Czarny 12 Zgłoś ten post Napisano 16 Kwiecień 2016 Kolega mój pozbył się swojego dotychczasowego japońskiego wozidła i rozgląda się za czymś niemieckim... Mógłby ktoś przelatując Puławską rzucić okiem na to cacko? http://www.armedbike.pl/oferta-motocykle/index.php?page=showlisting&lid=1090 Tak na marginesie to też mi ślinka pociekła na taką maszynę... Tylko ten przebieg - 155.000 km? W Polsce motocykle nie mają takich przebiegów. Musieli się pomylić... Pewnie 15.500... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pszemo 8 688 Zgłoś ten post Napisano 17 Kwiecień 2016 Jak chcesz,to mogą Ci zrobić 15,500 ;-) Ale po co? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Łasica 437 Zgłoś ten post Napisano 17 Kwiecień 2016 teraz to już raczej nie mogą... (cepik) chociaż ostatnio mi diagnosta opowiadał że przyjechał ktoś osobówką na badanie techniczne, gość wcześniej miał przebieg 300kkm a teraz 200kkm (załóżmy). No i co? diagnosta musi podbić przegląd tak czy inaczej i wprowadzić takie dane do systemu. Gość powiedział że wymieniał w aucie cały silnik bo tamten się zepsuł i koniec tematu :) jak się komuś później chce to może dochodzić czy rzeczywiście to zrobił czy nie ;) PS nie ma to jak samemu sobie odpowiedzieć w jednym poście :D 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
artex 8 446 Zgłoś ten post Napisano 17 Kwiecień 2016 czyli mogą? G450X mają Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Łasica 437 Zgłoś ten post Napisano 17 Kwiecień 2016 to skomplikowane ... :rolleyes: nie jestem ekspertem, niby nie mogą, ale jak to się mówi: Polak potrafi :roll: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Czarny 12 Zgłoś ten post Napisano 17 Kwiecień 2016 Ja osobiście uważam, że w przypadku motocykla typu "duży GS" przebieg im większy tym lepiej, bo zwiększa to szanse autentyczności wskazania licznika. No chyba że ktoś z 300 zrobi 150 żeby wyglądało realistycznie... Muszę przyznać, że jakbym zobaczył 300 na blacie to chyba bym się zastanawiał nad wejściem w taki biznes ale 150 to w takiej maszynie żaden przebieg... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 424 Zgłoś ten post Napisano 18 Kwiecień 2016 Są dwie szkoły 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
kurol 2 Zgłoś ten post Napisano 18 Kwiecień 2016 (edytowane) Jakis miesiac temu zakupilem gs1150 z podobnym przebiegiem licznikowym. Zadnych papierkow o serwisowaniu motocykla w aso do niego nie bylo. Poprzednich 2 wlascicieli serwisowalo go we wlasnym zakresie wiec liczylem sie ze moze to byc jakas mina i zaboli po kieszeni. W zeszlym tygodniu oddalem go wiec do mechanika ktory zajmuje sie motocyklami bmw zawodowo. Myslalem ze lozyska miedzy przekladnia glowna a wachaczem beda do wymiany,ale okazalo sie ze jeszcze pozyja i wystarczylo skasowanie luzu. Przy okazji motocykl mial zostac dokladnie przegladniety. Po przegladzie okazalo sie ze: Do wymiany tylko tarcze hamulcowe (o ktorych wiedzialem) Poci sie troszke wysprzeglik oraz simmering na przekladni glownej widac ze ma slady zuzycia. Dokad nic nie zacznie cieknac mam nie grzebac i cieszyc sie z jazdy bo z reszta motocykla wszystko ok Edytowane 18 Kwiecień 2016 przez kurol 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Łasica 437 Zgłoś ten post Napisano 18 Kwiecień 2016 Myslalem ze lozyska miedzy przekladnia glowna a wachaczem o co chodzi ? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
kurol 2 Zgłoś ten post Napisano 18 Kwiecień 2016 (edytowane) https://pl.bmwautopa...1758/0/0/2003/0 Czesc nr 2 Mechanik przy pierwszym macaniu stwierdzil ze jest luz i niewiadomo czy nie trzeba bedzie zmieniac lozysk. Podobno czesta przypadlosc tych motocykli z duzymi przebiegami. Zamiennikow specjalnie nie ma,do wymiany pasuje miec jakis palnik i conajmniej jeden klucz dynamometryczny. Edytowane 18 Kwiecień 2016 przez kurol Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
artex 8 446 Zgłoś ten post Napisano 18 Kwiecień 2016 kolega kupował używkę z wypadkowego Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Mario 6na9 6 755 Zgłoś ten post Napisano 18 Kwiecień 2016 Mechanicznie nie podejmuję się oceny sprzętu, natomiast na temat sprzedawcy napiszę słówko. Dawno temu oglądałem u nich trampka 650 i STAN IDEALNY to raczej sprawa umowna. W innych okolicznościach miałem też wątpliwą przyjemność poznania właściciela firmy. Ja sprzętu bym u nich nie kupił, co nie wyklucza tego że ten konkretny motek może być warty zainteresowania. 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Czarny 12 Zgłoś ten post Napisano 18 Kwiecień 2016 Mario, dzięki za opinię. Generalnie nie lubię określenia "stan idealny" w doniesieniu do jakiegokolwiek przedmiotu, który był używany. Idealny to on mógł być jak schodził z taśmy w fabryce... Ponawiam prośbę, jakby ktoś był w okolicy i mógłby napisać coś o tym pojeździe to byłbym dozgonnie wdzięczny. Dziękuję z góry! Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach