Skocz do zawartości

eldechu

Użytkownik
  • Zawartość

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Posty dodane przez eldechu


  1. Witam,

    Niestety moto idzie pod młotek. Główne powód to brak czasu na jazdę. Ponadto wykańczam świeżo kupione mieszkanie, a darmo materiałów nikt nie daje ;)

    Moto kupione na forum w 2013r.

    Wystawiłem na OLX gdzie streściłem historię i aktualny stan: https://www.olx.pl/o...70d387;promoted

    Tutaj mam więcej miejsca na opis, więc nie będę sobie żałował ;)

    Tutaj pełny opis poprzedniego właściciela:

    Cytuj

    Na samym początku chciałbym zaznaczyć, że nie jestem handlarzem, jestem właścicielem motocykla od 3 lat, drugim wogóle. Nigdy na nim nie oszczędzałem starałem się mu dawać wszystko co najlepsze (na członku rodziny się przecież nie oszczędza ;-) ).

    Moto sprowadził mi z Włoch, z przebiegiem prawie 41 000 km, "zaprzyjaźniony" handlarz. Miał sprzęt gruntownie przygotować do dalszej eksploatacji (przynajmniej za to mnie skasował). Jednak jak to bywa z handlarzami, wymienił tylko to co było widać:

    • łańcuch + zębatki,
    • klocki hamulcowe tył,
    • tylną oponę (Metzeler Tourance).

    Po zakupie musiałem wymienić dodatkowo:

    • wszystkie płyny i filtry,
    • komplet tarcz sprzęgła i sprężyny sprzęgła (jak się później okazało wymiany wymagały tylko same sprężyny),
    • uszczelniacze pompy wody,
    • termostat chłodnicy,
    • przednia tarcza hamulcowa - Breaking,
    • sprawdzenie luzów zaworowych (nie wymagały regulacji),
    • świeca zapłonowa NGK.

    W pierwszym sezonie musiałem wymienić także hydrauliczny napinacz łańcucha rozrządu.

    W drugim sezonie poza rzeczami eksploatacyjnymi (filtry, olej) wymieniałem przednią dętkę i oponę na nową (Metzeler Tourance).

    W zeszłym sezonie ponownie zrobiłem większy przegląd, w ramach którego zostało wymienione:

    • akumulator żelowy (z katalogu Larssona),
    • czujnik ciśnienia oleju,
    • serwis przednich lag, wymieniono: uszczelniacze olejowe, uszczelniacze przeciwpyłowe, tuleje prowadzące (wszystko oryginalne BMW), olej Valvoline,
    • ładniejsze lusterka od nowego modelu (oryginalne w komplecie, w stanie bdb),
    • szyba turystyczna Givi (oryginalna wysoka szyba w komplecie, stan bdb),
    • dołożono gniazdo zapalniczki przy kierownicy,
    • płyta montażowa Kappa, na fabrycznym stelażu (dorzucam oryginalną płytę pod kufer BMW),
    • na koniec sezonu został wymieniony olej silnikowy (Valvoline) + filtry powietrza i oleju (Mann).

    W zimie sprezentowałem sobie wyższą i o wiele wygodniejszą kanapę (zrobiona u Mariomoto). Posiadam także nowe klocki hamulcowe na przód (nie było jeszcze potrzeby zmiany) i nowe oryginalne manetki BMW (założone są ProGrip).

    Wszystkie plastiki w oryginale, absolutnie nie malowane. Motocykl jest absolutnie bezwypadkowy, nie uczestniczył w żadnych kolizjach czy szlifach. Sprzęt u używany przezemnie sporadycznie (praca + małe dziecko = brak czasu), przez trzy sezony przejechałem nim w sumie 3500 km. Przebieg autentyczny. Nigdy nie jeździłem po mokrym, dbałem o niego jak tylko mogłem. Sprzęt oczywiście w 100% sprawny, wszystko działa jak należy, nie wymaga żadnych napraw, nawet wymiany oleju. Dwa klucze w komplecie.

    Sprzedaję go tylko dlatego, że chce się przesiąść na coś nowszego (BMW F800GS lub Honda XL700V).

    Myślę że uczciwie wszystko opisałem, jednak w razie jakichkolwiek pytań proszę pisać na mail lub dzwonić:

    Odkąd jestem właścicielem, oprócz regularnego, niezbędnego serwisowania (tj. wymiany oleju, filtrów, płynu hamulcowego, klocków hamulcowych, czyszczenia i smarowania łańcucha, smarowania linek i manetek), wykonałem:

    - (2013r, 45500km) nowa linka sprzęgła (orginalna BWM)

    - (2014r, 46150km) nowy, kompletny napęd, DID VX 520. Podobno ma przejechać 4-5 lat.

    - (2014r, 46150km) nowe opony, Dunlop Trailmax 110/90(DOT 0113), 130/80(DOT 3612)

    - (2014r, 46460km) wymiana przewodów hamulcowych, stalowy oplot

    - (2016r, 47700km) nowy akumulator kwasowy

    - (11.2016, 47800km) wymiana oleju silnikowego

    Serwisowanie, które wykonywałem mam udokumentowane.

    Aktualny przebieg 47 917km.

    Motor sprawował się bez zarzutów. Zadbany. Garażowany. Moto pojeździłem głównie w roku 2013 i 14 (co widać po powyższej historii). Później z racji braku czasu, jeździłem sporadycznie.

    Przygotowany do sezonu (na zakończenie sezonu 2016 przeszedł oględziny u mechanika, wymieniony olej). Po zimie odpalił na 'dotyk'.

    Nie żałowałem mu, raczej planowałem bardziej go dopieścić (osłona silnika, komplet stalowych kufrów..), kiedy jeszcze widziałem w najbliższej przyszłości poważniejsze wyjazdy. Nie zakładałem natomiast, że moja moto-przygoda tak prędko zahamuje (w ciągu dwóch lat żona, dziecko, drugie mieszkanie ;)). Dość standardowy ciąg wydarzeń, skutkujący odłożeniem przyjemności na boczny tor ;)

    Motor oznakowany i zarejestrowany w policyjnej bazie pojazdów.

    VIN: WB10172A1YZE37573

    Przegląd ważny do 16.08.2017

    Ubezpieczenie ważne do 10.06.2017

    Cena 8900zł.

    Polecam i zapraszam do oglądania we Wrocławiu.


  2. Witam serdecznie,

    Czy coś wiadomo odnośnie tego moto? Zainteresowałem się tym ogłoszeniem, następnie trafiłem na ten temat na forum. Data założenia tego tematu oraz to że moto dalej stoi są niepokojące. Czyżby oględziny wskazały na jakieś problemy? Z góry dziękuję za wszelkie info, planuję jechać na oględziny, a mam ponad 400km, więc fajnie by było na darmo nie jechać ;-)

    Pozdrawiam


  3. Witam serdecznie wszystkich forumowiczów.

    Mieszkam we Wrocławiu, mam 28 lat i nie mam jeszcze swojego motoru ;-) Wiem przykre ale prawdziwe ;-) Trafiłem na forum ponieważ zmieniłem wybór motoru, który chcę kupić (a wcześniej było ich kilka, np Honda CBF, czy Suzuki SV650 ;-)). Zrozumiałem jednak że te motory nie będą mnie satysfakcjonować w pełni ponieważ największą do tej pory przyjemność czerpałem z rekreacyjnej jazdy offroadowej. Dodać do tego potrzebę turystyki - daje w efekcie BMW F 650 GS najlepiej w wersji Dakar ;-)

    Pozdrawiam,

    Leszek

×