Skocz do zawartości
Doodek

[K] xt600

Recommended Posts

W imieniu kolegi się zapytowuję, czy ktoś może ma, albo zna kogoś kto ma i chce sprzedać XT600?

Będę wdzięczna za info,

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wiem kto ma zapytam czy chce sprzedać bo chwilowo i tak nie jeździ

Wysłane z garażu

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

W imieniu kolegi się zapytowuję, czy ktoś może ma, albo zna kogoś kto ma i chce sprzedać XT600?

Będę wdzięczna za info,

2kf, 3tb? Podejrzewam, że chodzi o 660 bo 600 to starocie.

Edytowane przez GSuberalles

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ale jakie fajne i wytrzymałe starocie :-P

wytapatalkowano

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ale jakie fajne i wytrzymałe starocie :-P

wytapatalkowano

To bez wątpienia ale chodziło mi raczej o trend (ciśnienie na nowe i drogie sprzęty) a nie o sam motocykl, który nawiasem mówiąc uwielbiam i bardzo ale to bardzo miło wspominam.

Edytowane przez GSuberalles

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

ma być właśnie "staroć"

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

a to popytam bo wiem, że były dwa w całkiem niezłym stanie, oba 3tb. Wiem, że jedne to wersja "K" czyli bez elektrycznego rozrusznika.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

będę wdzięczna za każde info

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jaki budżet, bo wiem o jednym dość pewnym, ale jaki jest górny budżet?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

daj info - potencjalny nabywca sam się określi :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wyremontowałem (prawie) XT600Z Tenere dla pewnego Irlandczyka. Motocykl u mnie w garażu od grudnia, wymienione wszystko "jak dla siebie", w silniku m.in. odświeżona głowica (uszczelniacze, szlif i docieranie gniazd i zaworów), poprzedni właściciel zmieniał już pierścienie na oryginały (+ honowanie, rzecz jasna) i łańcuch rozrządu, wymienione koła na proste i nie utlenione (21'/18')+ wymienione wszystkie łożyska, wymienione prawie wszystko w gaźnikach (nawet membrana, po czym moto dostało odpowiedniego kopa), zrobione porządki z prądem (lampy na przekaźnikach z przełącznikiem świecenia jednego lub dwóch świateł mijania), niestety wymienione również reflektory na ruch lewostronny (możliwa wymiana na "nasze" WESEMY 2xH4), nowy napęd (standardowe przełożenie), przetrzepane zawieszenie przód/tył (wymiana oleju w lagach, uszczelniaczy i skarpet, z tyły nasmarowane łożyska, jedno również wymienione), nowe łożyska główki ramy, filtry powietrza (multiair, gąbka) i oleju, oczywiście olej (15W50 Bel-Ray), płyn hamulcowy, nowe klocki, wymieniony aku na AGM bezobsługowy, nowe manetki, nowa linka sprzęgła itd (listę rzecz jasna mam, jeszcze się nie rozliczyłem do końca z klientem). Generalnie spędziłem przy nim bity miesiąc, gdyby zebrać wszystkie godziny do kupy, w części wpakowane jakieś 2500pln, robocizny za kolejne 1500pln. Motocykl miał jechać w różne regiony świata. Ale.. życie. Jeszcze nie mam w 100% odpowiedzi, klient próbuje znaleźć rozwiązanie na zatrzymanie moto, bo nawet się nim nie przejechał, ale jeśli nic nie wymyśli to będzie do sprzedania za ok 6.5kPLN, czyli poniżej tego co zapłacił za moto + przygotowanie do objechania globu.

Motocykl nie nadaje się jednak do krzaczenia, to turysta ;) Do krzaczenia trzeba brać wersję bezowiewkową, nejlepiej kopaną 2KF, która waży nie wiele więcej niż DRZ-S (wiem kto ma do sprzedania wyremontowaną, z zawiasem z TT600S, czyli przód UPSy 310mm, tył Ohlins, z dodatkowym dużym baniakiem Acerbisa).

Edytowane przez ArturS
  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

przekazałam zainteresowanemu w/w opis i zobaczymy co odpowie

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja niestety nie pomogę. Jedno dostało nowe koła i teraz udaje supermoto, drugie wcześniej poszło do żyda. Przykro mi.

P.S. ja jeździłem 3tb i XT600Z Tenere. "Z" wspominam raczej słabo chociaż była w zajebistym stanie. Trochę drażni dźwiganie tego kiosku z przodu. 3TB miałem z kopajką i teraz śni mi się ona po nocach, niestety nie stać mnie na drugi sprzęt bo właśnie XT600K 3TB brałbym bez zastanowienia. 2KF podobno trochę mocniejsza i lepiej na koło idzie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

raczej taki stan nie do dłubania a do jeżdżenia

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mój znajomy nie chce sprzedać :(

Wysłane z garażu

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Do zamknięcia. Motek kupiony

e489799cb98db14c7d081606a9048a81.jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Piękny kolor kanapy,

Przepiękny :wub: :lol:

  • Like 6

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jak Twoj kiedyś :)

Wysłane z garażu

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

nieco inny odcień, ale klimat podobny

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

W kTM nie było takiej integracji ze zbiornikiem :lol:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Sorki ze sie nie odezwałem, wybyłem w międzyczasie, ale jak widać - nie ma tego złego.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×