Skocz do zawartości

Wszystkie posty

Wyświetlanie całej zawartości: dodana w ciągu ostatnich 365 dni.

Kanał aktualizowany automatycznie     

  1. Ostatniej godziny
  2. Pawel

    Kącik szperacza

    Zwierz ma fb Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka Ten sam ma też tylne, za 400. Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
  3. ....cholernie smaczny skurczybyk max 32 litry paliwka i niecałe 160 kg ...tylny zawias też z solidnym skokiem ...nieco danych : https://www.motorcyclespecs.co.za/model/Custom/Bordone_Ferrari_Moto_Italiana.html
  4. Today
  5. Bierz o rozmiar mniejsze. Cierpienie uszlachetnia.
  6. strażowy

    Witam

    ...nie trać wiary, wszystko przed Tobą..... jeszcze kilka projektów ogarniesz i ani się obejrzysz jak zyskasz kolejną profesję
  7. kwachu86

    F650 GS 2000rok sprzedam

    Kurcze zdjęcia dodawałem, ale jakiś błąd wyskakiwał. A cena w ogóle wyleciała mi z głowy... Interesuje mnie 11000zl
  8. Wczoraj
  9. trolik

    Szlajanka po Polszy

    No to jedziemy! Plany były ambitne, ale oczywiście życie je zweryfikowało:-). Wyjeżdżając ze Szczecina mieliśmy nadzieję dostać się na Ukrainę i zaorać tamtejsze Karpaty, następnie zrobić to samo z Karpatami rumuńskimi. Wyruszyliśmy jak zwykle o 5tej rano w dniu 1 sierpnia z naszej ulubionej stacji benzynowej przy S3. Mimo środka lata było zimno i bardzo mgliście, ale przygoda czekała więc nie ma co narzekać:-). Mijając okolice Lubina napotkaliśmy pierwszy korek składający się z ludzi chcących dojechać nad morze. Po kilkunastu minutach - kolejny korek. I jeszcze jeden..., potem korek na bramkach A4.... Ludzie jadący nad morze ze Śląska muszą mieć anielską cierpliwość.... Plan był taki, aby zanocować blisko Dorohuska coby rano następnego dnia było blisko do granicy. Dogodne miejsce na biwak znaleźliśmy przy brzegu Sanu, jednak tym razem bez kąpieli - brzegi były bardzo wysokie (ok 10 m) i strome, a woda niezbyt czysta... Po drugie stronie wioski znaleźliśmy fajny most wiszący z ciekawym widokiem na San. To był piękny dzień!
  10. Ostatni tydzień
  11. Poprostu zielony po tym sezonie nie modny i wyprzedają. Ride, eat, sleep, repeat...
  12. No to powodzenia, chociaż gość, który to obsługuje i zgarnął mojego piątaka, wygląda tak, jakby sam co rano potrzebował reanimacji. :-)
  13. strażowy

    Siema

    Cze Łukasz ...świat jest mały, ten motocyklowy też hehe , mam nadzieję że klimat tej bandy Ciebie zachęci do zaglądania w tą grządkę
  14. ARG

    Michelin Anakee Wild do F800GS

    Tył się sprzedał, gdyby ktoś był zainteresowany to został przód, oddam za 200 i koszt przesyłki (jakieś 25)
  15. Kiedyś przyjechali do mnie z takim w czerwonym pudełku w celu dokonania pomiarów oferowanego przeze mnie ursusa c360... I dobrze, że go mieli bo im podpowiedział żeby brać ów pojazd bez targowania...
  16. wizgot

    Kupię Dakara lub 800.

    Czesc! Wczoraj kupilem Dakara 2004, twinsparka z nalotem 56 tys (na liczniku). Generalnie w miare dobra cena (niespelna 10tys) i troche rzeczy do poprawek, wiec akurat zaoszczedzona kasa sie przyda. Napewno bedę szukał wysokiej szyby i poszerzonych podnóżków. A powiedzcie proszę, jakie są gwinty do lusterek w Dakarze? 8mm lewe?
  17. Piotreo

    Siemka

    Cześć [emoji3] Miałem takowy - zacna maszyna. Będzie Pan zadowolony [emoji2957] Wysłane na Berdyczów...
  18. JeyJey

    WITAM

    Witaj !!!
  19. JeyJey

    Przywitanie.

    Witaj !!!
  20. JeyJey

    Witajcie!

    Witaj !!!
  21. Jarek

    (S) Jeep Cherokee 2002

    No nie wiem ... Jest jakieś 5 zdjęć - kolor srebrny ze skórą w środku. Chyba to nie to ...
  22. Marcin N

    dział damsko-męski czyli odzież w trasę

    CE - China Export [emoji1787] CŽ175 typ 450 -> Honda Shadow 600 -> F650GS -> F650GS Dakar -> Triumph Tiger 800XCX / BMW G650X-Country taptarapta
  23. raby

    zakup motocykla

    komputer kosztuje mniej niz króciec czy membrana a nic tam sie nie sypie po za zabrudzeniem silnika wolnych obrotów
  24. Jarek

    [K] Osłona przedniego koła, dolna G650 GS

    Nie ma problemu. O mnie możesz poczekać z przywitaniem aż cywilizacją zawładną marsjanie, ale wiedz, że takie podejście nie jest tutaj mile widziane, a ja stoję na straży tej czynności ;). Tyle i tylko tyle. Twój wybór, Twoja kultura ...
  25. konrad.wegrzyn

    Witajcie ! pozwólcie, że się przedstawie.

    Powitać!
  26. KaeS

    Honda CRF1000L czyli nowa Africa Twin

    A może je znał i zależało mu nie na felach na tym o czym @artex chwilę wcześniej napisał .
  1. Pokaż więcej aktywności
×