ZaToN

Użytkownik
  • Zawartość

    111
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Days Won

    1

ZaToN last won the day on 20 Luty 2014

ZaToN had the most liked content!

Reputacja

151 Excellent

O ZaToN

  • Tytuł
    Stały bywalec
  • Urodziny 29.03.1983

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    Wrocław
  • Motocykl
    BMW F650ST 1994r.
  • Przebieg
    85.000
  1. Miałem kiedyś podobny zaprzęg BMW K75 z wózkiem Velorex od Jawy. Największą zaletą tego wózka było to, że można było go szybko odpiąć i jeździć solo ;) Jak wózek był dociążony to nawet nieźle się to prowadziło, jazda z pustym to była masakra. Ogólnie rzecz biorąc taki zaprzęg to świetna sprawa pod warunkiem, że komuś nie przeszkadza stanie w korkach.
  2. Do sprzedania liczniki z obudową i stelażem do F650 ST. W 100% sprawne, stan dobry, jedyna wada to pęknięcie przy kontrolkach. link do ogłoszenia: http://olx.pl/oferta...D5-ID5RCVd.html
  3. Do sprzedania reflektor w bardzo dobrym stanie, bez jakichkolwiek uszkodzeń. Cena 170 zł link do ogłoszenia: http://olx.pl/oferta...D5-ID5RDdb.html
  4. Do sprzedania siedzenie w stanie idealnym. Przy okazji wymiany tapicerki zostało dodatkowo podwyższone. Cena 230 zł link do ogłoszenia: http://olx.pl/oferta...D5-ID5RDuP.html
  5. Na razie pojeździłem trochę po mieście i od razu przykręciłem lusterko :) Ogólnie mówiąc zmiana jest ogromna. Pierwsze spostrzeżenia to inna pozycja kierowcy, wynikająca ze zmiany siedzenia i kierownicy. Kolejna „nowość” to działający tylni amortyzator, wychodzi na to że pojechałem do Kazachstanu i powrotem z rozwalonym amorem. Wcześniej dotykałem do ziemi całymi stopami przy lekko ugiętych kolanach, teraz ledwo palcami dotykam. W związku z zamontowaniem nowego baku dosyć mocno zmniejszył się zakres maksymalnego skrętu kierownicy. W trakcie jazdy po mieście nie ma to większego znaczenia, ale przy parkowaniu może być nieco uciążliwe. Rura wydechu koło nogi nie parzy i podczas normalnej jazdy jest wszystko ok. Obawiam się jednak, że w terenie może trochę przysmalić jak tyłek zsunie się trochę z siedzenia. Myślę nad osłoną z nierdzewki albo karbonu. Podoba mi się brak liczników i kontrolek, dopiero teraz wiem ile uwagi w trakcie jazdy poświęcałem na gapienie się na te zegary :) Ogólnie jaram się na Maksa. Teraz jadę pokatować go trochę w terenie.
  6. Sprzedany. Temat do zamknięcia.
  7. Cześć!
  8. À propos Transalpa, zobaczcie jak go Włosi przerobili :slina: www.toysgarage.it/
  9. z częściami i całą robocizną wyszło trochę ponad 8 tysięcy :( początkowo liczyłem, że zmieszczę się w pięciu, ale potem stwierdziłem, że chce żeby wyglądał jak nówka
  10. Diagnostą się nie martwię, to mili i wyrozumiali ludzie, zwłaszcza ci znajomi. A co do jazdy to już nie mogę się doczekać, bo jeszcze nawet na nim nie siedziałem :( jest ciągle w Szczecinie. Dostanę go dopiero na Wrocławskich Targach Motocyklowych 15 marca, już nie mogę się doczekać. Ma być wystawiony w mistrzostwach motocykli custom :D.
  11. bak jest od Hondy FT500, a lampę kupiłem w stanach za 250$ Jeszcze nie wiem ile waży, dam znać jak sprawdzę. Chłodnica to największy problem w całej tej modyfikacji, na razie zostaje tak jak jest. Tablica i lusterka to jedno, brak prędkościomierza też może zaniepokoić pana diagnostę :D
