Skocz do zawartości

Mat7

Użytkownik
  • Zawartość

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Posty dodane przez Mat7


  1. Oferuję na sprzedaż kufer z motocykla małżonki. Kupiony jako nowy, w ładnym stanie, niezniszczony, środek nie porysowany. Jedynie z zewnątrz posiada lekkie otarcia po bokach - nie są to ślady po żadnym szlifie (z jednej strony otarcie o murek przy cofaniu, z drugiej o ścianę przy wciąganiu do garażu) i od tyłu małe zadrapanie. Jesli ktoś potrzebuje to mogę zrobić więcej zdjęć. 

    W skład zestawu wchodzą:

    - kufer centralny GIVI V47 z dwoma kluczykami 

    - torba wewnętrzna GIVI T502 

    - stelaż GIVI SR685 - pasuje do: BMW F 650 GS (04 > 07) oraz BMW G 650 GS (11 > 16)

    Cena za wszystko 690 zł. Dla osoby z forum wysyłka gratis, możemy ew. coś ponegocjować przy odbiorze osobistym w Warszawie. 

    Link do ogloszenia: https://m.olx.pl/oferta/kufer-centralny-givi-v47-stelaz-f650gs-g650gs-CID5-IDF8dJP.html

     

    20190914_140810_copy_567x1008.jpg


  2. Szanowni,

    Na sprzedaż motocykl małżonki, BMW F650GS z 2007r. W naszym posiadaniu od 5 lat. Kupiliśmy go w Wiilinger Motors z przebiegiem 40 tys. km. Sprowadzony ze Szwajcarii (jedna właścicielka), obecny przebieg ~ 66 tys.km.

    U nas nie zjeżdżał z asfaltu, używany głównie do dalszych wyjazdów - zjeździł Polskę, kawałek Europy, a najdalej byliśmy w Kapadocji (środkowa Turcja).

    Motocykl w wersji obniżonej (zarówno zawieszenie jak i kanapa - kierowniczka ma 164 cm wzrostu), fabrycznie wyposażony w podgrzewane manetki, światła awaryjne, ABS, centralną podstawkę i w bardzo dużo akcesoriów, m.in:

    - kit dużych zbiorników paliwa Touratech (2 x 11 l + fabryczne 17 l pod kanapą co daje łącznie 39 litrów)
    - niska kanapa Touratech
    - osłona silnika Touratech
    - halogeny Touratech z osłonami (lewy xenon)
    - osłony rąk Touratech z dodatkowym podwyższeniem
    - osłona zębatki przedniej Touratech
    - osłona łańcucha Touratech
    - osłona tylnej tarczy Touratech
    - osłony chłodnic Touratech
    - szerokie podnóżki Touratech
    - dźwignia zmiany biegów Touratech
    - podwyższenie kierownicy Touratech
    - aluminiowy korek wlewu oleju Touratech (na kluczyk)
    - poszerzenie stopki bocznej Touratech
    - carbonowa osłona tylnej pompy hamulcowej Touratech
    - wydech Sebring
    - tylny amortyzator Ohlins z pełną regulacją
    - gumowe osłony lag
    - błotnik przedni z wersji DAKAR
    - uchwyt Ram Mount
    - wyświetlacz biegów GPT
    - torbę na zbiornik SW-Motech Evo Enduro z mocowaniem
    - kufer centralny Givi V47 z torbą wewnętrzną Givi
    - deflektor szyby przedniej Darkojak
    - dwa gniazda zapalniczki przy kierownicy, trzecie pod siedzeniem


    Dodatkowo do motocykla są niewidoczne na zdjęciach stelaże pod kufry boczne Touratech oraz po dwa kluczyki do: stacyjki, kufra, korka oleju, dodatkowych zbiorników paliwa.

