Skocz do zawartości

SRsima

Użytkownik
  • Zawartość

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Posty dodane przez SRsima


  1. :D

    teraz tak tylko wygląda,ze bezradnie brodzi - w sezonie po wodzie idzie jak nic :)

    Serwis zrobiony, zaczynam przygotowanie do zmiany koloru - czemu?? - bo ma być biały. Kombinuję coś w ten deseń:

    5805f66f2ef1.jpg   

    grafiki jeszcze nie mam... myślę, kreślę. :) Katrina z Mińska mnie wczoraj trochę na chwilę zmyliła w ornamenty, ale już wróciłam do klasycznych linii :)

     


  2. 25 minut temu, Moto Troter napisał:

    Siemanko. To jaka barwa będzie teraz modna?

    będzie klasycznie - więc wiecznie modnie: biało, niebiesko i czerwono. Nie będę malować - z racji nieustającej mody na oryginalne malowania przy odsprzedaży - stąd parę obaw o efekt (jednak co farba to farba...) - będę oklejała


  3. 37 minut temu, Mutomb napisał:

    Jaki ma być stosunek jazdy asfalt / nie asfalt na tych oponach?

    hmmm... ciężki temat - bo wiadomo,że nie w większości teren bo do tego są inne motocykle niż F GS i zupełnie inne opony (tu nie ma kompromisów - musi być kostka / łopata). Zazwyczaj jest tak,że daleko się wyprawiam a "na miejscu" zbaczam a i wtedy bywa różnie bardzo. Nie mogę więc napisać,że pojadę 300 km by 12 km przejechać to błotem to piachem to trawą - bo podejdą każde gumy do tego stosunku...

    Chcę opony: dobre na asfalt, nie chowam się pod wiata gdy pada więc i opony do jazdy w deszczu, zjeżdżam często tam gdzie nie ma zakazu więc: w polne drogi i w leśne dukty (tam różnie : szuter, błotniste koleiny,piach i połamane dachówki, trawa, zastygnięte koleiny po kombajnach na trzech poziomach zakrętu)... szukam takich, które najlepiej to ogarną.


  4. 20 minut temu, Pszemo napisał:

    Na tył polecają 140/70/17, takie z paskiem na środku. 

    a czy te z paskiem w środku polecają Ci z piaskiem w środku ? :) tak dopytam, bo się zawsze człowiek wpakuje właśnie tam gdzie piach w nadmiarze leży i trzeba aby kawałek przemielić ku kamyczkom


  5. w ciągu ostatnich dni dzieje się tak: przekręcam stacyjkę i wszystko fixuje: odchyla się wskazówka obrotomierza, zanim wyświetlą się wartości licznika przeskakują pojedynczo znaczki, do tego w takt pod zegarami wszystko cyka i tyka. Dopiero jak odpalam - po ok 1 minucie wszystko wraca do normy. Coś zaczyna padać ? Gdzieś się zbiera ? A może elektryka 02' w ten sposób zawsze reaguje na niską temperaturę? (Ogólnie to moje pierwsze spotkanie z bardziej rozwiniętą elektryką - wcześniej panowałam nad rocznikami sprzed 1995r.- tam nie było licznych rozwiązań)


  6. jak w temacie. Komplet. Najlepiej nowe. Rozm 100/90-19 + 130/80-17 / polecane przez Forumowiczów źródła zakupu - też  mile widziane

    (chyba,że polecacie inne wymiary do GS'a? niż powyższe- lepiej wyższe, szersze? ktoś ? coś? czy trzeba zakładać oddzielny temat - i tu proszę Adminów o wyrozumiałość dla Nowicjusza :) ciężko na raz ogarnąć wszystkie tematy by dociec odpowiedzi)


  7. Hej Forumowicze :default_icon_beer: Nazywam się Gosia. Dotąd jeździłam małym i dużym NX-em. Mojego GS'a 02' nazwałam Alina i właśnie zakończyłam z nią swój V sezon - sprowadziłam "małą" do podziemi i zabieram się za generalny serwis + zmianę kolorystyki ("G"eneralny "S"erwis - od razu wczytuję się w Giełdę i Wasze porady). Miłego :) Hej

    Autumn Alina GS.jpg

×