-
Zawartość
111 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Days Won
1
Posty dodane przez ZaToN
-
-
Do sprzedania liczniki z obudową i stelażem do F650 ST.
W 100% sprawne, stan dobry, jedyna wada to pęknięcie przy kontrolkach.
link do ogłoszenia: http://olx.pl/oferta...D5-ID5RCVd.html
-
Do sprzedania reflektor w bardzo dobrym stanie, bez jakichkolwiek uszkodzeń.
Cena 170 zł
link do ogłoszenia: http://olx.pl/oferta...D5-ID5RDdb.html
-
Do sprzedania siedzenie w stanie idealnym.
Przy okazji wymiany tapicerki zostało dodatkowo podwyższone.
Cena 230 zł
link do ogłoszenia: http://olx.pl/oferta...D5-ID5RDuP.html
-
Jak się jezdzi 'Nowym Motocyklem " ??? ;)
Na razie pojeździłem trochę po mieście i od razu przykręciłem lusterko :)
Ogólnie mówiąc zmiana jest ogromna.
Pierwsze spostrzeżenia to inna pozycja kierowcy, wynikająca ze zmiany siedzenia i kierownicy.
Kolejna „nowość” to działający tylni amortyzator, wychodzi na to że pojechałem do Kazachstanu i powrotem z rozwalonym amorem.
Wcześniej dotykałem do ziemi całymi stopami przy lekko ugiętych kolanach, teraz ledwo palcami dotykam.
W związku z zamontowaniem nowego baku dosyć mocno zmniejszył się zakres maksymalnego skrętu kierownicy. W trakcie jazdy po mieście nie ma to większego znaczenia, ale przy parkowaniu może być nieco uciążliwe.
Rura wydechu koło nogi nie parzy i podczas normalnej jazdy jest wszystko ok. Obawiam się jednak, że w terenie może trochę przysmalić jak tyłek zsunie się trochę z siedzenia. Myślę nad osłoną z nierdzewki albo karbonu.
Podoba mi się brak liczników i kontrolek, dopiero teraz wiem ile uwagi w trakcie jazdy poświęcałem na gapienie się na te zegary :)
Ogólnie jaram się na Maksa.
Teraz jadę pokatować go trochę w terenie.
- 13
-
Sprzedany.
Temat do zamknięcia.
-
Cześć!
-
À propos Transalpa, zobaczcie jak go Włosi przerobili :slina:
www.toysgarage.it/
- 1
-
Podziel się informacją, jaki rząd wielkości trzeba liczyć na taki zabieg, ew. jakie skrajne oferty dostałeś :)
z częściami i całą robocizną wyszło trochę ponad 8 tysięcy :(
początkowo liczyłem, że zmieszczę się w pięciu, ale potem stwierdziłem, że chce żeby wyglądał jak nówka
- 4
-
ZaToN, wreszcie napisałeś :beer:
Wyszło niesamowicie!
Też chciałem zapytać o diagnostę, ale Dave mnie wyprzedził. No to ja się spytam jak tym się jeździ, ponieważ wygląda naprawdę zacnie? :roll:
Diagnostą się nie martwię, to mili i wyrozumiali ludzie, zwłaszcza ci znajomi.
A co do jazdy to już nie mogę się doczekać, bo jeszcze nawet na nim nie siedziałem :( jest ciągle w Szczecinie.
Dostanę go dopiero na Wrocławskich Targach Motocyklowych 15 marca, już nie mogę się doczekać.
Ma być wystawiony w mistrzostwach motocykli custom :D.
- 6
-
A że tak zapytam: z czego ten bak podszedł i jak "wyhaczyłeś" lampę ( z tą całą obwódką ) ?
bak jest od Hondy FT500, a lampę kupiłem w stanach za 250$
Gratuluję efektu... Rewelacja! :slina: Widać dużo zacięcia i wizję o kosztach nawet nie wspominając :)
A z ciekawości muszę zapytać:
- o ile kg odchudziłeś sprzęt, bo w końcu od tego się zaczęło
- czy planujesz jakąkolwiek boczną ochronę chłodnicy? Wygląda na mocno narażoną przy kontakcie z podłożem ;)
- jaki diagnosta Ci to przepuścił bez lusterek i tak zamontowaną tablicą? O ile lusterka pewnie doczepisz, to tablicę też bym tak chciał :D
Jeszcze nie wiem ile waży, dam znać jak sprawdzę.
Chłodnica to największy problem w całej tej modyfikacji, na razie zostaje tak jak jest.
Tablica i lusterka to jedno, brak prędkościomierza też może zaniepokoić pana diagnostę :D
-
Postaram się pokrótce opowiedzieć o przeróbkach, które przeszła moja beemka.
Zaczęło się od wyjazdu na wyprawę do Azji centralnej.
Postanowiłem wtedy przekształcić standardowe BMW F650 ST w turystyczne enduro z prawdziwego zdarzenia. Modyfikacje objęły m.in.:
- przedni błotnik od crossa
- sprężyny progresywne
- 27 litrowy zbiornik paliwa
- aluminiowa płyta pod silnik
- osłona na reflektor
- gmole
- stelaże pod sakwy
- stelaż na 5 litrowy kanister
- podwyższenie kierownicy
- handbary
Efekt był taki
Motocykl sprawdził się w 100%.
Po powrocie motocykl wymagał odświeżenia. Wpadłem na pomysł żeby mocno go odchudzić i pozbyć się „zbędnych” elementów.
Moim zamierzeniem było stworzenie czegoś na wzór szeroko rozumianego SCRAMBLERA.
