Skocz do zawartości

Qbik

Użytkownik
  • Zawartość

    47
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Posty dodane przez Qbik


  1. Jarek dzięki pisząc byłem przy motorze :) tylko z prawej strony stad pytanie ;)

    Śrubki znalazłem odkręciłem, i spuściłem trochę wody, która tam się wytraciła z paliwa :/

    Motor odpalił także dzięki za pomoc

    Ps. Co do odkręcania, to dzięki za info bo chciałem wciskać 8)

    • Like 1

  2. Nie było mnie 3 tygodnie, motor stał pod chmurką, przy próbie odpalenia rozładowałem akumulator ale zero reakcji,

    Wykręciłem jedną ze świec i jest sucha, wniosek - nie dociera do niej paliwo.

    Sprawdziłem kranik i przewód paliwo leje się jak wściekłe

    Jakiś pomysł co mam spr lub zrobić, żeby odpalił?? Pogoda w sam raz na motor, a ja muszę się autem tłuc :(


  3. ok z tym radiem to trochę przesadziłem, chodzi mi o taki zestaw, który w razie potrzeby dam radę sparować z innym zestawem,

    to że głownie sam smigam to nie znaczy, że czasem na jakiś wypad się nie udam ;)

    Na tą chwilę najważniejsze żeby w miarę dobrze z telefonem współpracował

    Mam kask HJC FG-15

    Jak już kupię to pewnie szybko nie będę kupował kolejnego


  4. ok odświeżę wątek,

    planuje sprawić sobie interkom \ słuchawkę BT

    Głównie jeżdżę sam więc głównie jako BT do telefonu i nawigacji + radio

    zastanawiałem się głównie nad scala rider

    ten model G4 wygląda ciekawie http://www.scalarider.pl/p/produkt,310,6806.html

    jest i G9 http://www.scalarider.pl/p/produkt,310,6985.html

    ale z tego co wyczytałem to różnicą jest możliwość szybkiego parowania z innym G9 + ustawianie priorytetów połączeń itp

    no i jest jeszcze solo http://www.scalarider.pl/p/produkt,310,6244.html

    jak dla mnie najlpiej wypada G4

    czy ktoś już ma taką słuchawkę? jak się spisuje?


  5. ok odkopie temat bo i wiosną wreszcie przyszła (ta za oknem nie kalendarzowa)

    może ktoś mi sprawdzić jedną rzecz od tego microswitcha do ustawiania godziny odchodzą dwa kabelki jeden do zegarka, a drugi no właśnie, czy ma u was zasilanie przy włączonym zapłonie?

    U mnie brak więc może tu jest problem, jeśli tak to obojętne skąd mam podpiąć byle po stacyjce czy z jakiegoś konkretnego miejsca??

    Edit

    no i niestety okazało się, że po zimie zegarek odszedł w jakieś inne miejsce i przestał w ogóle działać :(

    czeka mnie więc wymiana


  6. Jakiś czas temu zauważyłem, że przy próbie ustawienia godziny - zero reakcji

    Wyjąłem na chwilę przełącznik (który jest podpięty pod zegarem) i po obejrzeniu okazało się, że żaden z przewodów do niego dochodzący nie jest pod napięciem. Wydaje mi się że powinien.

    Tu pojawia się pytanie tak ma być?

    Może ktoś sprawdzić czy tak jest normalnie?

    Albo może spotkaliście się z jakimś innym rozwiązaniem tego problemu.


  7. haha o tym nie pomyślałem ;)

    ok zrobiłem inaczej znalazłem w garażu puszkę z olejem silikonowym do smarowania m.in. zamków, opsikałem z każdej strony, a później starą szprychą delikatnie oklepaną młotkiem podłubałem i na szczęście trafiłem w jakąś zapadkę blokada się cofnęła i zamek zaczął normalnie działać :)

    póki co jest ok dodatkowo wyczyściłem nasmarowałem i zamontowałem 8)


  8. tego nie mogę wykluczyć, ale po rozebraniu zamek cały czas jest zablokowany - bolec do blokady kierownicy jest cały czas na zewnątrz, w stronę pozycji działa i bolec trochę bardziej się wysuwa.

    w tej chwili czy zrobił to ktoś specjalnie czy samo z siebie nie ma znaczenia, grunt żeby zadziałało

    czy jak wrzucę cały zamek do ropy to coś może pomóc? bo chyba nie zaszkodzi


  9. Dzisiaj spotkała mnie niespodzianka pojechałem do sklepu zablokowałem kierownicę i na zakupy.

    Po powrocie wkładam kluczyk do stacyjki i że tak powiem du... blada

    kluczyk przekręca się w lewo (pozycja) ale w prawo nic, cały czas kierownica zablokowana. Przy przekręcaniu wciskałem kluczyk ruszałem kierownicą i nic (walczyłem tak ponad 30 min, najlepsze, że ludzie przechodzili obok i nawet ich nie interesowało, że coś przy motorze grzebię)

    Żeby wrócić do domu odkręciłem stacyjkę i odpaliłem bez kluczyka

    Teraz pojawia się tylko pytanie jak oczyścić zamek od stacyjki coby bolec od blokady się chował i działał normalnie, da się go jakoś rozebrać żeby zobaczyć co tam się poblokowało?

    Jakoś nie uśmiecha mi się wymienianie stacyjki bo wtedy będę musiał z 2 kluczykami śmigać :(


  10. Jak wpisywalem w wyszukiwarce to lbo wychodzily posty o przejsciowkach dla gs albo info, ze brak tematow stad ten post

    Dzieki jutro powalcze dalej

    koło aku masz przekaźnik.. tam się wepnij!

    miejsce lekko dziwne.. nogami nie zaczepiasz o ładowarkę?

    Ok Spr ten przekaznik przy aku (o ktory doklaie chodzi),

    chcialem przy kierownicy podpiac (gdzies kolo zegarow), ale nietety w st nie ma tam za duzo miejsca


  11. do tej pory mialem na krotko do aku podpiętą, ale gniazdo było schowane pod siedzeniem.

    Dzisiaj wyjąłem ją na zewnątrz i umieściłem ją w tym dolnym plastiku w okolicy kraniku paliwa.

    Pojawia się tylko pytanie do których kabli podpiąć, żeby działała tylko po stacyjce i nie zrobiła żadnych zwarć (bezpiecznik na kablu + już jest)

    Czemu po stacyjce bo czasami zostawiam pod chmurką i jak ktoś by się zaciekawił i zdjął zaślepkę w razie opadów deszczu miałbym niespodziankę, a tak to spokój ;)

    post-1075-0-81995200-1340737458_thumb.jpg

×