Skocz do zawartości

Konrad79

Użytkownik
  • Zawartość

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Posty dodane przez Konrad79


  1. SHAD się nie sprawdził. Niestety do klasycznej F650 bez konkretnych przeróbek się nie obejdzie. Generalnie do F650 ciężko znaleźć pasujący tankbag. Myślałem o rozwiązaniu opartym na takim czymś... http://m.moto-akcesoria.pl/pierscien-mocujacy-quick-lock-evo-na-wlew-paliwa-do-bmw-f650st-5-srub,p,47621 ale ze względu, że się nie wyrobiłem przed wyjazdem do Rumuni, to narazie odpuściłem. Handbary kupiłem oryginalne i jestem zadowolony.


  2. Cześć

    Poszukuje handbary i jakiś pasujący do mojego moto Tankbag. Wiem, że oryginalne handbary można kupić bez problemu ale one jakoś do mnie nie przemawiają. Może, ktoś zna/ma jakąś ciekawą, sprawdzoną i niedrogą (do 200 -250 zł) alternatywę?

    Z Tankbagiem sprawa ma się inaczej. Tu chętnie kupię oryginał ale wiem, że to prawie nie możliwe więc... może jakiś pasujący zamiennik do 350 zł? Wszelkie propozycje/sugestie mile widziane.

    pozdrawiam


  3. Właśnie, odpalę jak wcisnę sprzęgło. A że od lat jeżdżę skuterem, gdzie trzeba wcisnąć tylni hamulec (to ta sama klamka co w motorze odpowiada za sprzęgło) aby go uruchomic, więc robię to machinalnie. Jeśli motor znajduje się na biegu, a ja o tym zapomnę i odpalę go bez wsiadania na niego, to będzie nieciekawie.


  4. Tej różnicy nie znałem :roll: ale cóż, przynajmniej dowiedziałem się czegoś nowego. Konrad, a czy nie możesz rozgrzać silnika stawiając moto na centralce :?:

    Nie zależy mi na wcześniejszym odpaleniu motocykla. Zależy mi na tym, żeby nie można było uruchomić silnika na bocznej podstawce w momencie, gdy jest na biegu. Mam obawy, że kiedyś się zapomnę, odpalę wcześniej motocykl stojący na podpórce, puszczę sprzęgło i będzie tragedia.


  5. U mnie właśnie są dwie sprężyny i w połowie rozłożenia ma takie jakby "martwe pole" w którym może zostać, lecz po wejściu na motocykl i postawienia go do pionu stopka siłą rozpędu składa się całkowicie, więc nie ma możliwości ruszenia z rozłożona stopką. Aha i mogę na niej odpalić motocykl ;-) w CBR 600 też mogłem tak odpalać na stopce lecz gdy zapomniałem ją złożyć (sama się nie składała) po wbiciu biegu motocykl gasł więc nie dało się jechać z rozłożoną :-D

    Czyli coś z tą moja podpórką jest nie tak. U mnie się nie blokuje i w czasie stawiania motocykla na niej, muszę blokować ją stopą by sie nie złożyła. Z tym czujnikiem tez jest coś nie tak. Muszę zerknąć, jak to działa. A ktoś się orientuje gdzie można kupić taki czujnik?

    Znalazłem cos takiego i mam przeczucie, że to ta nie opisana 6

    http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/61_0276-czujnikwlacznik/i51724/r1996/m02

    Ja mam chyba jedną sprężynę, wiec to chyba ten model stopki

    http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/46_0266-podporka-boczna/i51724/r1996/m02


  6. Cześć

    Nurtuje mnie zagadnienie odpalania motocykla stojącego na bocznej nóżce z załączonym biegiem. Moja eF-ka pozwala na taki niebezpieczny myk i trochę mnie to martwi. Nie mam doświadczenia z wieloma motocyklami ale te, na których się uczyłem i jezdziłem (Suzuki Gladius, Kawasaki ER6 i Honda CBF 250), nie pozwalały na to. Co więcej rozłożenie, bocznej podstawki, gdy motocykl był "na biegu", powodowało wyłączenie silnika motocykla. U mnie tak to nie wygląda. Tylko tamte motki są dużo młodsze od mojego, wiec i technologia nowsza. Ktoś może mnie uświadomić czy tak powinno być?

