Nadszedł ten czas.... po fakcie będzie hasło "Dave płakał jak sprzedawał" :) Ale niestety nie użytkuję sprzętu zgodnie z przeznaczeniem (tj. nie zjeżdżam z asfaltu) i uznałem że czas się rozstać. Jak w temacie: F800GS z roku 2010. Jestem drugim właścicielem w kraju od roku 2012, do którego został sprowadzony w 2011 z Włoch. Wyposażenie BMW: ABS, "pełny" komputer, grzane manetki, centralna podstawka Dodatki TouraTech: Regulowana i składana dźwignia zmiany biegów Turystyczne podnóżki Płyta pod silnik Osłona ramy prawa Osłona ramy lewa Osłona zbiornika płynu hamulcowego (przód) Osłona zbiornika płynu hamulcowego (tył) Osłona chłodnicy Osłona regulatora Handbary Osłona zębatki zdawczej Gumowa osłona kierownicy Gmole dolne Gmole górne Składana dźwignia hamulca nożnego Mocowanie chłodnicy Kierunkowskazy LED Podwyższenie błotnika Podwyższenie kierownicy Pozostałe dodatki: Sprężyny progresywne Szyba Wunderlich Vario Ergo Deflektor Dakrojad Scottoiler Wzmocnienie śruby amortyzatora Tuleje kół z nierdzewki Poszerzenie bocznej stopki Kufry (centralny Kappa 52L i boczne keyless po 46L) Kanapa do wyboru komfort custom lub standardowa Do wyboru opony TKC 70 lub TKC 80 Halogeny No i mam nadzieję "smaczek" ;) AF-XiED czyli coś jakby czip tjuning Oprócz wyróżniających go dodatków TT, szare plastiki są oklejone folią 3M w 2 odcieniach szarości i kolejny wyróżnik: plastiki na dziobie, doloty powietrza i wokół stacyjki są zrobione w hydrografice. No i najważniejsza informacja w każdym ogłoszeniu... cena... Wartość samych dodatków TT to ok 5500. Pozostałych jest na dobrze ponad 8000. Cena forumowa 32.000PLN Pozostałe szczegóły dotyczące moto oczywiście chętnie opowiem zainteresowanym przy oględzinach. Jak go umyję, to zrobię foty i wrzucę na portale... więc przez kilka dni oferta jest "forum exclusive". A! Jeszcze taki detal, że 23go września wychodzi przegląd, więc jeżeli ktoś chce sobie poprawić samopoczucie stanem licznika, to ma tydzień na decyzję :D W pełnym okufrowaniu :)
    • Like
    3