    08.2017 (58 tys. km) przed wyjazdem do Turcji motocykl przeszedł duży przegląd w tym:
    - olej Liqui Moly 10W40 + filtr
    - nowy akumulator Exide
    - wymianę kompletnego napędu (złoty łańcuch Regina + zębatki JT)
    - olej i uszczelniacze w przednim zawieszeniu, łożyska kół
    - wymiana świec i kontrola luzu zaworowego
    - płyn hamulcowy, płyn chłodniczy, filtr paliwa (OE BMW)
    - wymiana uszczelnień pompy wody (OE BMW) + uszczelka dekla sprzęgła (OE BMW)
    - wzdłuż oryginalnych linek sprzęgła i gazu poprowadzone zapasowe (OE BMW)

    08.2018 (64 tys. km)
    - olej Liqui Moly 10W40 + filtr
    - opony Continental ContiTrailAttack 2
    - dętki Michelin
    - klocki przód OE BMW
    - klocki tył OE BMW + tarcza NG (stara do wglądu)

    Wtedy też został wymieniony licznik na całkowicie nowy - przestał działać prędkościomierz, potem obrotomierz). Stary licznik wraz z motocyklem i do wglądu dokumentacja foto z wymiany.

    08.2019 (66 tys. km)
    - olej Liqui Moly 10W40 + filtr
    - filtr powietrza

    Motocykl wyjechał potem tylko na badanie techniczne i wrócił do garażu. W sezonie 2020 jeszcze nie jeżdżony, ale 20.04.2020 zakupiliśmy nowy akumulator Varta - stary jakby przestał przyjmować prąd.
    Przegląd do 31.08.2020, OC do 27.08.2020

    Nr. rej SK044H, VIN: WB10175A77ZT03903, data I rej. 23.03.2007

    W CEPIK przebieg oczywiście się nie zgadza (awaria licznika) i diagnosta mimo prośby nie odnotował w bazie jego wymiany przy przeglądzie.

    Sprzęt zadbany i gotowy do wyjazdu choćby na koniec świata. Miał kilka wcieleń wizualnych, z fabryki wyjechał srebrny, kupiliśmy go fioletowego w ręcznie malowane kwiaty, potem był biały w pasy, a teraz jest piękna szara perła. Nigdy nie uczestniczył w żadnym wypadku, ale zdarzyło się, że podczas zawracania zabrakło mocy w nodze - ślady głównie na handbarach.

    Oferta od osoby prywatnej, umowa kupna-sprzedaży. Zgadzamy się na sprawdzenie motocykla w dowolnym serwisie, nie mamy nic do ukrycia. Byłoby nam niezmiernie miło jeszcze go kiedyś zobaczyć, więc może ktoś z forum szuka akurat takiego egzemplarza. Przy sprzedaży pewnie będą łzy, ale nie takie jak "u Niemca co płakał jak sprzedawał", małżonka jest emocjonalnie z nim związana ;) 

    Blachy SK (Katowice, Śląskie) - tam jesteśmy zameldowani, natomiast obecnie mieszkamy w Warszawie i tutaj motocykl jest do obejrzenia (Włochy-Okęcie) po wcześniejszym kontakcie telefonicznym .

    Cena: 14 999 zł 

    P.S nie sprzedajemy nic osobno, nie pytajcie :)

    Mateusz 795 795 siedem trzy pięć

    Honorata 795 siedem trzy pięć 795

    Zdjęcia: https://photos.app.goo.gl/LJ9kwEDx3gVpV1A69
     

    20190914_140749.jpg


  3. Cena za jaką jest wystawiony, a za jaką zostanie sprzedany to dwie różne kwestie. Nie mamy ciśnienia na sprzedaż, miejsce w garażu jest.

    Można kupić taniej, można drożej, jak wszystko.

    Obejrzeliśmy parę innych egzemplarzy przed zakupem w różnych cenach i nie jest łatwo kupić coś dobrego.

    Cena oczywiście do negocjacji.

    • Like 1
×