Trochę taniej niż na boxerparts. Mój to Dakar z 2007 roku. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Tomek Sz 50 Zgłoś ten post Napisano 22 Wrzesień 2016 Pomyśl o łożyskach główki ramy. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel_Ryki 67 Zgłoś ten post Napisano 23 Wrzesień 2016 Ja pitole... Każecie mu pół motocykla wymienić. A moje zdanie jest takie że jak nic się nie dzieje to lepiej nie ruszać. Zrobiłbym podstawowy serwis i tyle. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JacekJ 8 862 Zgłoś ten post Napisano 23 Wrzesień 2016 Jeśli jeździ wokół komina, to może tak być. Jeśli planuje dalszy wypad, to czasem lepiej prewencyjnie coś sprawdzić/wymienić. 50.000 to nie jest dużo na taki motek. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel_Ryki 67 Zgłoś ten post Napisano 23 Wrzesień 2016 W sumie to nie wiem, ale na tu forum czytałem parę razy że tylko do 30.000 przebiegu motory są dobre.... więc ja bym cofnął licznik np na 20.000 i miał problem z głowy :-D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
enlil 3 208 Zgłoś ten post Napisano 23 Wrzesień 2016 wystarczy zrobić trochę więcej km i na liczniku ponownie będziesz miał 20 tysi :D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach