Skocz do zawartości

RBX

Użytkownik
  • Zawartość

    29
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Posty dodane przez RBX


  1. 18 godzin temu, mario2007 napisał:

    goły w ryj poza szybą turystyczną . wygląda na nie walony ale zdjęcia są za  słabej jakości do jakichś wywodów . poproś o vin - w serwisie triumpha coś bliższego powiedzą co do przebiegu i przeglądów . zapytaj co to komplet dokumentów - dla mnie to również książka serwisowa z wpisami . opis dość oszczędny w słowach .

    Książki serwisowej nie ma, są natomiast jakieś papiery z przeglądów oraz umowa kupna z niemiec na której wpisany jest przebieg. Podobno była tylko lampa uszkodzona.

    Trochę goły ale przez to cena bardziej atrakcyjna.


  2. Wiem że cena nie jest niska, ale adekwatna do stanu motocykla. Jak go kupowałem w tamtym czasie mogłem nabyć Dakara z tego samego rocznika dokładnie za połowę ceny. Jednak dakar wymagał wymiany opon, tarcz hamulcowych, zrobienia zawieszenia, wymiany napędu i pewnie jeszcze kilku rzeczy których nie zauważyłem. Wyposażenie też było ubogie. Po podliczeniu wszystkiego okazało się że różnica cenowa pomiędzy motocyklami już nie była tak znaczna. Ja wybrałem motocykl sprawny, gdzie w wolnych chwilach mogę zrobić nim kilka km. Ktoś inny woli ten czas poświęcić na naprawy.


  3. Daj chlopu najpierw troche pojezdzic. Jak minie pierwsza fascynacja i oczy sie szerzej otworza znajdziemy kilka usterek i bedziemy naprawiac ;)..

    No i się zaczęło… Przy przebiegu ok. 130 km od zakupu, wracając z pracy motocykl zaczął się dziwnie zachowywać. Odpalił bez problemów, silnik wszedł na obroty 1900 1/min. Ruszyłem na jedynce, sprzęgło, zgasł. Znowu rozruch, trzymam obroty manetką – chodzi, na wolnych gaśnie. Dotarłem z męką do domu, zwolniłem manetkę gaśnie. Wyłączyłem zapłon kluczykiem, następnie włączyłem, odpaliłem – chodzi. Jedynka, sprzęgło – nie gaśnie. Przejechałem kilka kilometrów bez najmniejszego problemu.


  4. Pewnie wkrótce się dowiemy ... będzie chciał coś kupić, albo naprawić .....

    Czesc. Jestem z Rzeszowa. Trzeci rok jeżdżę skuterem 250 i przyszedl czas na zmiane. Zgadza sie, chce kupic gs 650 lub honde transalp. Szumam czegos do 10000, ale w wersji zwyklej bo dakar jest troche za wysoki. Moze cos pomozecie.

    • Like 2

  5. Witam. Zamierzam przesiąść się z skutera na gs'a 650. Może coś polecicie do 10k. Na chwilę obecną oglądałem: http://otomoto.pl/bmw-gs-gs-f-650-dakar-okazja-zamia-M3782045.html jak był jeszcze w cenia 6900. Nie jestem mechanikiem ale zauważyłem że prawy tłumik jest bardziej przegrzany niż lewy, z prawej strony jest wymieniona klamka hamulca, kierownica skręcając w prawo uderza o licznik, brakuje dwóch białych ozdóbek pod siedzeniem (łezki), silnik nierówno pracuje, nie działa prędkościomierz, coś słychać w przednim zawieszeniu przy nierównościach, silikon wypływa spod pokrywy cylindra i siedzenie jest poklejone. Od stopki jest odłączony przewód i wisi pod silnikiem. Plastiki są podrapane i podmalowywane. Na zdjęciach prezentuje się bardzo ładnie w rzeczywistości wygląda to trochę inaczej. W 2011 roku wg papierów miał 43000 przejechane. Facet twierdzi że to moto kolegi. W jego sąsiedztwie sprzedaje handlarz motocykle z wysp. M.in. http://otomoto.pl/bmw-f-650-gs-f650gs-f650-gs-f-650gs-M3738651.html Też oglądałem kilka dni wcześniej. Myślę że moja córka w wieku przedszkolnym uzbrojona w lakier do paznokci lepiej by go pomalowała. Po za tym ta wszechobecna korozja. Oglądałem też hondę transalp http://allegro.pl/transalp-xl-650-v-nie-600-dr-nx-tdm-tdr-tenere-xtz-i3482753301.html sprowadzoną z anglii. Na "dzień dobry" trzeba wymienić koła bo nakrętki szprych wydostają się a zewnątrz przez skorodowane rafki. Lagi mają wżery w miejscu pracy uszczelnień więc też do wymiany. Prawa osłona pęknięta. Wg mnie trampka należy rozkręcić, wyczyścić korozje, wymalować, wymienić większość śrub i złożyć. Jeśli ktoś ma jakieś pytania do w/w motocykli postaram się na nie odpowiedzieć.

    • Like 1
×