Nadszedł ten czas.... po fakcie będzie hasło "Dave płakał jak sprzedawał" :) Ale niestety nie użytkuję sprzętu zgodnie z przeznaczeniem (tj. nie zjeżdżam z asfaltu) i uznałem że czas się rozstać.
Jak w temacie: F800GS z roku 2010. Jestem drugim właścicielem w kraju od roku 2012, do którego został sprowadzony w 2011 z Włoch.
Wyposażenie BMW: ABS, "pełny" komputer, grzane manetki, centralna podstawka
Dodatki TouraTech:
Regulowana i składana dźwignia zmiany biegów
Turystyczne podnóżki
Płyta pod silnik
Osłona ramy prawa
Osłona ramy lewa
Osłona zbiornika płynu hamulcowego (przód)
Osłona zbiornika płynu hamulcowego (tył)
Osłona chłodnicy
Osłona regulatora
Handbary
Osłona zębatki zdawczej
Gumowa osłona kierownicy
Gmole dolne
Gmole górne
Składana dźwignia hamulca nożnego
Mocowanie chłodnicy
Kierunkowskazy LED
Podwyższenie błotnika
Podwyższenie kierownicy
Pozostałe dodatki:
Sprężyny progresywne
Szyba Wunderlich Vario Ergo
Deflektor Dakrojad
Scottoiler
Wzmocnienie śruby amortyzatora
Tuleje kół z nierdzewki
Poszerzenie bocznej stopki
Kufry (centralny Kappa 52L i boczne keyless po 46L)
Kanapa do wyboru komfort custom lub standardowa
Do wyboru opony TKC 70 lub TKC 80
Halogeny
No i mam nadzieję "smaczek" ;) AF-XiED czyli coś jakby czip tjuning
Oprócz wyróżniających go dodatków TT, szare plastiki są oklejone folią 3M w 2 odcieniach szarości i kolejny wyróżnik: plastiki na dziobie, doloty powietrza i wokół stacyjki są zrobione w hydrografice.
No i najważniejsza informacja w każdym ogłoszeniu... cena... Wartość samych dodatków TT to ok 5500. Pozostałych jest na dobrze ponad 8000.
Cena forumowa 32.000PLN
Pozostałe szczegóły dotyczące moto oczywiście chętnie opowiem zainteresowanym przy oględzinach.
Jak go umyję, to zrobię foty i wrzucę na portale... więc przez kilka dni oferta jest "forum exclusive".
A! Jeszcze taki detal, że 23go września wychodzi przegląd, więc jeżeli ktoś chce sobie poprawić samopoczucie stanem licznika, to ma tydzień na decyzję :D
W pełnym okufrowaniu :)
Nadszedł ten czas.... po fakcie będzie hasło "Dave płakał jak sprzedawał" :) Ale niestety nie użytkuję sprzętu zgodnie z przeznaczeniem (tj. nie zjeżdżam z asfaltu) i uznałem że czas się rozstać.
Jak w temacie: F800GS z roku 2010. Jestem drugim właścicielem w kraju od roku 2012, do którego został sprowadzony w 2011 z Włoch.
Wyposażenie BMW: ABS, "pełny" komputer, grzane manetki, centralna podstawka
Dodatki TouraTech:
Regulowana i składana dźwignia zmiany biegów
Turystyczne podnóżki
Płyta pod silnik
Osłona ramy prawa
Osłona ramy lewa
Osłona zbiornika płynu hamulcowego (przód)
Osłona zbiornika płynu hamulcowego (tył)
Osłona chłodnicy
Osłona regulatora
Handbary
Osłona zębatki zdawczej
Gumowa osłona kierownicy
Gmole dolne
Gmole górne
Składana dźwignia hamulca nożnego
Mocowanie chłodnicy
Kierunkowskazy LED
Podwyższenie błotnika
Podwyższenie kierownicy
Pozostałe dodatki:
Sprężyny progresywne
Szyba Wunderlich Vario Ergo
Deflektor Dakrojad
Scottoiler
Wzmocnienie śruby amortyzatora
Tuleje kół z nierdzewki
Poszerzenie bocznej stopki
Kufry (centralny Kappa 52L i boczne keyless po 46L)
Kanapa do wyboru komfort custom lub standardowa
Do wyboru opony TKC 70 lub TKC 80
Halogeny
No i mam nadzieję "smaczek" ;) AF-XiED czyli coś jakby czip tjuning
Oprócz wyróżniających go dodatków TT, szare plastiki są oklejone folią 3M w 2 odcieniach szarości i kolejny wyróżnik: plastiki na dziobie, doloty powietrza i wokół stacyjki są zrobione w hydrografice.
No i najważniejsza informacja w każdym ogłoszeniu... cena... Wartość samych dodatków TT to ok 5500. Pozostałych jest na dobrze ponad 8000.
Cena forumowa 32.000PLN
Pozostałe szczegóły dotyczące moto oczywiście chętnie opowiem zainteresowanym przy oględzinach.
Jak go umyję, to zrobię foty i wrzucę na portale... więc przez kilka dni oferta jest "forum exclusive".
A! Jeszcze taki detal, że 23go września wychodzi przegląd, więc jeżeli ktoś chce sobie poprawić samopoczucie stanem licznika, to ma tydzień na decyzję :D
W pełnym okufrowaniu :)