    Pozdrawiam


  7. A kto to jest Marcin?

    Gdzie? Do Warszawy? :shock:

    Aaa... - to co innego. Michała zwanego z nazwiska Merta znam. Nawet dzisiaj wybieram się do niego.

    Z tymi przymiarkami gmoli do F to poproś o opinię Przemka"daba" - on Ci wyjaśni z jakimi konsekwencjami wiąże się podstawianie nie swojego motka ;)

    No to kicha... Jak mam jechać do Bielsko-Bialej i z powrotem to impreza robi się średnio opłacalna. Zamówię standardowe. Dzięki za sugestie.


  8. A kto to jest Marcin?

    Dobre pytanie... Oczywiście chodziło o Michała z http://mertaspecialparts.com/... Nie mam pojęcia, skąd ten Marcin mi się wziął :shock:

    Gdzie? Do Warszawy? :shock:

    Nie do Warszawy :) Do Bielsko - Białej, do Michała, żeby miał na czym pomiary zrobić.

    Konrad79 a ile sobie woła za takie gmole?

    500 zeta. Ja tańszych takich nie znalazłem.

    Są dostępne takie ale z przesyłką robią się spore kwoty...

    http://www.accessory...50-funduro.html

    https://motobins.co....brary/95620.jpg


  9. Cześć

    Chciałem troszkę odświeżyć temat gmoli do F650 r96. Trochę mailowałem z Michałem w celu złożenia zamówienia i w trakcie naszych pisemnych uzgodnień, udało mi się od niego wyciągnąć informacje, że jest w stanie wyprodukować, do mojego motocykla, takie o to rurki:

    post-4106-0-68559300-1425938803_thumb.jpg

    post-4106-0-25415600-1425938804_thumb.jpg

    post-4106-0-68291200-1425938804_thumb.jpg

    post-4106-0-18149700-1425939142_thumb.jpg

    Od początku szukałem takich gmoli, które też chronią górę motocykla. Wydaje mi się, że te mogą spełniać to zadanie. Zastanawiam się tylko, czy takie rozwiązanie nie będzie utrudniało jazdy? No i zostaje problem ewentualnej przymiarki... Czy ktoś w okolicach Bielsko Białej, jeździ eFka z rocznika 94-96 i miałby czas podjechać? Ja mieszkam w Warszawie... To znacznie utrudnia sprawę :-(


  10. Hej

    Poszukuje F650. Gdyby ktoś, coś miał, widział lub słyszał godnego polecenia to proszę o info. Wiadomo, że najlepiej od forumowicza ale innym zadbanym egzemplarzem nie wzgardzę, byle by jeździł a nie stał w warsztacie i dwóch śladów nie zostawiał.

    Prawda jest taka, że na motocyklach się nie znam, gdyż w tym temacie świeżynka ze mnie totalna, więc proszę o pomoc.

    Ponieważ, tematem się interesuje od jakiegoś czasu to jakieś swoje typy mam ale tymi się podzielę w odpowiednim dziale, gdy nie dostane jakiś konkretnej propozycji.

    Pozdrawiam

    Tak napisałem na początku tego wątku . Motor nie spełnia żadnego z wymagań. Ani nikt go nie może polecić ani nikt go nie zna. To raz. Dwa, nie wiem o czym miałbym z nim gadać, skoro on nawet nie wie jaki motocykl sprzedaje. Trzeba podjechać ale jak pisałem, ja też się na tym nie znam więc... Zapowiada się rozmowa głuchego ze slepym. Dlatego zależy mi na czyjejś opinie, żeby nie marnować czasu, bo tego nie mam za dużo.

    A oferty

    http://olx.pl/oferta/bmw-f650-CID5-ID8XquP.html

    A druga, z jednego z komisów w Warszawie gorąco poleconego przez mojego dobrego znajomego. Komis zresztą też cieszy się dobrą opinią w internecie.

    http://otomoto.pl/bmw-f-f650-armed-bike-raty-M4135641.html

    Tu zdjęcie jest z jesieni ale nikt nie pisze, że nie przedstawił daty w aparacie...

×