-
Zawartość
19 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Zawartość dodana przez gregor24
-
Witam Administrację forum i Wszystkich wesołych ,którzy choć raz zjedli muchę !!! , :-D , Jak w temacie cza cosik zrobić ze suzuki katana 600F ;-) a mianowicie coś w rodzaju drag-crossa lub coś rodem z Madmaxa,jeżeli ktos ma fajny pomysł to ja spróbuje go wykonać ,wszystko posiadam tzn moto,czas,warsztat ,narzędzia, umiejetności niby też ,ale z pomysłami ciężko :cry: . Proszę o jakieś foto bo to pierwszy plan, a ja w miare postepów pokażę wykon, ba nawet zaraz zrobie i wstawie fotkę, Grześ.
-
Zrobiłem już kilka rzeczy w życiu ,ostatnio yamache i garba :) , więc powinno sie udac, udało sie fotke z przodu wstawic pozdrawiam
-
dzięki!! fajnie ,że ktos się zainteresował ;-) ,bardziej jednak od fachowego podejscia potrzebuje kogoś z weną co do wygladu na początek,jakies fotki lub ciekawy projekt,z wykonaniem ja i rzesza kolegów technicznych powinniśmy sobie dać radę to tylko kwestia portfela i przewidzianego budzetu na ten cel-jakos to upchnę :roll: , ale prawdziwy problem jest w projekcie niestety.dzięki jeszcze raz.
-
MASZ RACJE MOJA GAFA !!! ukłon i nie piję juz dzisiaj piwa, jest sprzegło kłowe , bez synchronizatorów,zmiana biegu przez przegazowanie ,tak doczytałem, SPUSZCZAM ŁEB DO SAMEJ ZIEMI :roll:
-
MEA CULPA masz racje nie ma synchronizatorów
-
tak!mogło tak byc, bieg pierwszy w wiekszosci pojazdów jest nie synchronizowany lub połowicznie, czasami nawet zauważ iż w moto w których kończy się sprzęgło aby wrzucic bez problemu jedynkę trzeba bujnąć moto do przodu i wtedy wchodzi bez problemu, dla tego bieg pierwszy jest w drugą strone wbijany ,jest na innym wałku.
-
hej to nie ma nic do tej awarii,tak zatrzymany był moto ,jak by ktos dzwignął tylne koło do góry to by się łańcuch wyrównał
-
Jak napisał admistrator,łańcuch sam się tak nie zachowuję,nie chce sie wymądrzac bo jestem nowy jak twój łańcuch,ale szukał bym w miejscu gdzie ktoś kopał tzn wymiana napędu : -zębatka napedowa żle siadła i kantuje łańcuch co jakis czas,ewentualnie łozysko za nią ,ale wtedy było by słychac rechot, -żle wyosiowane zębatki miedzy sobą ,łańcuch też będzie sie wspinac co jakis czas, -tylne koło luzne na ośce lub napinaczu i sie przesuwa przy wiekszej sile. pzdr
-
jakos fotki mi nie wchodza,nawet po przekonwerterowaniu no cóz ,jest chociaz jedna , na teraz przedłużyłem lagi przód o 14cm ,bak obszyty w skórze , tylne siedzenia tez od tapicera ,ale jak co to mogę odstawić na bok,najwazniejszy fajny wygląd, ;-)
-
na teraz stoi sobie biedny już 2 lata i trzeba by było z nim ruszyc
-
uszczelka pod głowica poszła,a JA musiałem sie gdzies machnąc bo moto nie miał wolnych obrotów po złozeniu,,problem w tym iz denerwuje mnie pucha z filtrem,wiec wyspawałem z nierdzewki puche do filtra stozkowego, potem sam zgłupiałem z tymi obrotami myslałem ,że cos na gaznikach siedzi i starym sposobem ,dałem mu w palnik i zatkałem wlot aby przeciagnał sobie wszystko ,no i w pewnym momecie usłyszałem jak tłumik oddycha sobie w tą i z powrotem,no i było po ptokach, dzis ide zplanować inna głowice używana ale szczelna myslę,sprawdza u kolegi Maxa w Kato i potem do dzieła bo coraz cieplej a żona czeka bo to jej skarb ,ja przerabiam dla siebie katane na drag-crossa.sorry za brak odp. ale sami wiecie zagoniony jestem .pzdr
-
No dobra! Grzegorz z Katowic,sorry ale pierwszy raz na forum :-( , i własnie uszkodziłem F 650 :-(