Skocz do zawartości

Michal750

Użytkownik
  • Zawartość

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Posty dodane przez Michal750


  1. Mam prośbę o pomoc. Dwóch moich mechanikow poddało się. Jeszcze w zimie opisywałem kłopoty z zapachem spalenizny, nietrzymaniem obrotów i nagrzewającym się do czerwoności wydechem - nie przesadzam bo kupiłem motocykl z jasnym kolankiem, teraz jest fioletowe :/

    Nikt nie wiem co jest, podobo sprawdzili moto od góry do dołu mechanicznie i elektronicznie ale na pewno coś pominęli skoro do tej pory nie udało się go usprawnić.

    Podejrzenie pada na moduł zapłonowy, ale nie ma skąd podmienić. Filtr paliwa był sprawdzony ciśneiniowo (trzyma ok 4bar), chyba też go podmieniano z innego GSa (przedlift stad brak mozliwosci podmianki modulu). Akumulator jest nowy (trzeci już - Yuasa)

    Świece/cewki wyeliminaowałem ze względu na to że chodzi tak samo po odlaczeniu jednej lub drugiej.

    Wtrysk był najpierw czyszczony ultradzwiekowo, pozniej zamieniony na inny.

    Podwieszenie zaworu raczej wykluczam bo stałoby się to nagle a nie stopniowo. no i ten zapach kabli...

    Może macie koghoś komu mógłby,m podesłać do sprawdzenia sam moduł?

    Ewentualnie mechanika który podejmie się naprawy, optymalnie gdyby byl w stanie zabrac moto z Lublina.

    Szkoda mi bo trace sezon a ten motocykl jest moim idealem, poza tą wadą jedna naprawde w idealnym stanie. Nawet sprzedać go za bardzo w tym stanie nie ma sensu bo powinien byc najdrozszy z tego co jest na allegro (nawet nie ma polifta teraz) a w tym stanie nikt go nie wezmie.


  2. Czy ktoś z forum (względnie wawa) ma do dyspozycji interfejs diagnostyczny do motocykli BMW lub jest w stanie podpowiedzieć do kogo można podjechać? W samochodzie robię to sobie sam ale interfejs do moto kosztuje fortunę :D

    Nie chcę jechać do warsztatu bo z doświadczenia wiem że podepną kabelek, przeczytają co widzą, skasują i koniec "naprawy" :D


  3. Ja mam do kupienia oryginalne kufry alu BMW z torbami i stelażami od mojego motocykla (mam kontakt ze sprzedającym) ale nie potrzebuję bocznych - z kolei samego centralnego nie chce sprzedać :D

    Jeśli ktoś chciałby same boczne ze stelażem (bo rozumiem że centarlny będzie się trzymać na fabrycznym) to coś dogadamy :)


  4. Jak w temacie, chcę coś kupić (Varta/Banner) ale nie do końca wiem czym się kierować... Czy jest jakiś konkretny typ YB.... dla Dakara?

    Ewentualnie jakie bedą najlepsze parametry prąd rozruchowy / pojemnośc itd...?

    Dziękuję :)

    EDIT: Czy ten będzie OK?

    http://allegro.pl/ak...5008792594.html

    http://allegro.pl/akumulator-banner-yb12al-a2-12v-12ah-austria-xv535-i5008283782.html


  5. Dla potomnych: dorobienie kluczyka zwyklego w serwisie kosztuje 80zł/szt. Trzeba przyjść z dowodem osobistym i figurować w dowodzie rejestracyjnym pojazdu. Jeśli jest współwłaściciel - pisemne pełnomocnictwo potwierdzone notarialnie. Jeśli mamy nieprzerejestrowane moto - umowa nie wystarczy, również trzeba mieć notarialne upoważnienie.

    • Like 1

  6. Długo na forum nie gościłem ale witam ponownie i mam nadzieję że niebawem będę stałym bywalcem :)

    Poszukuję (powolutku) f650GS najlepiej Dakar. Oczywiście w dobrym stanie bla bla bla... takie tam :) Środek sezonu to nie najlepszy czas na kupno ale jeśli ktoś ma bardzo dobrą propozycję na pewno się dogadamy.

    tel. 690-348-130

    Pozdrawiam!

    Michał


  7. Witaj

    No to zachęciłeś, teraz na pewno ktoś da Ci się karnąć. ;)

    Ej, sprzęt nie katowany zawsze się psuje :) Po co brać moto na test i nawet nie wypróbować co potrafi hm? Zresztą jak daje ludziom swoje zawsze każę skatować żeby pokazać co mam :) grzecznie to sobie rowerem można pojeździć.

    A w razie czego... odkąd Fenicjanie wynaleźli pieniądze takie sprawy nie są problemem.

