MarSwi
-
Zawartość
26 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Posty dodane przez MarSwi
-
-
Napięcie zaraz sprawdzę, chociaż pewnie już trochę się rozładował podczas wielokrotnych prób odpalania.
Brzmi tak jakby kręcił i chyba też kręci. Nie słychać jakby przy tym zdychał.
No właśnie nie wiem czy paliwo jest w cylindrze, świeca po wyciągnięciu jest sucha (przynajmniej tak wygląda).
A mogło się coś stać z wtryskiem?
P. S. Przypomnę, że przed odstawieniem go do garażu jeździł i palił normalnie. -
Rozpiąłem przewody paliwowe i przy załączaniu motoru (jak rozrusznik kręci) pompa podaje paliwo... czyli to nie pompa jest problemem...
A co z czujnikiem stopki? Może on być powodem? -
7 godzin temu, strażowy napisał:...a masz pewność że podaje paliwo ??? Co trza zrobić żeby się przekonać chyba wiesz ?
Rozpiąć przewody paliwowe i zobaczyć czy "sika" paliwem
A czy przyczyna może leżeć w czujniku stopki? Do czego służy przekaźnik widoczny na zdjęciu? Jeśli czujnik stopki był uszkodzony (nie łączył w żadną stronę) to wtedy ten przekaźnik by się nie załączał.
-
Niestety paliwo jest w baku.
Przy przekręcaniu klucza słychać ten charakterystyczny dźwięk przy baku (to chyba oznaka, że pompa pracuje?). -
aaaa... chyba pomyliłem nazwy (tak chyba to nazwał poprzedni właściciel). Ta czerwona lampka w prawym górnym rogu (widać ją na filmiku).
-
4 minuty temu, raby napisał:Kontrolka przepustnicy?
Z tego co widzę na schemacie to jest to "zwykły" potencjometr, więc przemierzenie go Ohm'omierzem powinno dać odpowiedź. Postaram się to sprawdzić w pierwszej wolnej chwili
-
Cześć,
Mój F650GS 2002r (przebieg 38kmil) nie chce odpalić. Sytuacja wygląda następująco:
1. Przekręcam kluczyk;
2. Zapalają się światła i kontrolki;
3. Zmieniam położenie wyłącznika zapłonu;
4. Słychać przez moment charakterystyczny dźwięk w okolicach pompy paliwa;
5. Czekam, aż zgaśnie czerwona kontrolka przepustnicy (ta w prawym górnym rogu).
6. Naciskam przycisk rozrusznika, motor kręci, ale nie zapala.
Poniżej filmik z procedury startu.
Trochę historii:
Tydzień temu byłem na weekend w górach i wracałem nim w deszczu. Palił normalnie, nie było żadnego problemu.
W tym tygodniu wymieniłem kierownicę i zmieniłem manetki na podgrzewane (czyli odpiąłem akumulator i podłączyłem pod niego manetki Oxford). Przed tymi pracami go nie zapalałem.
Po tych pracach sytuacja jak na filmiku.
Wykonana diagnostyka:
1. Odpiąłem zasilanie manetek i dalej to samo.
2. Wykręciłem świecę - iskra jest, jednak świeca jest sucha.
Jaką diagnostykę mogę jeszcze przeprowadzić? Co mogło by być przyczyną tego problemu (przejrzałem forum, ale niestety nie pomogło).
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam
Markus
-
Cześć
Dzięki za tak obszerną odpowiedź widzę, że każdy ma swoje doświadczenia i preferencje... czyli jednym słowem, sam muszę wybrać coś dla siebie... ucząc się na swoich błędach (czy niewygodach).Mam na swoim GS stelaż Kappa pod kufer centralny, więc prawdopodobnie centralny dokupię (muszę na oczy zobaczyć jakie są dostępne, żeby wiedzieć w co celować).
22 godziny temu, konrad.wegrzyn napisał:Przy 650 duży będzie rzeczywiście wyglądał jakbyś rozwoził pizzę
Kufer fajna rzecz, która, że ale do pierwszego szlifa. Jeśli chodzi o aerodynamikę to wielkiej różnicy miał nie będziesz między większym a mniejszym. Spróbuj przemyśleć rozwiązanie takie:
Ewentualne połączyć jedno i drugie. Jeżdżę z centralnym kufrem od https://www.apduro.pl/kufer-centralny-apduro-p-98.html a po bokach 2 sakwy. Robiłem przejazdy 2 tygodniowe i bez problemu mieszcze 2 osoby
Te sakwy bardzo ciekawe, a i cenowo nie straszą (jeszcze tylko stelaż muszę jakiś załatwić).
Kupiłem wczoraj rollbag 50l i zobaczę jak się sprawdzi
-
Cześć,
Planuję zakup kufra centralnego. Zastanawiam się nad dwoma opcjami:
- kufer "mały" - mieszczący jeden kask (chodzi o to, że będę go zasłaniał całym sobą);
- kufer "duży" - mieszczący dwa kaski (pewnie będzie szerszy niż ja);
Czy kufer szerszy od kierowcy bardzo przeszkadza w jeździe (chodzi o aerodynamikę/pęd powietrza)?
Z drugiej strony chodzi o ładowność (wyprawy kilku - kilkunasto dniowe) - czy w tym wypadku warto zakupić większy kufer?
Nie mam doświadczenia z jazdą z "dużym" kufrem, stąd moje pytanie. Zakup nie jest tan
P. S. Jeśli nie trafiłem z działem, to przepraszam.
-
Dnia 10.04.2020 o 07:45, KaeS napisał:Prosz....
Tam zapomniałem poszukać, dzięki
Już zamówiony
Temat zamknięty.
- 1
-
Cześć,
jak w temacie, kupię prawy przedni kierunkowskaz do BMW F650GS '02.
Pozdrawiam
Markus
-
Dnia 9.03.2020 o 20:51, ARG napisał:Mogę sprzedać tankbag touratecha. Muszę tylko sprawdzić kompletność zestawu.
Super, a po jakiej cenie?
-
Cześć,
tak jak w temacie, do mojego F650GS 2002 kupię:
- szybę przednią;
- deflektor (do przedniej szyby);
- gmole;
- tankbag;
- kufer centralny.
Ktoś posiada coś do odsprzedania?
Pozdrawiam
Markus -
Dnia 24.02.2020 o 10:52, żeglarz napisał:szybe, chyba mam , ale musze odgruzowac pol piwnicy. dam znac
I udało się Tobie odgruzować tą piwnicę? :P
-
Dnia 10.04.2019 o 21:23, żeglarz napisał:został mi sie jeno sznur zanczy sonda jakby ktos potrzebowal, szyba i podstawka do aku.
Trochę odgrzebany temat, ale czy nadal masz tą szybę?
-
Cześć :)
Chcę się z Wami wszystkimi serdecznie przywitać!
Od wczoraj jestem posiadaczem BMW F650GS!!!
Brak zapłonu
na Elektryka ogólna, sterowanie, czujniki ...
Napisano · Report reply
Świeca ewidentnie sucha (widać na zdjęciu).
Iskra jest, dzisiaj ponownie sprawdziłem.
Napięcie 11,37V. Jutro podładuję, ale takie niskie jest pewnie ze względu na częste odpalanie ostatnio.
Jeśli chodzi o pompę, to jakie powinno być ciśnienie? odpiąłem wężyk za filtrem (przed wtryskiwaczem) i strumień paliwa "sika" na odległość ok 15 cm.
Rozumiem, że mam wykręcić wtryskiwacz i zobaczyć czy :pluje" paliwem?