irvingus
-
Zawartość
8 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Posty dodane przez irvingus
-
-
licznik zdjąć może nawet (bardzo manewrując zgrabnymi dłońmi) bez żadnego rozkręcania czahy - dwa klipsy ;)to ja nie mam tak zręcznych dłoni bo musiałem, poza klipsami, kilka śrubek odkręcić :D
-
U mnie był problem z kontrolką ABS'u i temp. Skończyło się na rozebraniu kokpitu po czym się okazało, że nawet żaróweczki nie były przepalone tylko był problem z połączeniem - najprawdopodobniej przy glebie w terenie wtyki się poluzowały. Zostały mi żaróweczki, które kupiłem na na wymianę no i wiedza jak się dobrać do kokpitu ;)
-
Cześć.Generalnie po włączeniu zapłonu powinieneś widzieć 'choinke' - wszystkie lampki powinny się zaświecić (któraś z nich w tym czasie powinna migać - w tej chwili nie pamiętam która) - to jest taki self-test. Po całej tej procedurze powinny zostać świecące kontrolka biegu jałowego (N - jeśli oczywiście odpalasz na luzie a nie z wciśniętą klamką) oraz o ile dobrze pamiętam to chyba kontrolka ładowania(później to jeszcze dokładnie sprawdzę jak podejdę do swojego motka) - pozostałe powinny zgasnąć ; oczywiście jest jeszcze opcja migającej kontrolki ABS'u - jeśli się go wyłączyło
Tak więc podsumowując - przed naciśnięciem startera masz świecące dwie kontrolki (bieg jałowy i ładowanie)
Pozdr.
UWAGA!!!
Właśnie sprawdziłem i się poprawiam:
druga kontrolka to nie jak myślałem/pisałem wcześniej kontrolka ładowania ale kontrolka ciśnienia oleju !!!
czyli finalnie:
Przed naciśnięciem startera masz świecące dwie kontrolki (bieg jałowy i ciśnienie oleju) - no :mrgreen:
-
Cześć.
Generalnie po włączeniu zapłonu powinieneś widzieć 'choinke' - wszystkie lampki powinny się zaświecić (któraś z nich w tym czasie powinna migać - w tej chwili nie pamiętam która) - to jest taki self-test. Po całej tej procedurze powinny zostać świecące kontrolka biegu jałowego (N - jeśli oczywiście odpalasz na luzie a nie z wciśniętą klamką) oraz o ile dobrze pamiętam to chyba kontrolka ładowania(później to jeszcze dokładnie sprawdzę jak podejdę do swojego motka) - pozostałe powinny zgasnąć ; oczywiście jest jeszcze opcja migającej kontrolki ABS'u - jeśli się go wyłączyło
Tak więc podsumowując - przed naciśnięciem startera masz świecące dwie kontrolki (bieg jałowy i ładowanie)
Pozdr.
Zbiornik na olej rozwalony HELP!!!!
na Mechanika ogólna
Napisano · Report reply
Poza tym nadmiar oleju wyrzuciło by ci do airboxa - przyjrzyj się filtrowi powietrza - może być cały upaćkany olejem jeśli miałeś go za dużo w systemie - normalnie wchodzi chyba (jeśli się nie mylę 2,3l)