Jarek 22 786 Zgłoś ten post Napisano 12 Marzec 2017 Pięknie pomyślałeś i zadałeś sobie trudu napisania bardzo fajnego merytorycznego posta - co mi zostaje? Pociągnąć dalej, ale żeby nie było tak prosto to tylko kawałek ... Logika wskazuje, że cewka podstawowa to: T9510 zasilana kabelkiem ( to ten różny ) czarno zielonym, a wiązka oznaczona na biało czy szaro to T9520 zasilana kabelkiem czarno fioletowym. Tak więc skoro Mirkoslawski odkrył, że ma sparowane fakocewki z oznaczeniami wiązki to wystarczy sprawdzić dla potwierdzenia czy to co nazywam logiką się sprawdza czy nie Jak zwykle oczekuję złośliwości ... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ARG 1 050 Zgłoś ten post Napisano 12 Marzec 2017 Nie rozumiem w ogóle o czym ta dyskusja. Pomieszane kable do tych cewek jednoznacznie świadczą o tym, że ten motor to jakiś ulep (pewnie każda pochodzi z innego moto) i jako taki powinien zostać przekierowany do stacji utylizacji pojazdów a nie mącić na forum 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
enlil 3 208 Zgłoś ten post Napisano 12 Marzec 2017 ARG, chyba coraz bardziej brakuje tobie porządnego moto 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
agreSorek 4 523 Zgłoś ten post Napisano 14 Marzec 2017 Myliłem się. Mogę tylko potwierdzić, że u mnie kolor i umiejscowienie fajek, kolory kabelków w poszczególnych wiązkach są takie jak napisał Ofca234.Wysłane z mojego Lenovo B8000-H przy użyciu Tapatalka Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ofca234 27 Zgłoś ten post Napisano 15 Marzec 2017 (edytowane) no więc, rozebrałem mój motorek jeszcze raz, i dokonałem inspekcji. dla przypomnienia: motocykl od zakupu miał dwie czarny fajki miałem jedną białą, zapasową. jedna z czarnych się zuużyła więć zamieniłem na białą. spisałem numery z fajek i zrobiłem zdjęcia. uszkodzona: 7 696 987 1 (uwaga na oznaczenie rzymskie I) biała 7 696 987 1 (uwaga na oznaczenie rzymskie I) czarna 7 696 986 1 (uwaga na oznaczenie rzymskie II) kabelki miałem podłączone tak, że czarno-fioletowy szedł do świecy głównej (oznaczonej tą rzymską dwójką) a czarno-zielony do pomocniczej. ale może to jest źle? niby może być na logikę (to oznaczenie rzymskie I i II), ale wolałbym to mieć potwierdzone. zdjęcie obu czy może ktoś spojrzeć u siebie i zobaczyć jak ma ułożone te kable? Edytowane 15 Marzec 2017 przez ofca234 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
agreSorek 4 523 Zgłoś ten post Napisano 15 Marzec 2017 U mnie wiązka czarnofioletowy/ brązowy/żółtoczerwony przy białej fajce, tej bocznej (zewnętrznej)Wysłane z mojego Lenovo B8000-H przy użyciu Tapatalka Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ofca234 27 Zgłoś ten post Napisano 15 Marzec 2017 32 minuty temu, agreSorek napisał: U mnie wiązka czarnofioletowy/ brązowy/żółtoczerwony przy białej fajce, tej bocznej (zewnętrznej) a numery fajek masz jak u mnie? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 786 Zgłoś ten post Napisano 15 Marzec 2017 Fajnie se gadacie to też coś dorzucę. Ze świecy głównej ( a raczej zasilania .... ) leci kabelek do obrotomierza Kolory powinny się zgadzać. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ofca234 27 Zgłoś ten post Napisano 15 Marzec 2017 ja tam się nie znam, ale XChallange to chyba obrotomierza nie ma, co? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 786 Zgłoś ten post Napisano 15 Marzec 2017 Ja też się nie znam, ale sygnał zliczający motogodziny skądś leci ... No dobra ... biorę winę na siebie, nie znam się, nie widziałem schematu, nie odzywam się więcej, zamykam się w sobie, przepraszam za zamieszanie Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ofca234 27 Zgłoś ten post Napisano 16 Marzec 2017 a może ktoś umie skojrzyć jak od diagramu ele dojść do part number: T9510 (numer cewki z diagramu ele)7 696 986 1 numer cewki na niej wybity Katalog BMW (jeszcze inne numerki patrz screen) czyli jak dojść, która cewka jest pierwsza?!?! Przecież musi być jakiś sposób! Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