    Podsumowując chętnie skatuje czyjąś GSkę :D


  8. Dziękuję za miłe przywitanie :)

    manioora faktycznie spalanie GSa o ile rzeczywiście takie wychodzi na co dzień i przy katowaniu (bo ja tylko tak potrafię po mieście i w terenie) nie skacze do 10l jak moja KLE to jest jakiś ewenement, rewelacja.

    Jak z tym błotkiem? Na YT jest sporo filmów w niekoniecznie lekkim terenie i chyba daje to radę...?

    Vengosh... jakie motocykle masz na myśli pisząc o stosunku teren/asfalt hm? :)

    A może któryś kolega z Lublina pomógłby mi się przekonać ostatecznie do tego wyboru hm? :) Tak na prawdę nową GSką (czy w ogóle GSką - chociaż widziałem i stare które były w ten sposób opisywane) miałem okazję jeździć tylko przy parkingach/po osiedlu. Zdążyłem tylko zauważyć że jest zupełnie inna od tej starej - tak faktycznie jest?

    Chętnie bym komuś postawił flaszeczkę i śmignął się parę km w normalnym ruchu :) Bo na handel w Lublinie nic teraz nie ma.


  9. Witajcie :) Chciałbym się przywitać, ale od początku...

    Jako że pewna pani z Nissana skasowała mojego ostatniego enduraka...

    http://www.dziennikw...UBLIN/120509897

    post-2714-0-23709200-1345908705_thumb.jpg

    ... a bez motocykla gorzej się czuje jak bez obu nóg zaczynam poszukiwania nowego :)

    Chociaż KLE500 bardzo dobrze mi leżało to od kilku już lat moim małym marzeniem jest "nowa" GS-ka czyli model po 2001 :)

    Tak też trafiłem na wasze forum i po wstępnym poczytunku spodobała mi się tutejsza atmosfera :) Mam więc nadzieje na miłe posiedzenia i nowe znajomości :)

    Mam jednak parę obaw co do zakupu GSki. Pomijam to, że są wg mnie za drogie. Moje obawy budzi jakość ich wykonania (oglądałem kilka). Plastiki, lakier, praca hamulca z ABSem... to wszystko przy 20-letnim japończyku sprawia wrażenie jakby miało 40 lat. Serio :)

    Co mnie przekonuje do jego zakupu to sposób w jaki to moto jeździ. Owszem, stara GS sprawia wrażenie muła ale nowa jest zupełnie inna - mimo swojej "niskoobrotowości" jest żwawy i jak żaden inny motocykl w swojej klasie (przynajmniej taki którym jeździłem) zrywa się na koło z gazu jak gdyby nigdy nic. Jest leciutki i naprawdę przyjemny. To mnie przekonuje.

    Tak więc zakup GSa będzie dla mnie wyborem serca a nie rozumu. Przekonuje mnie wyłącznie sposób w jaki to się porusza ...no i może jeszcze nadzieja że nadaje się to w teren :)

    Znacie te sprzęty najlepiej - czy możecie mnie do niego jakoś rozumowo przekonać? :D

    Pod uwagę biorę też: kolejne KLE500 (ale już go miałem), TDM850 4TX (niestety zupełnie nie w teren), AfricaTwin (drogie i chyba trochę za duże), Transalp 600 ostatni przed 650 (paskudny i nie tani).

    A tak poza tym mam 22 lata, mieszkam w Lublinie, kocham motocykle, samochody i rocka.

    Wszystkie moje pojazdy do tej pory pochodziły ze Szwajcarii i tam też zamierzam szukać moto :)

    W tej chwili jeżdżę moją drugą BMW e38 - 750iL 5,4 V12 - bo nie uznaję kompromisów :) Możecie znać mnie z forum 7er.pl lub e38e39.pl pod tym samym loginem.

    Motocyklem poruszam się głownie w mieście ale kocham jeździć w teren i orać lasy toteż liczę tu na GSa :)

    Rzeczy w jakich mogę pomóc to:

    -detektywistyka i pokrewne (np. badania antypodsluchowe, audyty bezpieczenstwa itp..., oprogr. na telefon)

    -interfejs diagnostyczny z kompem do Beemek (+ garstka doświadczenia z tymi samochodami) oczywiście za free

    -interfejs do sterowników LPG STAG (w tym wszystkie najnowsze) z kompem = aktualizacja softu, korekty itp

    -bardzo dobry a przy tym niedrogi lakiernik, mój sąsiad

    -zawsze chętny na tripa!! :) przynajmniej jak już bedzie moto...

    Moje zwierzaki:

    post-2714-0-92358200-1345908710_thumb.jpg

    ex:

    post-2714-0-60563600-1345908711_thumb.jpg

    post-2714-0-27385600-1345908864_thumb.jpg

    ... i chyba tyle mojego gadania puki co :)

    PS. Słabo że nie można używać funkcji :(

×