Skocz do zawartości

adino

Użytkownik
  • Zawartość

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2 Neutral

O adino

  • Tytuł
    Aktywny

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    Grodzisk Mazowiecki
  • Motocykl
    BMW F 650 GS
  • Przebieg
    60000

Ostatnie wizyty

1 129 wyświetleń profilu
  1. adino

    F 650 GS DAKAR ABS 2005 - Warszawa

    Sprzedaż nieaktualna.
  2. adino

    F 650 GS DAKAR ABS 2005 - Warszawa

    Ogłoszenie nieaktualne - moto ma już nowego właściciela (naszego forumowicza).
  3. Witam, Czy ogłoszenie w sprawie sprzedaży 650 aktualne, pozdrawiam.

  4. adino

    F 650 GS DAKAR ABS 2005 - Warszawa

    Do sprzedania: BMW F 650 GS DAKAR Rok produkcji: IX 2004, pierwsza rejestracja: 2005 (w dokumentach rocznik 2005) VIN: WB10186A65ZL45383 Ubezpieczenie OC: do V 2017, przegląd techniczny do VII 2017 aktualny przebieg: 62,7 tys. km. cena: 11 tys. zł Wyposażenie: ABS, oryginalne dwustopniowe podgrzewanie manetek, oryginalne handbary, wygodna kanapa z G 650 GS, szyba turystyczna, mały kufer, światła ksenonowe, akcesoryjne podnóżki kierowcy i osłony przedniego widelca, autoalarm, podnóżek centralny, specjalne zabezpieczenie przeciwkradzieżowe przedniego koła, ukryty wyłącznik startera Sprowadzony z USA w 2009 r., jestem drugim użytkownikiem w kraju od V 2014, przejechałem nim 22,5 tys. km. Motocykl użytkowany przeze mnie i poprzedniego właściciela w większości na drogach asfaltowych, NIGDY w ciężkim terenie, jazda bez pasażera (czyli mało zużyty tylny amortyzator). Duży przebieg wynika z zastosowania: dojazdy do pracy (Żyrardów/Gordzisk Maz. – Warszawa). Dokładam dużo materiałów informacyjnych i instruktażowych (DVD, manuale, historia serwisowania, plan serwisowania). W motocykl zainwestowałem ponad 2 tys. zł (ostatnio: akumulator, przednia opona Metzeler, tarcze i sprężyny sprzęgłowe, uszczelniacze w układzie hamulcowym, napęd). Dodaję bardzo dużo części zapasowych (głównie używanych, kilka nowych). W motocyklu wykonałem dużo prac serwisowych – nie licząc standardowych prac eksploatacyjnych: wymiana tylnej tarczy hamulcowej (43 tys.), regulacja luzu na zaworach, wymiana łożysk główki ramy, remont przedniego teleskopu (50 tys.), remont pompy wodnej, wymiana łańcucha napędowego i kół łańcuchowych, wymiana łożysk w tylnym kole, remont układu dźwigniowego tylnego amortyzatora (58 tys.), nowy akumulator (IV 2016), wymiana tarcz i sprężyn sprzęgłowych, duży remont układu hamulcowego (62,5 tys.) Zakres prac serwisowych pokazuje ile trzeba dołożyć do motocykla, który ma obecnie przebieg ok. 40-50 tys. i nie był jeszcze remontowany (koszty części i robocizny) – ja sprzedaję motocykl z większym przebiegiem, ale za to porządnie wyremontowany. Silniki Rotaxa wytrzymują do ok. 100 – 150 tys. Kupujesz NIEZAWODNY, BARDZO TANI W EKSPLOATACJI I SERWISOWANIU motocykl gotowy do przejechania ok. 40 tys. bez żadnych większych prac. Za 10-20 tys. km warto by było jedynie wymienić łańcuszek rozrządu z napinaczem (koszt kilkaset zł na oryginalnych częściach BMW) – np. przy okazji regulacji luzu na zaworach, tylną oponę (Metzeler) trzeba będzie wymienić za kilka tys. km. Sprzedaż nieplanowana - przesiadłem się na K 1300 R. Motocykl serwisowałem dla siebie, kupiłem dużo części zapasowych. Kupujesz od motocyklisty o dużym doświadczeniu w pracach serwisowych i dużej kulturze technicznej. Na życzenie mogę przesłać więcej szczegółowych informacji oraz zdjęć, w tym z prac serwisowych. Przy rezygnacji z dodatkowych części motocykl odsprzedam taniej. Kontakt: 888 506 254 Motocykl do obejrzenia pod Grodziskiem Mazowieckim.
  5. adino

