-
Zawartość
111 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Days Won
1
ZaToN last won the day on 20 Luty 2014
ZaToN had the most liked content!
Reputacja
151 ExcellentO ZaToN
-
Tytuł
Stały bywalec
- Urodziny 29.03.1983
Informacje o profilu
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja:
Wrocław
-
Motocykl
BMW F650ST 1994r.
-
Przebieg
85.000
Ostatnie wizyty
-
Miałem kiedyś podobny zaprzęg BMW K75 z wózkiem Velorex od Jawy. Największą zaletą tego wózka było to, że można było go szybko odpiąć i jeździć solo ;) Jak wózek był dociążony to nawet nieźle się to prowadziło, jazda z pustym to była masakra. Ogólnie rzecz biorąc taki zaprzęg to świetna sprawa pod warunkiem, że komuś nie przeszkadza stanie w korkach.
-
Do sprzedania liczniki z obudową i stelażem do F650 ST. W 100% sprawne, stan dobry, jedyna wada to pęknięcie przy kontrolkach. link do ogłoszenia: http://olx.pl/oferta...D5-ID5RCVd.html
-
- licznik
- prędkościomierz
-
(i %d więcej)
Oznaczone tagami:
-
Do sprzedania siedzenie w stanie idealnym. Przy okazji wymiany tapicerki zostało dodatkowo podwyższone. Cena 230 zł link do ogłoszenia: http://olx.pl/oferta...D5-ID5RDuP.html
-
Stworzyłem potwora, czyli realizacja moich FANDUROberii
ZaToN odpowiedział ZaToN ⇒ temat w Nasze samoróbki i modyfikacje
Na razie pojeździłem trochę po mieście i od razu przykręciłem lusterko :) Ogólnie mówiąc zmiana jest ogromna. Pierwsze spostrzeżenia to inna pozycja kierowcy, wynikająca ze zmiany siedzenia i kierownicy. Kolejna „nowość” to działający tylni amortyzator, wychodzi na to że pojechałem do Kazachstanu i powrotem z rozwalonym amorem. Wcześniej dotykałem do ziemi całymi stopami przy lekko ugiętych kolanach, teraz ledwo palcami dotykam. W związku z zamontowaniem nowego baku dosyć mocno zmniejszył się zakres maksymalnego skrętu kierownicy. W trakcie jazdy po mieście nie ma to większego znaczenia, ale przy parkowaniu może być nieco uciążliwe. Rura wydechu koło nogi nie parzy i podczas normalnej jazdy jest wszystko ok. Obawiam się jednak, że w terenie może trochę przysmalić jak tyłek zsunie się trochę z siedzenia. Myślę nad osłoną z nierdzewki albo karbonu. Podoba mi się brak liczników i kontrolek, dopiero teraz wiem ile uwagi w trakcie jazdy poświęcałem na gapienie się na te zegary :) Ogólnie jaram się na Maksa. Teraz jadę pokatować go trochę w terenie.- 68 odpowiedzi
-
- 13
-
-
- custom
- customizacja
-
(i %d więcej)
Oznaczone tagami:
-
Sprzedany. Temat do zamknięcia.
-
Stworzyłem potwora, czyli realizacja moich FANDUROberii
ZaToN odpowiedział ZaToN ⇒ temat w Nasze samoróbki i modyfikacje
À propos Transalpa, zobaczcie jak go Włosi przerobili :slina: www.toysgarage.it/- 68 odpowiedzi
-
- 1
-
-
- custom
- customizacja
-
(i %d więcej)
Oznaczone tagami:
-
Stworzyłem potwora, czyli realizacja moich FANDUROberii
ZaToN odpowiedział ZaToN ⇒ temat w Nasze samoróbki i modyfikacje
z częściami i całą robocizną wyszło trochę ponad 8 tysięcy :( początkowo liczyłem, że zmieszczę się w pięciu, ale potem stwierdziłem, że chce żeby wyglądał jak nówka- 68 odpowiedzi
-
- 4
-
-
- custom
- customizacja
-
(i %d więcej)
Oznaczone tagami:
-
Stworzyłem potwora, czyli realizacja moich FANDUROberii
ZaToN odpowiedział ZaToN ⇒ temat w Nasze samoróbki i modyfikacje
Diagnostą się nie martwię, to mili i wyrozumiali ludzie, zwłaszcza ci znajomi. A co do jazdy to już nie mogę się doczekać, bo jeszcze nawet na nim nie siedziałem :( jest ciągle w Szczecinie. Dostanę go dopiero na Wrocławskich Targach Motocyklowych 15 marca, już nie mogę się doczekać. Ma być wystawiony w mistrzostwach motocykli custom :D.- 68 odpowiedzi
-
- 6
-
-
- custom
- customizacja
-
(i %d więcej)
Oznaczone tagami:
-