  12. Postaram się pokrótce opowiedzieć o przeróbkach, które przeszła moja beemka. Zaczęło się od wyjazdu na wyprawę do Azji centralnej. Postanowiłem wtedy przekształcić standardowe BMW F650 ST w turystyczne enduro z prawdziwego zdarzenia. Modyfikacje objęły m.in.: - przedni błotnik od crossa - sprężyny progresywne - 27 litrowy zbiornik paliwa - aluminiowa płyta pod silnik - osłona na reflektor - gmole - stelaże pod sakwy - stelaż na 5 litrowy kanister - podwyższenie kierownicy - handbary Efekt był taki Motocykl sprawdził się w 100%. Po powrocie motocykl wymagał odświeżenia. Wpadłem na pomysł żeby mocno go odchudzić i pozbyć się „zbędnych” elementów. Moim zamierzeniem było stworzenie czegoś na wzór szeroko rozumianego SCRAMBLERA. Np. takiego jak ta honda :slina: BMW F650ST może nie jest najlepszą bazą do tworzenia tego typu wynalazków, ale ze względu na więź sentymentalną i fakt, że i tak już go mocno przeinwestowałem, nie zamierzam się go pozbywać, a czymś jeździć przecież muszę :D Początkowe założenia obejmowały jedynie pozbycie się tzw. „czachy” i zamontowanie lampy do przedniego zawieszenia. Szybko okazało się, że oryginalny zbiornik zahacza o nową lampę i trzeba go czymś zastąpić. Przymierzałem kilka zbiorników od crossów, ale żaden nie pasował, poza tym zmiana zbiornika wymaga zmiany siedzenia i tu mój pomysł spalił na panewce, a motocykl utknął w garażu. Zacząłem szukać pomocy u lokalnych mechaników, ale większość pukała się w głowę albo dawała pomocne rady żebym kupił sobie crossa. W Internetach nie znalazłem ani jednego sensownie przerobionego BMW F650, na którym mógłbym się wzorować. Wysłałem zapytania ofertowe ;) do warsztatów zajmujących się tuningiem, upiększaniem, czyli szeroko pojmowaną customizacją wszelkiego rodzaju motocykli. Ci od chopperów od razu powiedzieli, że nie są zainteresowani przerabianiem beemki. W końcu dogadałem się z Redem z Red Hot Chili Customs ze Szczecina. Po ustaleniu ogólnej koncepcji wysłałem motocykl do Szczecina :? Początkowo ustaliliśmy, że przeróbki mają obejmować: - montaż lampy Trail Tech Eclipse - dopasowanie używanego lub zrobienie nowego zbiornika paliwa - modyfikację tylnej części ramy - zrobienie nowego siedzenia - zastąpienie airboxa filtrami stożkowymi K&N - zastąpienie oryginalnego tłumika czymś bardziej rasowym, padło na Leo Vince - wykonanie błotników, z zastrzeżeniem że mają być metalowe - piaskowanie i malowanie proszkowe całej ramy i obręczy kół - wymiana opon - malowanie silnika - wymiana kierownicy na Accel 28 mm - ogarnięcie całej elektryki Przy okazji do wymiany poszedł napęd, łożyska wahacza, klamki. Trzeba było też zregenerować tylny amortyzator. Wszystko trwało 6 miesięcy i pochłonęło dużo kasy, ale efekt końcowy przerósł moje oczekiwania. Sam w życiu bym tego tak nie zrobił. Zresztą oceńcie sami ;)
  13. Cieszę się, że klient zadowolony :) Niech służy Pozdrawiam
  14. Nowa cena 550 zł
  15. Witam, mam do sprzedania akcesoryjny zbiornik paliwa firmy Acerbis. Zbiornik ma pojemność 27 litrów, jest używany, ale nie ma żadnych wad. Cena: 700 zł