-
Zawartość
47 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Posty dodane przez Qbik
-
-
Wyjeżdżając nie zamknąłem kranika, a były spore upały wiec woda sie wytraciła, na szczęście nie było jej za duzo ;) na razie przejechałem juz prawie 100 km i póki co ok, ale Spr, dzieki za pomoc
-
Jarek dzięki pisząc byłem przy motorze :) tylko z prawej strony stad pytanie ;)
Śrubki znalazłem odkręciłem, i spuściłem trochę wody, która tam się wytraciła z paliwa :/
Motor odpalił także dzięki za pomoc
Ps. Co do odkręcania, to dzięki za info bo chciałem wciskać 8)
- 1
-
Słyszałem o tej magicznej srubce, a da sie do niej dostać bez rozbierania motoru??
Do gaźnika mam słaby dostep :/
-
Paliwo jest 3/4 baku, aku naladowalem i jest 100%
Jak wlałem kilka kropli pod świece to zaczal sie krztusić wiec ewidentne paliwo do swiecy nie dociera.
Bujac bujalem ;)
Moze jakoś woda sie do gaźnika dostała (z benzyny czy coś) mozna jakoś spuścić z faznikow to co tam jest??
-
Nie było mnie 3 tygodnie, motor stał pod chmurką, przy próbie odpalenia rozładowałem akumulator ale zero reakcji,
Wykręciłem jedną ze świec i jest sucha, wniosek - nie dociera do niej paliwo.
Sprawdziłem kranik i przewód paliwo leje się jak wściekłe
Jakiś pomysł co mam spr lub zrobić, żeby odpalił?? Pogoda w sam raz na motor, a ja muszę się autem tłuc :(
-
haha tia, śmiejcie się, ale jak już jest na niego miejsce to czemu nie mieć godziny pod ręką ;)
-
Jak w temacie, niestety umarło mu się.
Może ktoś zna jakiś sklep lub punkt gdzie można kupić (nie musi być nowy)
-
ok z tym radiem to trochę przesadziłem, chodzi mi o taki zestaw, który w razie potrzeby dam radę sparować z innym zestawem,
to że głownie sam smigam to nie znaczy, że czasem na jakiś wypad się nie udam ;)
Na tą chwilę najważniejsze żeby w miarę dobrze z telefonem współpracował
Mam kask HJC FG-15
Jak już kupię to pewnie szybko nie będę kupował kolejnego
-
ok odświeżę wątek,
planuje sprawić sobie interkom \ słuchawkę BT
Głównie jeżdżę sam więc głównie jako BT do telefonu i nawigacji + radio
zastanawiałem się głównie nad scala rider
ten model G4 wygląda ciekawie http://www.scalarider.pl/p/produkt,310,6806.html
jest i G9 http://www.scalarider.pl/p/produkt,310,6985.html
ale z tego co wyczytałem to różnicą jest możliwość szybkiego parowania z innym G9 + ustawianie priorytetów połączeń itp
no i jest jeszcze solo http://www.scalarider.pl/p/produkt,310,6244.html
jak dla mnie najlpiej wypada G4
czy ktoś już ma taką słuchawkę? jak się spisuje?
-
Chodzi CI o gumki amortyzujące (4 szt) czy mocowanie kufra (2 szt).
U mnie w płycie do MonoLock te do mocowania są chyba częścią płyty za chwilę sprawdzę i dam znać jak coś
-
ok odkopie temat bo i wiosną wreszcie przyszła (ta za oknem nie kalendarzowa)
może ktoś mi sprawdzić jedną rzecz od tego microswitcha do ustawiania godziny odchodzą dwa kabelki jeden do zegarka, a drugi no właśnie, czy ma u was zasilanie przy włączonym zapłonie?
U mnie brak więc może tu jest problem, jeśli tak to obojętne skąd mam podpiąć byle po stacyjce czy z jakiegoś konkretnego miejsca??
Edit
no i niestety okazało się, że po zimie zegarek odszedł w jakieś inne miejsce i przestał w ogóle działać :(
czeka mnie więc wymiana
-
Czyli pewnie masz tak jak ja :/
-
tak właśnie myślałem :(
a możesz sprawdzić czy na którymś przewodzie do przełącznika jest napięcie po stacyjce? bo u mnie brak i zastanawiałem się czy to nie kwestia tego, że gdzieś ucieka ;)
-
hmm sprawdzałem z zapłonem i nie chciało, za chwilę sprawdzę na odpalonym
ok sprawdziłem i zero reakcji
w moim przypadku nie ma znaczenia czy z zapłonem, czy na odpalonym - nie mogę przestawić godziny
-
Jakiś czas temu zauważyłem, że przy próbie ustawienia godziny - zero reakcji
Wyjąłem na chwilę przełącznik (który jest podpięty pod zegarem) i po obejrzeniu okazało się, że żaden z przewodów do niego dochodzący nie jest pod napięciem. Wydaje mi się że powinien.
