Skocz do zawartości

bartolini76

Użytkownik
  • Zawartość

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Posty dodane przez bartolini76


  1. Xmoto jest najmniej uniwersalnym z serii.Raczej duże, cięzkie sm. Dosyc mocny silnik, zawieszenie jak na sm troche za miękkie, jakośc plastków do moto , które czesto się przewraca marna. Do tego jeszcze są lakierowane( zamienników brak, cena nowych zatrważająca). Na torze daje radę, choc jest troszkę za ciężki. Porównujac do ktm 690 jest bardziej radykalny, choc ma mniej osiołków.Kanapa hardcorowa:)( czyt. dupoboląca). Latanie na kole bezproblemowe, przedni hebel jest po prostu wystarczający( bez fajerwerków)


  2. Nie patrz na przebiegi. Tylko nowe moto ma przebieg adekwatny do stanu.Mój G650 xmoto został zakupiony w marcu 2009 roku, dziś ma na liczniku 26000. Nie jest to maszyna turystyczna, lata glównie po torze, mieście , lesie polnych ścieżkach i to dostając ostro po dupie.Silnik nie wykazuje zbytniego styrania, przyspiesza godnie , skrzynia pracuje z takim samym trzaskiem jak pracowała.Jestem święcie przekonany, że połowa moto na rynku ma wykonaną korekcję przebiegu.Ale wrócę do tematu.Bierz GSa, łatwiej go wyciągnąc z blotka, daje więcej frajdy niż vka trampkowa,Transalp=brzuch.Pozdrawiam Bartolini


  3. Kiedyś latałem w Gdańsku, ale rzucilo mnie na Mazowsze i obecnie mieszkam w Żyrardowie. Przesiadłem się z Horneta na Xmoto i powiem szczerze nie brakuje mi koników wcale.Łatwośc pokonywania winkli tym moto, wyjście z zakrętu , poręcznośc w terenie jest zadziwiająca.Dupa boli na nim niemiłosiernie ale banan z buźki nie spada....

    A zdjęcia pstryknę to wrzucę

    pozdr


  4. Zastanawiam się czy koła od f650 pasowałyby do mojego g650x moto.Może ktoś z Was mogłby zmierzyc szerokośc piast, średnicę osiek, odległośc tarcz hamulcowych od krańca piast.Tak sobie wymyśliłem, by niedużym kosztem zorganizowac kółka do "ofrołdu"..Z góry dziękuję za wszelkie informacje i uwagi do mojego pomysłu.

    Pozdr Bartolini

×