    F 650 GS DAKAR ABS 2005 - Warszawa

    Przepraszam - nie napisałem wyraźnie: aktualny przebieg 62,5 tys. km. Możliwa ewentualna zamiana na Opla Zafirę o podobnej wartości
  6. Rok produkcji: IX 2004, pierwsza rejestracja: 2005 (w dokumentach rocznik 2005) VIN: WB10186A65ZL45383 Ubezpieczenie OC: do V 2017, przegląd techniczny do VII 2017 cena: 12 500 zł Wyposażenie: ABS, oryginalne dwustopniowe podgrzewanie manetek, oryginalne handbary, wygodna kanapa z G 650 GS, szyba turystyczna, mały kufer, światła ksenonowe, akcesoryjne podnóżki kierowcy i osłony przedniego widelca, autoalarm, podnóżek centralny, specjalne zabezpieczenie przeciwkradzieżowe przedniego koła, ukryty wyłącznik startera Sprowadzony z USA w 2009 r., jestem drugim użytkownikiem w kraju od V 2014, przejechałem nim 22,5 tys. km. Motocykl użytkowany przeze mnie i poprzedniego właściciela w większości na drogach asfaltowych, NIGDY w ciężkim terenie, jada bez pasażera (czyli mało zużyty tylny amortyzator). Duży przebieg wynika z zastosowania: dojazdy do pracy (Żyrardów/Gordzisk Maz. – Warszawa). W motocykl zainwestowałem ponad 2 tys. zł (ostatnio: akumulator, przednia opona Metzeler, tarcze i sprężyny sprzęgłowe, uszczelniacze w układzie hamulcowym, napęd). Dodaję bardzo dużo części zapasowych (głównie używanych i nowych). W motocyklu wykonałem dużo prac serwisowych – nie licząc standardowych prac eksploatacyjnych: wymiana tylnej tarczy hamulcowej (43 tys.), regulacja luzu na zaworach, wymiana łożysk główki ramy, remont przedniego teleskopu (50 tys.), remont pompy wodnej, wymiana łańcucha napędowego i kół łańcuchowych, wymiana łożysk w tylnym kole, remont układu dźwigniowego tylnego amortyzatora (58 tys.), nowy akumulator (IV 2016), wymiana tarcz i sprężyn sprzęgłowych, duży remont układu hamulcowego (62,5 tys.) Zakres prac serwisowych pokazuje ile trzeba dołożyć do motocykla, który ma obecnie przebieg ok. 40-50 tys. i nie był jeszcze remontowany (koszty części i robocizny) – ja sprzedaję motocykl z większym przebiegiem, ale za to porządnie wyremontowany. Silniki Rotaxa wytrzymują do ok. 100 – 150 tys. Kupujesz NIEZAWODNY, BARDZO TANI W EKSPLOATACJI I SERWISOWANIU motocykl gotowy do przejechania ok. 40 tys. bez żadnych większych prac. Za 10-20 tys. km warto by było jedynie wymienić łańcuszek rozrządu z napinaczem (koszt kilkaset zł na oryginalnych częściach BMW) – np. przy okazji regulacji luzu na zaworach, tylną oponę (Metzeler) trzeba będzie wymienić za kilka tys. km. Sprzedaż nieplanowana - przesiadłem się na szosowca kupionego po bardzo okazyjnej cenie. Motocykl serwisowałem dla siebie, kupiłem dużo części zapasowych. Kupujesz od motocyklisty o dużym doświadczeniu w pracach serwisowych i dużej kulturze technicznej. Dokładam dużo materiałów informacyjnych i instruktażowych (DVD, manuale, historia serwisowania, plan serwisowania). Na życzenie mogę przesłać więcej szczegółowych informacji oraz zdjęć, w tym z prac serwisowych. Przy rezygnacji z dodatkowych części motocykl odsprzedam taniej. Motocykl do obejrzenia pod Grodziskiem Mazowieckim. Jazda próbna po wpłaceniu wartości. Kontakt: 888 506 254
  7. adino

    Zamierzam kupić moto F650GS Dakar...