Tu pojawia się pytanie tak ma być?
Może ktoś sprawdzić czy tak jest normalnie?
Albo może spotkaliście się z jakimś innym rozwiązaniem tego problemu.
-
haha o tym nie pomyślałem ;)
ok zrobiłem inaczej znalazłem w garażu puszkę z olejem silikonowym do smarowania m.in. zamków, opsikałem z każdej strony, a później starą szprychą delikatnie oklepaną młotkiem podłubałem i na szczęście trafiłem w jakąś zapadkę blokada się cofnęła i zamek zaczął normalnie działać :)
póki co jest ok dodatkowo wyczyściłem nasmarowałem i zamontowałem 8)
-
tego nie mogę wykluczyć, ale po rozebraniu zamek cały czas jest zablokowany - bolec do blokady kierownicy jest cały czas na zewnątrz, w stronę pozycji działa i bolec trochę bardziej się wysuwa.
w tej chwili czy zrobił to ktoś specjalnie czy samo z siebie nie ma znaczenia, grunt żeby zadziałało
czy jak wrzucę cały zamek do ropy to coś może pomóc? bo chyba nie zaszkodzi
-
Tzn?
Jak dojechalem, dawno nie uzywana blokada na tarcze trafila w swoje docelowe miejsce
-
Dzisiaj spotkała mnie niespodzianka pojechałem do sklepu zablokowałem kierownicę i na zakupy.
Po powrocie wkładam kluczyk do stacyjki i że tak powiem du... blada
kluczyk przekręca się w lewo (pozycja) ale w prawo nic, cały czas kierownica zablokowana. Przy przekręcaniu wciskałem kluczyk ruszałem kierownicą i nic (walczyłem tak ponad 30 min, najlepsze, że ludzie przechodzili obok i nawet ich nie interesowało, że coś przy motorze grzebię)
Żeby wrócić do domu odkręciłem stacyjkę i odpaliłem bez kluczyka
Teraz pojawia się tylko pytanie jak oczyścić zamek od stacyjki coby bolec od blokady się chował i działał normalnie, da się go jakoś rozebrać żeby zobaczyć co tam się poblokowało?
Jakoś nie uśmiecha mi się wymienianie stacyjki bo wtedy będę musiał z 2 kluczykami śmigać :(
-
ok zamontowane z oddzielnym przekaźnikiem o jakim wspominał kolega Rampus
i działa ok
Dzięki za pomoc
-
Jak wpisywalem w wyszukiwarce to lbo wychodzily posty o przejsciowkach dla gs albo info, ze brak tematow stad ten post
Dzieki jutro powalcze dalej
koło aku masz przekaźnik.. tam się wepnij!
miejsce lekko dziwne.. nogami nie zaczepiasz o ładowarkę?
Ok Spr ten przekaznik przy aku (o ktory doklaie chodzi),
chcialem przy kierownicy podpiac (gdzies kolo zegarow), ale nietety w st nie ma tam za duzo miejsca
-
do tej pory mialem na krotko do aku podpiętą, ale gniazdo było schowane pod siedzeniem.
Dzisiaj wyjąłem ją na zewnątrz i umieściłem ją w tym dolnym plastiku w okolicy kraniku paliwa.
Pojawia się tylko pytanie do których kabli podpiąć, żeby działała tylko po stacyjce i nie zrobiła żadnych zwarć (bezpiecznik na kablu + już jest)
Czemu po stacyjce bo czasami zostawiam pod chmurką i jak ktoś by się zaciekawił i zdjął zaślepkę w razie opadów deszczu miałbym niespodziankę, a tak to spokój ;)
-
Chyba tak, moze tam sie w srodku cos poluzowac?
-
Zero reakcji jakby prad nie dochodzil, chyba namierzylem winowajce, kolo akumulatora na prawo od jest "cos" chyba przekaznik z czego ida kable do rozrusznika i jak poruszylem kablem, puknalem to udalo sie odpalic.
I tu pojawia sie pytanie czy jest mozliwosc spr co tam nie styka czy jak dziala to zostawic?
po 3 tyg nie chce odpalić aku ok
na Mechanika ogólna
Napisano · Report reply
co do odpływu pod wlewem to czyściłem go na początku sezonu, na szczęście spuszczenie z gaźników "wodnego paliwa" pomaga