Skocz do zawartości

Blashyrkh

Użytkownik
  • Zawartość

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Posty dodane przez Blashyrkh


  1. Cześć, sprzedam motocykl BMW F650 GS w stanie bardzo dobrym, maszyna jest przygotowana do sezonu i doposażona pod kątem dłuższych podróży, opłacone OC i zrobiony przegląd.

    Motocykl kupiliśmy w czerwcu 2016 roku od motocyklistki. Od zakupu przejechał ok. 37 tys. km, w tym ok. 30 tys. km w ramach półrocznej podróży, którą pokonał bezawaryjnie.

    Motocykl był zimowany w garażu.

    - rok produkcji: 2002
    - przebieg: 71,6 tys. km
    - OC do września 2021
    - przegląd techniczny do marca 2022
    - średnie spalanie ok 4,0-4,5 l/100 km

    Elementy eksploatacyjne:

    - łańcuch: wymieniony w 2020 r., przejechane ok. 5 tys. km
    - klocki hamulcowe: znikomy stopień zużycia
    - tarcze hamulcowe: bardzo dobry stan
    - opony:
    * przednia: Heidenau K60, DOT 2019, założona w 2020 r., stan bardzo dobry - przejechane ok. 5 tys km (poprzednia identyczna wymieniona po ponad 30 tys km)
    * tylna: Mitas E-07+, DOT 1719, założona w 2019 r., stan dobry - przejechane ok. 20 tys km
    - akumulator - wymieniony w 2020 r. na żelowy JMT (na zimę wyjęty, regularnie ładowany)

    Ważniejsze wymiany/ naprawy:

    2020

    - regeneracja amortyzatora
    - regulacja zaworów
    - wymiana oleju w lagach i uszczelniaczy zawieszenia
    - wymiana płynów: oleju, chłodniczego, hamulcowego
    - wymiana świecy
    - wymiana filtrów: powietrza i oleju
    - wymiana napędu (komplet)
    - wymiana tylnej lampy

    2019
    - chłodnica z nowszego modelu
    - weryfikacja stanu rozrusznika
    - wymiana filtra paliwa

    Wyposażenie:

    - ABS
    - gniazdo zapalniczki 12V
    - zapasowa linka sprzęgła, poprowadzona wzdłuż używanej (wystarczy podłączyć w razie zerwania)
    - dodatkowe światła led z oddzielnym włącznikiem
    - podgrzewane manetki (wyposażenie standardowe)
    - woltomierz
    - składane lusterka Vicma
    - osłony lag (gumowe harmonijki)
    - gmole RM-G
    - podwyższenie owiewek rąk (handbarów) Touratech
    - stelaż + kufry aluminiowe z uchwytami na kanisterki
    - kufer centralny K-max 50 z dodatkowymi światłami stop
    - stopka centralna
    - tempomat Oxford
    - wyższa owiewka przednia (szyba) - z modelu Dakar
    - olejarka łańcucha (wymaga naprawy)

    Dodatkowo:

    - poszerzone podnóżki kierowcy
    - zapasowa dętka przednia (łatana)
    - zapasowa dźwignia hamulca przedniego
    - mały kufer centralny BMW - dedykowany do tego modelu motocykla

    Jeśli komuś zależy, to może doposażyć motocykl w brakujące lub obecnie niedziałające elementy - żona nie odczuwała takiej potrzeby, bo te rzeczy nie wpływają ani na bezpieczeństwo ani na komfort jazdy. Są to:

    - osłona tylnego koła / chlapacza (tzw. pampers)
    - motocyklowe gniazdo USB - eXtreme® MUS38
    - osłona koła przedniego (błotnik / dziób)

    Stan motocykla oceniam na bardzo dobry - maszyna na pewno długo (i dobrze) posłuży kolejnemu właścicielowi/-lce.

    Motocykl był użytkowany przez żonę.

    VIN: WB10172A73ZH88156

    Cena: PLN 9.500,-

    Link do ogłoszenia ze zdjęciami na fb:

    https://www.facebook.com/groups/1727911650780407/pending_posts/2860742747497286/

    Masz pytania? Zapraszam do rozmowy.


  2. Cześć, sprzedam motocykl BMW F650 GS Dakar w stanie bardzo dobrym, maszyna jest przygotowana do sezonu i doposażona pod kątem dłuższych podróży, opłacone OC i zrobiony przegląd.

    Motocykl kupiłem w grudniu 2017 roku od motocyklisty. Od zakupu przejechał ok. 36,6 tys. km, w tym ok. 30 tys. km w ramach półrocznej podróży, którą pokonał bezawaryjnie.

    Motocykl był zimowany w garażu.

