jackx 137 Zgłoś ten post Napisano 11 Maj 2010 Mogą być też same środki bez sliderów - nawet jedna sztuka mnie urządza. ..projekt podwyższania GSa utknął niestety na przednim zawieszeniu :D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
zytek 0 Zgłoś ten post Napisano 26 Maj 2010 Dla mnie było to nie do zdobycia, rozwierciłem otwory w półkach na 43mm i wsadziłem zawieszenie od XR 600. Koszt rozwiercenia 200zł w zakładzie szlifowania cylindrów, 43mm daje Ci dostęp do ogromnej ilości zawieszeń od innych enduro w bardzo przystępnych cenach, oczywiście ja kupiłem komplet z kołem i zaciskiem hamulcowym. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
jackx 137 Zgłoś ten post Napisano 27 Maj 2010 Hej dzięki za radę! Faktycznie nie patrzyłem w stronę rozwiercania tylko kombinowałem przy 41mm. To zupełnie inna perspektywa :) Podnoszenie tyłu zakończyłem sukcesem, poszukam jeszcze oryginału na przód a jak się nie da do lata to chyba pójdę w Twoje ślady. Przecież to i sztywność rur większa i wizualnie wygląda lepiej. A jak się hondowska zawiaska sprawuje? A jak ze skutecznością hamulca w porównaniu do brembo? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
zytek 0 Zgłoś ten post Napisano 27 Maj 2010 Jak podniosłeś tył ?? Hondowska zawiaska jest ok, choć można pomyśleć o twardszych sprężynach. Póki co mi starcza, po sezonie zrobię jej serwis i poszukam innych sprężyn albo wstawię tuleje żeby usztywnić te co są. Hamulce cóż.. są. ;-) Tyle można o nich powiedzieć. :) Ja i tak jakoś przywykłem do dohamowywania tyłem cały czas, więc daje radę. Ale możliwości są różne, większe tarcze hamulcowe na przykład. Kapik zrobił tak, że do zawiechy z RM250 wsadził koło z piastą od BMW i zrobił adapter do zacisku hamulcowego. Wszystko zalezy od możliwości technicznych.. moje nie są duże niestety. :/ Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
jackx 137 Zgłoś ten post Napisano 27 Maj 2010 Ano tył podnosiłem tak : http://f650gs.pl/viewtopic.php?f=19&t=892 dzięki, będę szukał czegoś co będzie miało przyzwoity hamulec jednak. Może coś na 2 tarcze??? A nie wiesz czy od AfT rury maja 43 mm? popatrzę na forum tych czarnuchów :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
zytek 0 Zgłoś ten post Napisano 27 Maj 2010 Tak, 43mm na 99%. 2 tarcze niekoniecznie, ale 'duża' tarcza już tak. Coś od motocykli >160kg będzie ok. Do wielu lekkich enduro też są akcesoryjne (niedrogie) większe tarcze i adaptery zacisku - popytaj, poszukaj. Może od XT660R ?? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
zytek 0 Zgłoś ten post Napisano 27 Maj 2010 Aha, tylko nie jest łatwo znaleźć zakład który się takiego rozwiercenia podejmie. Ja to w ogóle robiłem przypadkiem, bo byłem 'pewien', że zawiecha od XRy jest na 41mm a okazało się inaczej :) Objeździłem cały Wrocław i znalazłem faceta, który się tego podjął. Przy okazji on znalazł faceta, który wykonał niemożliwe - wymienił sztycę w półkach, bo była krzywa po wypadku :) Jakby co to dam namiary na zakład, pewnie można im wysłać pocztą choć lepiej podjechać wiadomo. Tak czy siak, polecam takie rozwiązanie. Zwróć też uwagę na przewód hamulcowy, aby pasował do nowego zacisku i pompy od BMW. Można sobie kupić przewód jaki się chce z odpowiednimi końcówkami, ale jest to dość drogie. Przewód od XRy do pompy BMW pasuje :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
zytek 0 Zgłoś ten post Napisano 27 Maj 2010 Aaaa i jeszcze mi się przypomniało - kapik chyba ma jeden środek od Dakara po swojej wymianie! Napisz PW to wyślę do niego nr telefonu. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
jackx 137 Zgłoś ten post Napisano 28 Maj 2010 Dzięki zytek jak nie wiem co.. Dzięki Twoim radom pojawiło się tyle nowych możliwości, że aż rozbolała mnie głowa co wybrać :) ale to bardzo dobrze :) Maila na priva juz sle. Najmniejszym kosztem udałoby się wymienić jednak bebechy w lagach. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
zytek 0 Zgłoś ten post Napisano 31 Maj 2010 Aktualizacja: po wczorajszych 300km autostradą klocki na przodzie się chyba dotarły i ułożyły pod tarczę (wymieniałem razem z zawiechą oba elementy) i działają jak żyleta! Trwało to 1500km chyba dlatego, że pompa nieoryginalna oraz klocek jeden w szczęce leży 'krzywo' i nie dotykał całą powierzchnią tarczy. Także bez obaw wstawiaj koło z mniejszą tarczą jak nei masz wyboru. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
jackx 137 Zgłoś ten post Napisano 2 Czerwiec 2010 Dzięki za update :lol: marzy mi się przód od AfT ale jeszcze poszukam dakarowych klamotów do skompletowania zanim rozwierce dobre przecież półki. Chyba lepiej byłoby w ogóle kupić drugie półki z jakiejś rozbiórki a oryginalny widelec zachować w całości na wypadek konieczności powrotu jeśli zabieg się nie uda... Rozmawiałem z Kapikiem, dzięki za namiar. Ma środki, brakuje jeszcze (tylko) 1 rury... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
zytek 0 Zgłoś ten post Napisano 2 Czerwiec 2010 Same rury są do kupienia nówki na allegro po około 300zł za rurę, widziałem ogłoszenie jakiejś firmy która dorabia.. poszukaj. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach