Skocz do zawartości

FaFiKPNNBMWGS650

Użytkownik
  • Zawartość

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Posty dodane przez FaFiKPNNBMWGS650


  1. 3 minuty temu, Jarek napisał:

    Nowe aku 11,5V? :default_icon_eek:  Dobra ... nie znam się.

    No 11.5 to miał już po kilku probach rozruchu podłączony pierwszy raz mial 12.48. Według ciebie ile powinien mieć ? I pod pełnym obciążeniem spada do 9.48V na akumulatorze. Na przekazniku rozrusznika spada praktycznie do zera. A na rozruszniku przy próbie rozruchu pokazuje w granicach 7V 


  2. 21 minut temu, FaFiKPNNBMWGS650 napisał:

    Powiem szczerze ze nie sprawdziłem wtedy dajcie mi 15 min a sprawdzę i dam odpowiedz.

    tutaj napięcie spada delikatnie ale rozrusznik kręci pięknie. Sprawdźcie sami 

    39 minut temu, Jarek napisał:

    Niekoniecznie. Co z napięciem podczas tego kręcenia?

     

    1 minutę temu, FaFiKPNNBMWGS650 napisał:

    tutaj napięcie spada delikatnie ale rozrusznik kręci pięknie. Sprawdźcie sami 

     

    W Jedna stronę kręci sie z delikatnym oporem mniej więcej raz na obrot ale po delikatnym przeskoku kręci się swobodnie w druga stronę nie kręci się wgl. 


  3. 4 minuty temu, Jarek napisał:

    Na początek wyjmij rozrusznik i wtedy sprawdź co się dzieje z rozrusznikiem i prądem - potem reszta ...

    Panowie wyjąłem rozrusznik dwa dni temu zamontowałem go obróconego trzpieniem zębatym na zewnątrz tak żebym mógł złapać go na jedna śrubę do silnika oraz masę. Po wciśnięciu startera rozrusznik normalnie się kręcił. Wczoraj mój znajomy zabrał go do pracy aby sprawdzić czy działa i wszystko jest w porządku 


  4. Dnia 13.09.2018 o 12:25, Mirogoce napisał:

    ściągałeś prawą obudowę magneta? tam jest taka jedna fajna podkładka którą trzeba dać na odpowiedni wałek, ja niestety dałem w złe miejsce i  miałem taki sam objaw, zablokowanie silnika.

    Tak ściągałem by wymienić bendix za magnetem. Chodzi o taka mała podkladeczke na jednym z wałków od tych małych zębatek ? 

     tu jest wideo jak zachowuje się moto z nowym akumulatorem. 


  5. Godzinę temu, Jarek napisał:

    Tutaj jednak zachował bym czujność. Problem pojawił się po naprawie bendixu - a więc możliwe jest zablokowanie silnika, a to z kolei może wywołać ognisko w kablach ...

    Jak jest nie wiem ... - wygląda na aku lub marne połączenie masowe  ... Tak czy owak ostrożność wskazana.

    Nie no na pych odpala i wszystko wyglada jak najbardziej w porządku 


  6. Witam ! Potrzebuje pomocy albo chociaż jakiejś wskazówki. Ostatnio w moim GS 650 wymieniałem bendix(wolne koło). Okazalo się ze w starym zerwała się sprężynka i nie odpalał z poziomu rozrusznika. Po wymianie bendixa na nowy, złożeniu motocykla pojawil się problem z odpaleniem. Akumulator naladowany w 100 % multimetr napiecie pokazuje 12,40 V. Po wciśnięciu przycisku start wszystkie kontrolki przygasają napiecie na akumulatorze spada do 6 V i slychac jedynie cykanie na przekaźniku rozrusznika i sa na nim odczuwalne wibracje. Rozrusznik całkowicie nie kreci zapewne przez nagly spadek napięcia przy wcisnieciu przycisku rozruchu. Gdzie mogę szukac przyczyny ?. Kiedys miałem podobny problem po długim postoju zimowym wtedy okazało się ze akumulator jest już do niczego. Aktualny akumulaotr kupiłem 2 miesiące temu kilka dni temu byłem z nim w sklepie z mysla ze tym razem jest to samo okazało się ze jednak akumlator jest w pełni sprawny z tym ze rozładowany. Cos strasznie szybko pobiera prad z akumulatora. Macie może jakies pomysły ? 

×