    Cześć! Jakbyś był w Warszawie, to i na mojego Dakara mógłbyś rzucić okiem. Będę sprzedawał. Produkcja 09.2004, przebieg 60 tys., wersja USA, dużo części powymienianych na nowe, trochę części w zapasie. Jeżdżę nim od maja 2014 r. (zrobiłem 20 tys.). Przesiadłem się na K 1300. Wołam za niego 13 tys., ale moim zdaniem warto. Pozdrowienia.
  8. adino

    częsci do F 650 GS Dakar 1999-2000

    Prawie że, ale nie ma ramy - bo tak wyszła by połówka jak nic!
  9. Witam! Po "hurtowych zakupach" i po remoncie mojego Dakara zostało mi trochę części: - bak z pompą paliwową i zaworem bezpieczeństwa - kompletna rura wydechowa (tłumik, katalizator) - tylna lampa - regulator napięcia - tylny wahacz - kołyska (kiwaczek) i dźwignie boczne tylnego wahacza - łożyska igiełkowe, sworznie i uszczelniacze do wymiany - tylny błotnik/uchwyt tablicy rejestracyjnej - tylne nadkole - tylny hamulec (pompa, zacisk, przewody, zbiornik wyrównawczy) - tylny czujnik ABS - cewka zapłonowa (wersja jednoświecowa) - zbiornik wyrównawczy ukł. chłodzenia - dźwignia tylego hamulca - prawy podnóżek z mocowaniem - dźwignia zmiany biegów - półka akumulatora - prawie kompletna instalacja elektryczna (kilka kabli jest odciętych) - puszka filtra powietrza (airbox) + blacha mocująca + rura dopływu powietrza z czujnikiem - kształtownik do którego zamocowany jest silnik od przodu (uzupełnienie ramy) - naciągi tylnego koła - aluminiowa osłona silnika - dolna część ramy (mocująca nóżkę boczną) z czujnikiem nóżki bocznej (kosy) - tylne koło (wymieniłem łożyska na nowe) - trochę innych drobiazgów Zdjęcia pod adresem: http://wyslijto.pl/plik/ycc2gji49f Z racji wieku, części nie są w stanie idealnym, ale nadają się do użycia. Udzielam gwarancji rozruchowej. Zainteresowanych proszę o kontakt przez PW z propozycją cenową. Części mogę wysłać lub podrzucić w okolicach: Grodzisk Mazowiecki lub Warszawa
  10. adino

    Felga odlew do G 650 GS 2011 r.

    zapomniałem - felga tylna
  11. adino

    Kompletne koło do F650 GS

    przepraszam - zapomniałem o najważniejszyn: niestety tył.
  12. Felga w stanie idealnym. Przebieg < 10 tys. km. Kupiłem z oponą i tarczą hamulcową - opona i tarcza są teraz w moim Dakarze, a felga została. Felga jest z tarczą do ABS, bez tarczy hamulcowej. Oddam za 300 zł. Grodzisk Maz. / Warszawa.
  13. Mam kompletne koło do GS-a: felga, dętka, opona, tarcza ABS, tarcza hamulcowa (grubość 4 mm - poniżej grubości minimalnej). Wymianiłem łożyska na nowe, nowy simering. Oddam za 300 zł. Opona żużyta: bieżnik na środku poniżej 1 mm. Można wykorzystać jako koło zapasowe, albo zmienić oponę na kostkę i mieć możliwość szybkiej wymiany przy wyjeździe w teren. Grodzisk Maz./Warszawa.
  14. adino

    Nowy "stary" użytkownik

    Wszystkim dziękuję za przywitanie. Pozdrowienia.
  15. adino

    Nowy "stary" użytkownik

    Dzięki za przywitania. Przy okazji pytanie: czy istnieje jakieś sensowne forum BMW K 1300?
×