rekin315 2 Zgłoś ten post Napisano 16 Marzec 2017 (edytowane) Nie pamietam jakie sa kolory kabli, ale na wtyczce do drugiej cewki powinna byc biala opaska. Taka jakby parciana izolacja. Edytowane 16 Marzec 2017 przez rekin315 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ofca234 27 Zgłoś ten post Napisano 17 Marzec 2017 no właśnie ja tej opaski nie mam. i nie miałem "od nowości" czyli odkąd zakupiłem motocykl.. niemniej, serio, nie ma kogoś kto potrafi to odczytać z diagramu? przecież musi się dać... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ofca234 27 Zgłoś ten post Napisano 19 Marzec 2017 dobra, znalazłem wątek na advrider, potwierdza on zeznanie Agresorka. fioletowy do pomocniczej. czas zdjąć airbox trzeci raz i poprawić. http://advrider.com/index.php?threads/g650x-challenge-ignition-coils.676408/ Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mirkoslawski 320 Zgłoś ten post Napisano 25 Marzec 2017 Trochę dzisiaj polatane, moto przetestowane po serwisie i zmianie opon z kostek na "duale" - nie jest źle 3 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
raby 2 267 Zgłoś ten post Napisano 25 Marzec 2017 Ło to duale? Duale to k60 a to jakies 70/30 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mirkoslawski 320 Zgłoś ten post Napisano 25 Marzec 2017 7 minut temu, raby napisał: Ło to duale? Duale to k60 a to jakies 70/30 Dla mnie duale Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
raby 2 267 Zgłoś ten post Napisano 25 Marzec 2017 A co to? Daj znac ile przejada na asfalcie. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mirkoslawski 320 Zgłoś ten post Napisano 25 Marzec 2017 To Sava rockrider albo inaczej mitas mc23. Za 1.5 miesiąca jadę je przetestować na wyprawie - napiszę wtedy co i jak. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mirkoslawski 320 Zgłoś ten post Napisano 26 Marzec 2017 Dzisiaj też polatane - i "WCIĄGA" 4 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Tomek Sz 50 Zgłoś ten post Napisano 26 Marzec 2017 Gdzie to? Jakieś 2 godziny temu szwędałem się po polach w okolicach Piotrkowic. Może się rozmineliśmy? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mirkoslawski 320 Zgłoś ten post Napisano 26 Marzec 2017 9 minut temu, Tomek Sz napisał: Gdzie to? Jakieś 2 godziny temu szwędałem się po polach w okolicach Piotrkowic. Może się rozmineliśmy? Chyba w Twoich okolicach gdzieś - byłem tam około 14.00 - 15.00 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mirkoslawski 320 Zgłoś ten post Napisano 26 Marzec 2017 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Tomek Sz 50 Zgłoś ten post Napisano 27 Marzec 2017 Kurcze. Na jednym ze zdjęć prawie widać komin mojej chałupy. Latałeś wzdłuż Nidy? Ja w tym czasie byłem po drugiej stronie rzeki. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Tomek Sz 50 Zgłoś ten post Napisano 27 Marzec 2017 Obejrzałem Twój drugi filmik- jechałem wczoraj tym odcinkiem, ale w Korytnicy odbiłem w pola i doleciałem do Piotrkowic. Ty pewnie poleciałeś przez Rembów i łąkami do Mokrska. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach