FaFiKPNNBMWGS650
-
Zawartość
9 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Posty dodane przez FaFiKPNNBMWGS650
-
-
5 minut temu, Jarek napisał:Z rozrusznikiem czy bez? To kręcenie oczywiście i w którą stronę kręci / niekręci?
Jak na samym rozruszniku masz 8V to wyrzuć aku
Aku kupiłem dzis nowy inny moto pali na nim normalnie. Kręci się w stronę zegara. Bez rozrusznika i z rozrusznikiem.
-
21 minut temu, FaFiKPNNBMWGS650 napisał:Powiem szczerze ze nie sprawdziłem wtedy dajcie mi 15 min a sprawdzę i dam odpowiedz.
tutaj napięcie spada delikatnie ale rozrusznik kręci pięknie. Sprawdźcie sami
39 minut temu, Jarek napisał:Niekoniecznie. Co z napięciem podczas tego kręcenia?
1 minutę temu, FaFiKPNNBMWGS650 napisał:tutaj napięcie spada delikatnie ale rozrusznik kręci pięknie. Sprawdźcie sami
W Jedna stronę kręci sie z delikatnym oporem mniej więcej raz na obrot ale po delikatnym przeskoku kręci się swobodnie w druga stronę nie kręci się wgl.
-
Powiem szczerze ze nie sprawdziłem wtedy dajcie mi 15 min a sprawdzę i dam odpowiedz.
-
4 minuty temu, Jarek napisał:Na początek wyjmij rozrusznik i wtedy sprawdź co się dzieje z rozrusznikiem i prądem - potem reszta ...
Panowie wyjąłem rozrusznik dwa dni temu zamontowałem go obróconego trzpieniem zębatym na zewnątrz tak żebym mógł złapać go na jedna śrubę do silnika oraz masę. Po wciśnięciu startera rozrusznik normalnie się kręcił. Wczoraj mój znajomy zabrał go do pracy aby sprawdzić czy działa i wszystko jest w porządku
-
Dnia 13.09.2018 o 12:25, Mirogoce napisał:ściągałeś prawą obudowę magneta? tam jest taka jedna fajna podkładka którą trzeba dać na odpowiedni wałek, ja niestety dałem w złe miejsce i miałem taki sam objaw, zablokowanie silnika.
Tak ściągałem by wymienić bendix za magnetem. Chodzi o taka mała podkladeczke na jednym z wałków od tych małych zębatek ?
tu jest wideo jak zachowuje się moto z nowym akumulatorem.
-
Godzinę temu, Jarek napisał:Tutaj jednak zachował bym czujność. Problem pojawił się po naprawie bendixu - a więc możliwe jest zablokowanie silnika, a to z kolei może wywołać ognisko w kablach ...
Jak jest nie wiem ... - wygląda na aku lub marne połączenie masowe ... Tak czy owak ostrożność wskazana.
Nie no na pych odpala i wszystko wyglada jak najbardziej w porządku
-
Godzinę temu, Jarek napisał:To jak w ruskim pociągu. U nas da jest wrzątek tylko chałodnyj
w sensie ze nie jest kompletnie zepsuty. naladowali mi go w sklepie oddali na drugi dzien i po wlozeniu do motocykla sa takie objawy jak wymienilem wyzej
-
Siemka jestem nowym posiadaczem GS 650 mam nadzieje ze dobrze będzie się nam współpracować
-
Witam ! Potrzebuje pomocy albo chociaż jakiejś wskazówki. Ostatnio w moim GS 650 wymieniałem bendix(wolne koło). Okazalo się ze w starym zerwała się sprężynka i nie odpalał z poziomu rozrusznika. Po wymianie bendixa na nowy, złożeniu motocykla pojawil się problem z odpaleniem. Akumulator naladowany w 100 % multimetr napiecie pokazuje 12,40 V. Po wciśnięciu przycisku start wszystkie kontrolki przygasają napiecie na akumulatorze spada do 6 V i slychac jedynie cykanie na przekaźniku rozrusznika i sa na nim odczuwalne wibracje. Rozrusznik całkowicie nie kreci zapewne przez nagly spadek napięcia przy wcisnieciu przycisku rozruchu. Gdzie mogę szukac przyczyny ?. Kiedys miałem podobny problem po długim postoju zimowym wtedy okazało się ze akumulator jest już do niczego. Aktualny akumulaotr kupiłem 2 miesiące temu kilka dni temu byłem z nim w sklepie z mysla ze tym razem jest to samo okazało się ze jednak akumlator jest w pełni sprawny z tym ze rozładowany. Cos strasznie szybko pobiera prad z akumulatora. Macie może jakies pomysły ?
BMW GS 650 Problem z rozruchem
na Odmieńcy i inne przypadki
Napisano · Edytowane przez FaFiKPNNBMWGS650 · Report reply
No 11.5 to miał już po kilku probach rozruchu podłączony pierwszy raz mial 12.48. Według ciebie ile powinien mieć ? I pod pełnym obciążeniem spada do 9.48V na akumulatorze. Na przekazniku rozrusznika spada praktycznie do zera. A na rozruszniku przy próbie rozruchu pokazuje w granicach 7V