    - rok produkcji: 2001
    - przebieg: 108,65 tys. km
    - OC do lutego 2022
    - przegląd techniczny do kwietnia 2022
    - średnie spalanie ok 4,6 l/100 km

    Elementy eksploatacyjne:

    - łańcuch: wymieniony w 2020 r., przejechane ok. 5 tys km
    - klocki hamulcowe: znikomy stopień zużycia
    - tarcze hamulcowe: przednia OK, tylna z wyraźnym rantem, ale dobrze hamuje
    - opony:
    * przednia: Heidenau K60 Scout, DOT 5119, założona w 2020 r., stan bardzo dobry - przejechane ok. 5 tys. km (poprzednia identyczna wymieniona po ponad 30 tys. km)
    * tylna: Mitas E-07+, DOT 2519, założona w 2019 r., stan dobry - przejechane ok. 20 tys. km
    - akumulator - wymieniony w 2020 r. na żelowy JMT (na zimę wyjęty, regularnie ładowany)
    - dolna rolka (prowadnica) łańcucha - wymieniona w 2018 r na bardziej wytrzymałą - niewielki stopień zużycia

    Ważniejsze wymiany/ naprawy:

    2020
    - chłodnica i wentylator z nowszego modelu
    - wymiana łożysk w przednim kole
    - regulacja zaworów
    - czyszczenie przepustnicy
    - wymiana oleju w lagach i uszczelniaczy zawieszenia
    - wymiana płynów: oleju, chłodniczego, hamulcowego
    - wymiana świecy
    - wymiana filtrów: powietrza i oleju
    - wymiana napędu (komplet)

    2019
    - regeneracja pompy tylnego hamulca
    - weryfikacja stanu rozrusznika
    - wymiana filtra paliwa
    - wymiana łożysk kołyski amortyzatora
    - regeneracja amortyzatora

    2018
    - naprawa pompy wody (wałek, wirnik, uszczelniacze)

    Wyposażenie:

    - podwyższenie kierownicy
    - zapasowa, dłuższa linka sprzęgła, poprowadzona wzdłuż używanej (wystarczy podłączyć w razie zerwania)
    - dodatkowe światła led z oddzielnym włącznikiem
    - podgrzewane manetki Oxford
    - woltomierz
    - składane lusterka Vicma
    - osłony lag (gumowe harmonijki)
    - gmole: góra i dół
    - akcesoryjne handbary (handguard) w stylu KTM
    - stelaż + kufry SW Motech Trax z uchwytami na kanisterki
    - kanapa z nieoryginalnym, ale dużo wygodniejszym, miękkim wypełnieniem, zapewniającym komfort w wielogodzinnej trasie
    - stopka centralna
    - tempomat Oxford
    - poszerzenie stopki bocznej
    - płyta bagażowa Touratech
    - 2 tuby na narzędzia / części itp.
    - olejarka łańcucha Motooiler
    - osłona pompy tylnego hamulca
    - wskaźnik temperatury oleju

    Dodatkowo:

    - poszerzone podnóżki kierowcy
    - zapasowe dętki (łatane)
    - zapasowa pompa paliwa (zamiennik)
    - zapasowy filtr paliwa (zamiennik)
    - klocki hamulcowe tylne
    - zapasowy kierunkowskaz przedni
    - zapasowa dźwignia hamulca przedniego
    - zapasowa dźwignia sprzęgła
    - zapasowy termostat (wyjęty ze starej chłodnicy)
    - kufer centralny GIVI POINT E33 MONOLOCK 33 L z płytą montażową
    - tankbag Touratech

    Jeśli komuś zależy, to może doposażyć motocykl w brakujące lub obecnie niedziałające elementy - ja nie odczuwałem takiej potrzeby, bo te rzeczy nie wpływają ani na bezpieczeństwo ani na komfort jazdy. Są to:

    - osłona tylnego koła / chlapacza (tzw. pampers)
    - czujnik stopki bocznej
    - lewa śruba mocująca zegary
    - motocyklowe gniazdo USB - eXtreme® MUS06

    Stan motocykla oceniam na bardzo dobry - maszyna na pewno długo (i dobrze) posłuży kolejnemu właścicielowi.

    VIN: WB10173A01ZF63511

    cena: PLN 9.500,-

    Link do ogłoszenia ze zdjęciami na fb:

    https://www.facebook.com/groups/1727911650780407/pending_posts/2860735444164683/


    Masz pytania? Zapraszam do rozmowy.


  3. 10 godzin temu, Jarek napisał:

    Dość istotne jest wiedzieć do jakich kół mają być te tuleje. Tak mi się przynajmniej wydaje ;)

    A, sorry, myślałem, że to forum f650gs ;P

    Chodzi mi konkretnie o tuleję do przedniego koła w f650gs Dakar '01. Konkretnie o pozycję nr 11 z poniższego schematu:

    https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/36_0448-kolo-szprychowe-przednie/i51605/r2001/m06

    Moja zaczęła pękać i jest aktualnie na try(ty)tce :/


  4. 2 godziny temu, Jarek napisał:

     

    Tak naprawdę to człowiek pyta o "jakąś rolkę" Nie pisze jaką ( górną / dolną ) ani do jakiego motocykla - forum f650gs, w tytule Dakar, a pod avatrem pytającego Transalp - więc można odpisać cokolwiek ;) 

    Słuszna uwaga. Chodzi oczywiście o tę dolną, co ją widać bez zdejmowania osłon. W Dakarze. Trampek szuka nowego domu :)


  5. Cześć,

    Ma ktoś jeszcze instrukcję użytkownika do f650gs (00-04)?

    • rider's manual - nie repair maual / serwisówka
    • najlepiej w pdf
    • może być po angielsku

    Będę zobowiązany!

    A tak na szybko - czy trzeba coś nacisnąć, żeby wystartować licznik przebiegu okresowego? Wyzerowałem, ale nie nalicza nowych... :/

    Pzdr

×