Skocz do zawartości

tomaszI

Użytkownik
  • Zawartość

    1 339
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Days Won

    6

Posty dodane przez tomaszI


  1. To dwa różne motocykle. Nie ma idealnych motocykli. Dla mnie Tenera jest super wygodna, moc ma wystarczającą do poruszania się w normalnym turystycznym tempie czy na asfalcie czy poza nim. Ogromny zbiornik paliwa to super sprawa nawet przy jednodniowych wycieczkach takich na 300 - 400 km. Tenera ma lepszą osłonę przed wiatrem. Piec w postaci zbiornika z olejem przy lewej nodze w geesie, latem to katorga. Trzeba pamiętać, że geesey mają już swoje lata. Biorąc pod uwagę ceny to kupując Tenerę dostajemy nowszy pojazd i to w większości przypadków kupiony w kraju przynajmniej w jakimś sensie z pewniejszego źródła. Sam miałeś czy też jeszcze masz nowy motocykl więc przy geesie czeka Cię przesiadka na jedenastoletni jak dobrze pójdzie, pojazd. Nie jestem miłośnikiem dłubania w garażu. Pojazd jest do jeżdżenia. Jeżdżę sam więc nie wiem jak wygląda jazda we dwójkę i jeszcze z bagażem. Ale wiadomo każdy kilogram na pokładzie robi różnicę. Przy wybieraniu Tenery trzeba pamiętać o tym, że ta z ABeesem ma krótsze skoki zawieszenia, nieregulowane naprężenie sprężyn z przodu, jest kilka kg cięższa, jest niższa o 3 cm. ma mniejszy prześwit, i ma kretyńsko umiejscowiony akumulator (z przodu pod zbiornikiem paliwa). Kwestia wyglądu to już sprawa indywidualna. Jakby co to pytaj.

    • Like 4

  2. http://cloud.tapatal...0810_105107.jpg

    Pozwólcie szanowni krytycy i szydercy, iż będę pielęgnował w sobie wizję, że jesteście ukontentowani faktem przymuszenia mnie do działania (jakkolwiek nieudolne by ono nie było). W mej duszy cichutko też łka nadzieja, że wszelkiej maści esteci i artyści powstrzymają się od miażdżącej krytyki mego "dzieła"

    Dziękuję. Pozdrawiam.

    Wysłane z mojego GT-I9060I przy użyciu Tapatalka

    Popieram to "dzieło".

    Taką samą konstrukcję urzeźbiłem zaraz po kupnie Tenery. :beer:


  3. Uradowany zaproszeniem na jazdy testowe nie omieszkałem zapisać się on-line na dogodny dla mnie termin. Po paru dniach zadzwonił konsultant celem potwierdzenia motocykla i tu czar prysł. Jak się okazało, żeby przetestować wybrane moto Honda należy wpłacić kaucję 2500 PLN. Zareagowałem zdziwieniem, bo w BMW wystarczy spisać stosowne oświadczenie i hulaj dusza, a po testach wystarczy uzupełnić zbiornik (Inchape Motors) na co pan oświadczył, że u nich paliwo jest za free. Nie wiem czy testowaliście inne marki, bo może to standard, ale dla mnie taka praktyka jest co najmniej dziwna i kłopotliwa.

    Wszystko zależy od dealera.

    Korzystałem dwukrotnie z jazd motocyklami Yamaha w Kłodzku. Koszt to jedynie uzupełnienie paliwa i podpisanie odpowiednich dokumentów użyczenia pojazdu. Pojazd dostajesz na 1 - 2 godz.

×