Skocz do zawartości

Peterp079

Użytkownik
  • Zawartość

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Posty dodane przez Peterp079


  1. Tak jak najbardziej chodzi mi o GS-a produkowanego do 2007 roku włącznie. Te nowe są wyzsze o 3 cm. Jednocylindrowy GS to 790 mm wysokosci siodla natomiast Dwucylinder to 820 mm.

    Apropos F800 GS to bedzie moje drugie moto. No chyba ze rozsadek nie wygra to bedzie pierwszy. Ale wolalbym zeby wygral i nie musiec placic za niego tyle co za dobry samochod tylko zaczekac chociaz 2 lata...


  2. Witam ponownie uzytkownikow Gs-ow. Glownie moje pytanie jest skierowane do posiadaczy zwyklych gs-ow - nie Dakarow. Jak widzicie ten motocykl dla osoby ok 190cm wzrostu? Przy probach na krociutkich dystansach wszystko ok jak dla mnie bylo. Mam 188cm. Jest moze ktos rownie wysoki kto jezdzil dluzej niz 15 minut? I jak tam z komfortem bylo??


  3. Witam wszystkich,

    Mam takie pytanie jak w temacie czyli teraz patrzac z perspektywy posiadania GS-ow na co zdecydowalibyscie sie majac wybor jak w temacie. Przewertowalem dokladnie takie same watki ale na forum Transalpa i tam jednak pisza ze Transalp lepszy zarowno w terenie - bardziej wytrzymaly, jak i na trasie normalnej - nie trzesie nic bo dwa cylindry. Czy to prawda czy jednak nie. Chodzi mi o uzywanie motocykla mniej wiecej 50 na 50 teren i asfalt. Jak rowniez o niezawodnosc. Z tego co pisza o transalpie to jest super... A jakie jest Wasze zdanie??


  4. Ja jestem z Gdańska, rano o 6 jade do Łodzi z kolegami ale w tyg jako ze mam łape złamana jestem na chorobowym i mógłbym podjechac obejrzec maszyne. Nie jestem mechanik specjalista ale widziałem co przy moim koledzy "magicy-mechanicy" potrafili zrobic aby śladów nie było.. troche sie pogubiłem kto szuka moto w Gdańsku wiec prosze link aukcji na PW.

    Co do anglika to ja mam angola, rdzy specjalnie nie miałem, klosz swieci na lewo co jest bardziej odczówalne w nocy a tak to mimo ze był po mocnej glebie udało mi sie go doprowadzic oryginalnymi czesciami do porzadku ($$$$)

    Napisalem do Ciebie wiadomosc na PRV ale cos nie wychodzi tylko sie zapisala w "do wyslania" i siedzi tam i nie idzie do Ciebie. W kazdym razie tam jest wielka prosba o obejrzenie motocykla jesli tylko znajdziesz chwile...


  5. Witaj

    napisz bliżej o tym "wymarzonym" - turystyka? enduro? w którą stronę Cię ciągnie? :lol:

    Ten wymarzony bedzie mial ze mna latwqe zycie bo bardziej w strone turystyki bede go uzywal niz ekstremalny teren. Potrzebuje sprzet ktorym wszedzie wjade czyli zarowno lesna droga czy polna czy brak drogi jak i trasa E7 na przyklad z CK gdziekolwiek indziej. Na pewno nie szukam Dakara. Normalny F650GS.


  6. pierwsza i druga strona tego wątku:

    http://allegro.pl/item928031581_bmw_f_650_gs_650gs_2004_tanie_raty_bez_cesji_z_ac.html

    http://allegro.pl/item922576133_bmw_gs_650_dakar_gs650_jeden_wlasciciel_raty.html

    Co do taj firmy z Gdańska, to jak szukałem Dakara w zeszłym roku to zainteresowało mnie ich ogłoszenie. Rokiem młody, cena bardzo atrakcyjna.Nawet doszło do wstępnych rozmów i targów przez telefon , cena zeszła do 17tyś. Na szczęście szwagier(motonita) ma kolegę w Gdańsku(motonitę) który podjechał go obejrzeć.Moto jak to z UK , przyrdzewiałe, zaniedbane, ogólnie nie warte zainteresowania- przebieg mimo że mały,nieudokumentowany. Dzięki tym "motonitom" uniknołem przejażdżki 1000km na darmo , bo przez telefon nie poinformowano mnie o tych szczegółach, ale co przwda nie wciskałi kitu że jest w bardzo dobrym stanie.

    i

    Może ktoś już zetknął się z tymi sprzedawcami wcześniej?

    Nie znam tej firmy z Gdańska co sprzedaje tego GSa ale dawno temu jak chciałem wycenić swojego Dakara i przeglądałem oferty to natknąłem się na tego i widzę, że do dziś tam stoi :lol:

    Coś musi być na rzeczy bo cena vs rocznik korzystna.

    Tak wiem. To wszystko czytalem. Szukam wiecej na ich temat.

    No wlasnie staram sie nie kupowac pierwszego lepszego. Musi byc dobry i pewny egzemplarz. Tez licze na to ze sie cos trafi do 12-15tys.

×