Np. takiego jak ta honda :slina:
BMW F650ST może nie jest najlepszą bazą do tworzenia tego typu wynalazków, ale ze względu na więź sentymentalną i fakt, że i tak już go mocno przeinwestowałem, nie zamierzam się go pozbywać, a czymś jeździć przecież muszę :D
Początkowe założenia obejmowały jedynie pozbycie się tzw. „czachy” i zamontowanie lampy do przedniego zawieszenia.
Szybko okazało się, że oryginalny zbiornik zahacza o nową lampę i trzeba go czymś zastąpić. Przymierzałem kilka zbiorników od crossów, ale żaden nie pasował, poza tym zmiana zbiornika wymaga zmiany siedzenia i tu mój pomysł spalił na panewce, a motocykl utknął w garażu.
Zacząłem szukać pomocy u lokalnych mechaników, ale większość pukała się w głowę albo dawała pomocne rady żebym kupił sobie crossa.
W Internetach nie znalazłem ani jednego sensownie przerobionego BMW F650, na którym mógłbym się wzorować.
Wysłałem zapytania ofertowe ;) do warsztatów zajmujących się tuningiem, upiększaniem, czyli szeroko pojmowaną customizacją wszelkiego rodzaju motocykli.
Ci od chopperów od razu powiedzieli, że nie są zainteresowani przerabianiem beemki.
W końcu dogadałem się z Redem z Red Hot Chili Customs ze Szczecina. Po ustaleniu ogólnej koncepcji wysłałem motocykl do Szczecina :?
Początkowo ustaliliśmy, że przeróbki mają obejmować:
- montaż lampy Trail Tech Eclipse
- dopasowanie używanego lub zrobienie nowego zbiornika paliwa
- modyfikację tylnej części ramy
- zrobienie nowego siedzenia
- zastąpienie airboxa filtrami stożkowymi K&N
- zastąpienie oryginalnego tłumika czymś bardziej rasowym, padło na Leo Vince
- wykonanie błotników, z zastrzeżeniem że mają być metalowe
- piaskowanie i malowanie proszkowe całej ramy i obręczy kół
- wymiana opon
- malowanie silnika
- wymiana kierownicy na Accel 28 mm
- ogarnięcie całej elektryki
Przy okazji do wymiany poszedł napęd, łożyska wahacza, klamki. Trzeba było też zregenerować tylny amortyzator.
Wszystko trwało 6 miesięcy i pochłonęło dużo kasy, ale efekt końcowy przerósł moje oczekiwania.
Sam w życiu bym tego tak nie zrobił.
Zresztą oceńcie sami ;)
- 56
-
Cieszę się, że klient zadowolony :)
Niech służy
Pozdrawiam
- 1
-
-
Witam,
mam do sprzedania akcesoryjny zbiornik paliwa firmy Acerbis.
Zbiornik ma pojemność 27 litrów, jest używany, ale nie ma żadnych wad.
Cena: 700 zł
-
Witam,
mam do sprzedania kompletną czachę z owiewką, lampą i osłoną lampy.
Osłona lampy została wykonana na zamówienie przez http://mertaspecialparts.com/
Cena całego kompletu: 500zł
Kontakt telefoniczny: 508-080-277
Pozdrawiam
Maciek
P.S. Taśma amunicyjna nie wchodzi w skład sprzedawanego zestawu ;)
-
Zbiornik (z kranikiem) plus plastikowa obudowa w białym kolorze, cena 100zł + koszt przesyłki.
Możliwy odbiór osobisty we Wrocławiu.
tel. kontaktowy 508-080-277
-
Podbijam, bo ogłoszenie ciągle aktualne.
http://allegro.pl/bmw-r1100s-1999-r-38-tys-km-i2295679634.html
Motocykl, marki BMW, model R 1100 S, rok produkcji 1999
Przebieg 38 tys. km.
Numer identyfikacyjny pojazdu (VIN) WB10422A8XZA84676
Kontakt tel. 605-414-963
-
Dzięki za cynk, już mu wysłałem wiadomość na priva :)
-
-
Motocykl należy do mojego brata.
Jest zadbany, garażowany, z czystym sumieniem mogę go polecić.
-
Motocykl, marki BMW, model R11OO S, rok produkcji 1999
Przebieg 38 tys. km.
Numer identyfikacyjny pojazdu (VIN) WB10422A8XZA84676
Cena 10.000 zł
Kontakt tel. 605-414-963
Wrocław
-
Instalację i wahacz już mam :-P
Poszukuję już tylko tylnego koło, może być bez opony.
-
Poważna sprawa :o Zużycie? Awaria?
Zużycie :) chcę doprowadzić motocykl do stanu używalności po wyprawie.
W instalacji prawie wszystkie kable są czerwone, w wahaczu połamane stelaże wytarły dziurę (w sumie można to zaspawać), a łożysko w tylnej piaście trzyma się tylko na kleju do gwintów, jak spadł łańcuch to po miejscu na simmering i pierścień Segera zostało tylko wspomnienie ;)
A jest jakaś różnica pomiędzy F, a ST w wahaczu i tylnym kole ?
Chyba nie ma żadnej różnicy, wydaje mi się, że wszystkie f-ki z tych roczników miały takie samo tylne zawieszenie i koło.
-
Kupię całą wiązkę instalacji elektrycznej, wahacz oraz tylne koło do f650ST 93-97 r.
K75 i cos jeszcze
na Zamierzam kupić moto...
Napisano · Report reply
Miałem kiedyś podobny zaprzęg BMW K75 z wózkiem Velorex od Jawy.
Największą zaletą tego wózka było to, że można było go szybko odpiąć i jeździć solo ;)
Jak wózek był dociążony to nawet nieźle się to prowadziło, jazda z pustym to była masakra.
Ogólnie rzecz biorąc taki zaprzęg to świetna sprawa pod warunkiem, że komuś nie przeszkadza stanie w korkach.