Stworzyłem potwora, czyli realizacja moich FANDUROberii
ZaToN odpowiedział ZaToN ⇒ temat w Nasze samoróbki i modyfikacje
bak jest od Hondy FT500, a lampę kupiłem w stanach za 250$ Jeszcze nie wiem ile waży, dam znać jak sprawdzę. Chłodnica to największy problem w całej tej modyfikacji, na razie zostaje tak jak jest. Tablica i lusterka to jedno, brak prędkościomierza też może zaniepokoić pana diagnostę :D- 68 odpowiedzi
-
- custom
- customizacja
-
(i %d więcej)
Oznaczone tagami:
-
Stworzyłem potwora, czyli realizacja moich FANDUROberii
ZaToN dodał temat w Nasze samoróbki i modyfikacje
Postaram się pokrótce opowiedzieć o przeróbkach, które przeszła moja beemka. Zaczęło się od wyjazdu na wyprawę do Azji centralnej. Postanowiłem wtedy przekształcić standardowe BMW F650 ST w turystyczne enduro z prawdziwego zdarzenia. Modyfikacje objęły m.in.: - przedni błotnik od crossa - sprężyny progresywne - 27 litrowy zbiornik paliwa - aluminiowa płyta pod silnik - osłona na reflektor - gmole - stelaże pod sakwy - stelaż na 5 litrowy kanister - podwyższenie kierownicy - handbary Efekt był taki Motocykl sprawdził się w 100%. Po powrocie motocykl wymagał odświeżenia. Wpadłem na pomysł żeby mocno go odchudzić i pozbyć się „zbędnych” elementów. Moim zamierzeniem było stworzenie czegoś na wzór szeroko rozumianego SCRAMBLERA. Np. takiego jak ta honda :slina: BMW F650ST może nie jest najlepszą bazą do tworzenia tego typu wynalazków, ale ze względu na więź sentymentalną i fakt, że i tak już go mocno przeinwestowałem, nie zamierzam się go pozbywać, a czymś jeździć przecież muszę :D Początkowe założenia obejmowały jedynie pozbycie się tzw. „czachy” i zamontowanie lampy do przedniego zawieszenia. Szybko okazało się, że oryginalny zbiornik zahacza o nową lampę i trzeba go czymś zastąpić. Przymierzałem kilka zbiorników od crossów, ale żaden nie pasował, poza tym zmiana zbiornika wymaga zmiany siedzenia i tu mój pomysł spalił na panewce, a motocykl utknął w garażu. Zacząłem szukać pomocy u lokalnych mechaników, ale większość pukała się w głowę albo dawała pomocne rady żebym kupił sobie crossa. W Internetach nie znalazłem ani jednego sensownie przerobionego BMW F650, na którym mógłbym się wzorować. Wysłałem zapytania ofertowe ;) do warsztatów zajmujących się tuningiem, upiększaniem, czyli szeroko pojmowaną customizacją wszelkiego rodzaju motocykli. Ci od chopperów od razu powiedzieli, że nie są zainteresowani przerabianiem beemki. W końcu dogadałem się z Redem z Red Hot Chili Customs ze Szczecina. Po ustaleniu ogólnej koncepcji wysłałem motocykl do Szczecina :? Początkowo ustaliliśmy, że przeróbki mają obejmować: - montaż lampy Trail Tech Eclipse - dopasowanie używanego lub zrobienie nowego zbiornika paliwa - modyfikację tylnej części ramy - zrobienie nowego siedzenia - zastąpienie airboxa filtrami stożkowymi K&N - zastąpienie oryginalnego tłumika czymś bardziej rasowym, padło na Leo Vince - wykonanie błotników, z zastrzeżeniem że mają być metalowe - piaskowanie i malowanie proszkowe całej ramy i obręczy kół - wymiana opon - malowanie silnika - wymiana kierownicy na Accel 28 mm - ogarnięcie całej elektryki Przy okazji do wymiany poszedł napęd, łożyska wahacza, klamki. Trzeba było też zregenerować tylny amortyzator. Wszystko trwało 6 miesięcy i pochłonęło dużo kasy, ale efekt końcowy przerósł moje oczekiwania. Sam w życiu bym tego tak nie zrobił. Zresztą oceńcie sami ;)- 68 odpowiedzi
-
- 56
-
-
- custom
- customizacja
-
(i %d więcej)
Oznaczone tagami:
-
Cieszę się, że klient zadowolony :) Niech służy Pozdrawiam
-
Nowa cena 550 zł
-
Witam, mam do sprzedania akcesoryjny zbiornik paliwa firmy Acerbis. Zbiornik ma pojemność 27 litrów, jest używany, ale nie ma żadnych wad. Cena: 700 zł