Skocz do zawartości
arthurr

[K] amortyzator fabryczny do twina

Recommended Posts

Kupię jak w temacie - tylko standardowy, nie niski.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Icoo sprzedał - była o tym rozmowa i w ogłoszeniu też stoi że sprawa nieaktualna ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Aaaa to sorry :) Sprzedaż przeoczyłem.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

nie wiem czy się nada, ale notorycznie wystawiany był na allegro amor od 8setki/twina? z regulacją pod ESA (nie wiem czy to ma znaczenie aż takie) ale gość chciał za niego 4 stówki, a to chyba dobra cena... no chyba że taki się nie nada

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

To jest z adventure'a - jeszcze wyższy niż z normalnej 800 już pomijając ten kabel. A tu się rozchodzi o to żeby był delikatnie niższy niż 800 co amor z twina daje na tacy w cenie duuuużo niższej niż niski do 800-ki ;)

Aaa, właśnie - może ktoś chce podmienić amor z małego twina na taki z 800? ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dakarowy chyba ma pneumatyka od XCH ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dakarowy chyba ma pneumatyka od XCH ;)

Nie ma, ale wie kto ma ;)

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dlatego napisałem chyba :beer:

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dlatego napisałem chyba :beer:

No fakt. Jak będzie chciał to chyba by go odzyskał :lol:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Powietrzny? Taki air ride znaczy? że mogę se jak w murzyńskim caddilacu podnosić i opuszczać "z knefla"?? No ja nie wiedziałem że te x-ch takie wybajerzone, teraz wiem dlaczego wszyscy je kupują :D

Edytowane przez arthurr
  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Taki sam jak w HP2.

Chyba

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Taki sam, nie wiem tylko czy pasowałby do twina, w sensie montażu bez przeróbek, poza tym to amortyzator Jarka, bo otrzymał go ode mnie w ramach zbiorowego recyklingu przy okazji naprawy mojego X-a :-D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Doktorat z amorków zrobiony, amor ustrzelony, można zamykać.

Jeszcze tylko dla potomnych:

- amortyzator obniżający F650GS twin - rozstaw mocowań 40 cm

- amortyzator standardowy F650GS twin - rozstaw mocowań 41,5 cm

- amortyzator standardowy F800GS - rozstaw mocowań 42,5 cm

Amortyzator obniżający do twina ma srebrną sprężynę.

Edytowane przez arthurr

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

I jeden zwój mniej niż standardowy, jeśli ma ktoś to porównania.

Wytapatalkowane z magicznego pudełka.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Amor od Twina obniży motek tak, że stopka będzie o ok 4cm za długa.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Amor od Twina obniży motek tak, że stopka będzie o ok 4cm za długa.

Nieprawda - chyba że założysz niski amor od twina. W weekend na próbę przełożyłem standardowy amor z twina do 800-ki, mam podwyższenie kosy założone - 800-ka jeszcze na kosie z podwyższeniem stała. Fakt, że bardzo pionowo - ale stała. 800-ka na fabrycznej kosie mocno leży. Założę amor z twina, zdemontuję podwyższenie i będzie ok.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nieprawda - chyba że założysz niski amor od twina. W weekend na próbę przełożyłem standardowy amor z twina do 800-ki, mam podwyższenie kosy założone - 800-ka jeszcze na kosie z podwyższeniem stała. Fakt, że bardzo pionowo - ale stała. 800-ka na fabrycznej kosie mocno leży. Założę amor z twina, zdemontuję podwyższenie i będzie ok.

Po zmianie zwykłego amorka z twina na 8setkowy dało się motka postawić na oryginalnej stopce ale był tak przechylony, że aby powrócić do poprawnej pozycji konieczne było extra 4cm i to jest fakt :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Widzisz - zrobiliśmy odwrotne podmiany :) Ja nie włożyłem do twina amorka z 800-ki bo nie to było przedmiotem eksperymentów. Wspólnie udowodniliśmy, że 800-kowy amorek w twinie wymaga extra 4 cm rurki - więc zmiana odwrotna... jest tańsza o 4 cm rurki :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×