Skocz do zawartości

grzech25

Użytkownik
  • Zawartość

    114
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Posty dodane przez grzech25


  1. Ale będzie taki dzień gdy się większość przesiądzie- moja decyzja z 800 była nagła i niespodziewana.

    Jak u mnie:) Przyszedł pan, powiedział, że kupuje i co miałem zrobić - nie sprzedać bidakowi?;)

    Żal było pegi, ale tedzisławę posiadłem tego samego dnia - dzień bez moto dniem straconym:)

    A co 850 w twinie to nie 600:)


  2. Leff - ten mój kawałek jest mały - i nie ma w nim nawet śladu po nóżkach :( Tak tylko pod tyłek jest...

    Troszkę mały ten kawałek, bo gdyby był na długość siedziska to można od tyłu przyszyć kieszeń a z przodu tylko tasiemkę z szerokiej gumy - boxerki męskie a nie stringi:)

    Wtedy zdejmujesz kanapę, przekładasz gumkę i nasuwasz od tyłu.

    O ile masz zdejmowaną kanapę bo jak nie to taśma 2stronna:)


  3. Tak myślałem - nie ma najmniejszego śladu po producencie:(

    Zamek dość typowy bo fotka pochodzi z allegro. Nie chcę jednak kupować całego jakiegoś kufra dla zamka;)

    Dziś sprawdzę ale nie wiem czy jest jakaś naklejka/tabliczka - kupiłem z motongiem razem.

    a kto wyprodukowal te kuferki?


  4. Ostatnio właśnie ze względu na cenę kupiłem samochód Peugeota zamiast 530d dodam że poprzednimi samochodami były same bemki. I strasznie tego żałuje, przez całe moje życie motoryzacyjne jeszcze nigdy nie władowałem tyle kasy w naprawy samochodu co w tego francuzika.

    Nic ceh żeby z motorem było tak samo. Z drugiej strony co moge oczekiwać po f650 z połowy lat 90-tych...

    Ja też ostatnio zmieniałem autko:) Wcześniej 4 lata przelatałem w almerze i oprócz eksploatacji nic się z nim nie działo. Przyzwyczajony do japońskiej niezawodności zmieniłem również na japońca - mazdę. W 3-mce poznałem budowę auta tak, że mogę serwis założyć:) (zawieszenie, silnik, elektronika)

    Tak, że pod kontem awaryjności nie ma co wybierać. Tak moto jak i autka. 90% to poprzedni jeździciel.


  5. Moja rada taka - kup obojętne którego - za kilka miesięcy Ci się znudzi i poszukasz sprzęta z większa ilością tłoków :)

    Niekoniecznie, ja przesiadłem się z V-ki na singla:) Zamierzony i przemyślany wybór:) Czy megazabawkowo - kwestia gustu:)

    Wtryski weszły w obie firmy w tym samym roku. Tak na cito bez zagłębiania - apka ok. 8k pln a bmw 12k pln (01r). Za 4 k można się ubrać i jeszcze kawał europy zwiedzić :)


  6. Do Pegaso skłania mnie konstrukcja silnika ma już wtrysk a nie gaźnik podobno mniej pali i hamulce takie same jak BMW. Wygląd no cóż ne jest to BMW i nigdy nie będzie, ale ma dwa tłumiki :D

    Który rok rozpatrujesz? Wtrysk pojawił się chyba w obu przypadkach po 2001r. W BMW doszedł ABS i pas napędowy jednak tu cena już sporo wzrasta względem pegi.

    Nie dość, że dwa działające tłumiki to jeszcze bak tam gdzie powinien być:) :)

×