Skocz do zawartości

moorasky

Użytkownik
  • Zawartość

    176
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Posty dodane przez moorasky


  1. Witajcie,

    Do sprzedania mam dzisiaj:

    1) futerał/etui na smartfona, nawigację z uchwytem do zamocowania na kierownicę.

    Etui jest nowe, przymierzone na kierownicy a później rzucone w kąt i nie było okazji go wykorzystać. Niestety nie posiadam opakowania ponieważ żeby wyjąć z niego etui musiałem je zniszczyć. Firma FOREVER.

    Wymiary wewnętrzne: Szerokość: 12,4cm, Wysokość: 6,8cm, Przekątna: 13cm

    Wymiary zewnętrzne: Szerokość: 14cm, Wysokość: 7,8cm, Głębokość: 2,7cm

    w zestawie trzy podkładki z gąbki zapobiegające przemieszczaniu się telefonu/nawigacji

    Cena: 39 zł wysyłka w cenie

    uchwyt.jpg

    2) telefon Samsung Galaxy S Plus, wyświetlacz Amoled, 100% sprawny, nie katowany ;) - kupiony w Orange, NIE POSIADA SIMLOCKA - zdjęty w salonie Orange. Stan jak na zdjęciach - posiada ryski, otarcia zwłaszcza na tylnej obudowie, która dodatkowo posiada drobne pęknięcie, przy gnieździe do ładowarki. Ekran bez zarysowań - zawsze był zabezpieczony folią ochronną. Generalnie stan wizualny jest niczego sobie. Bateria potrafi wytrzymać kilka dni - w zależności od intensywności użytkowania. Aktualnie przywrócony do ustawień fabrycznych.

    W zestawie:

    - telefon,

    - ładowarka,

    - pudełko,

    - instrukcja obsługi,

    - kabel usb

    Cena: 150 zł wysyłka w cenie

    tel1.jpg

    tel2.jpg

    tel3.jpg

    tel4.jpg


  2. Witam, chyba nadszedł czas na zmiany – sprzedam F650GS Dakar rocznik 2001, który kupiłem w sierpniu 2012 roku od forumowicza Mario282 z udokumentowanym stanem licznika około 23kkm. Aktualnie motocykl na liczniku ma 33300km. Wcześniej został on sprowadzony z Niemiec (wszystkie dokumenty są).

    Uważam, że motocykl jest w stanie wyjątkowym, zarówno z wyglądu jak i mechanicznie. Silnik pracuje bez zarzutów, żadnych wycieków, stuków, puków, Zawieszenie pracuje bez zastrzeżeń, lagi suche. Wszystkie plastiki całe i oryginalne – praktycznie ani jednej ryski :) Nic nie dłubane w silniku, czy zawieszeniu wszystko jest w oryginalnej wersji.

    Na stanie motocykla są:

    - oryginalnie grzane manetki,

    - regulacja zawieszenia tył,

    - osłony dłoni

    - tankbag

    - gniazdo zapalniczki 12V,

    - gmole górne

    - komplet oryginalnych kufrów BMW – centralny + 2 boczne ze stelażami (zdjęcia kufrów bocznych wrzucę przy najbliższej okazji)

    - kanapa oryginalna – wysoka, żadnych dziurek czy przetarć – jak nowa

    - jak przegrzebię garaż to dorzucę pokrowiec Louisa i jakieś inne pierdoły

    Co było wymieniane:

    - po zakupie w 2012 roku wymieniłem profilaktycznie uszczelniacze pompy wody gdyż jeden od strony olejowej delikatnie popuszczał.

    - 2013 wymieniona świeca na irydową, klocki hamulcowe z przodu , natomiast w czerwcu 2014 z tyłu

    - w maju 2014 założone nowe opony Metzeler Tourance

    - za poprzedniego właściciela wymieniane zostały łożyska główki ramy (ponoć profilaktycznie przed wyjazdem na Rumunię bo luzu nie było) oraz jak dobrze pamiętam akumulator i napęd.

    - wraz z rozpoczęciem 2 sezonów za mojej kadencji wymieniałem standardowo olej Motul5100 oraz filtry. Przy naprawie pompy wody wymieniłem też płyn chłodniczy a w 2014 hamulcowy. A no i jeszcze wymieniona żarówka reflektora na Osram Nigtbreaker.

    Cena: 13200zł

    Oczywiście da się w tej kwocie znaleźć młodszy model ale uważam że ten motocykl jest wart swojej ceny. Jestem pewien, że kupując go trafiłem na perełkę i, że przyszły właściciel również będzie zadowolony. Przyjedź a się przekonasz :)

    Na życzenie mogę podesłać więcej fotek.

    Lokalizacja - Gdańsk lub peryferia Węgorzewa pod koniec sezonu.

    Zainteresowanych proszę o kontakt na priv

    1.jpg

    2.jpg

    3.jpg

    4.jpg

    5.jpg

    6.jpg

    7.jpg

    8.jpg

    9.jpg

    10.jpg

    • Like 2

  3. Puszka skręcająca w lewo przede mną - zrozumiem, zapomniało się spojrzeć w lustro, włączyć migacza, pechowy moment że można nie zauważyć... ale qrwa nie czaję jak można skręcać w lewo i nie widzieć co się dzieje z naprzeciwka... W takim przypadku motocykliście nawet maksymalne skupienie i oczy w dupie nie pomogą. A przecież jest takich przypadków mnóstwo! Leo... łaj...

    Zdrowia!


  4. Generalnie podczas jazdy mocno drgała kierownica a jak sie ja puściło to mocno sie telepała, normalnie strach sie bac. Pewno łożysko do wymiany, albo coś z felgą.

    Manetki w strasznym stanie, ale podobno jak sa podgrzewane to tak sie dzieje...

    - kierownik musi tak mocno trzymać kierownicę, że aż manetki się topią...

    Jak dla mnie - sprzęt nie wygląda zachęcająco...


  5. Mogę wydać (po negocjacjach z żoną) 11PLN.

    aleś wynegocjował :lol: na kebaba?

    Nie no tak serio serio to za 11 tys. można już wyrwać dobrą sztukę, jest tego trochę na rynku. I jak na pierwsze moto to git majonez! :)

    • Like 1

  6. A metodą prób i błędów (lewo/prawo) nie widać czy się obniża?

    Musze mieć pewność w którą stronę się obniża bo mam że tak powiem "akcesoryjne" pokrętło i kręcenie nim wymaga trochę gimnastyki dlatego nie chcę się męczyć w złą stronę ;/

×