Skocz do zawartości

rampus

Użytkownik
  • Zawartość

    1 432
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Posty dodane przez rampus


  1. 1 minutę temu, Jarek napisał:

    Witamy Wielkiego Brata wśród swoich … Chyba wśród swoich … :default_blink: Napisze coś więcej co się działo "przedtem" ?

    Najswojszych :)

    Witaj Jarku, 

    w kilku słowach to ciężko będzie... po tym jak w czerwcu 2015 ruszyliśmy w drogę, jesienią zbyliśmy sprzęty w Kirgistanie, potem błąkaliśmy się jeszcze po Azji, Australii, aż zamieszkaliśmy na rok na Nowej Zelandii. Wróciliśmy do PL zimą 17/18. Dużo było zmian zawodowych i mało czasu na przyjemności, ale wyciągnęliśmy, za jakieś "śrubki", Niemcowi spod koca Pegaso z 1992 i kilka małych wycieczek zrobiliśmy wokół komina (wyższe to, lżejsze i dużo bardziej narowiste, niż F650).  W tym sezonie jest już więcej czasu na przyjemności, Laura właśnie dosiadła KLX 250, jej siostra jeździ po-jagienkowym GS'em i zrodziła się potrzeba jeszcze jednej maszyny do towarzystwa. To tak w telegraficznym skrócie, mam nadzieję, że w sezonie będzie okazja zasiąść przy stole i pogadać :)

    • Like 3

  2. Czas uprzątnąć z piwnicy pamiątki po eFce:

    Kufer centralny F650 Funduro/ST do 2000r + płyta montażowa pod bagażnik (ucho było spawane, ale trzyma i nigdy nie zawiodło).

    10014878_10204580788416603_8526838235558549178_n.jpg?oh=776ce4cdc492f3e7e4c9ee95c69d152e&oe=57FEFBF8

    Stan dobry+,

    Oryginalny kluczyk szt. 1

    2 stówki + wysyłka (posprawdzamy, jak będzie chętny). Odbiór w Poznaniu mile widziany.

    Zawartość kufra nie jest przedmiotem sprzedaży ;) Uprzedzam pytania - 24 puszki na luzie.

    Regulator napięcia Funduro, GS i wszystkie pochodne.

    CAM00018.jpg

    Zmodyfikowana wiązka na płaskie konektory (4 szt.) - większa powierzchnia styku i bardziej uniwersalne połączenie. Jeździł jako zapas, nieużywany.

    80 PLN z wysyłką.Pochodzenie - kraj środka, nie uprzedzać się co do jakości. Przejechałem na takim kilkanaście kkm bez problemów i jeździ dalej.

    • Like 2

  3. Bartek, już wróciłeś?

    Wróciliśmy się pokazać na chwilę, bo koncepcja podróżowania nam się spodobała, więc się "ciut" przedłuży. Na koniec lipca ruszamy dalej, stamtąd gdzie skończyliśmy.

    Laury siostra może nam pożyczy Jagnięcinę to byśmy gdzieś wyskoczyli. Muszę przejrzeć, czy jest w lipcu jakiś zlot.

    Oby się miło jeździło, mało przewracało i służyło co najmniej tak dobrze jak mi...

    No i czekamy na koleżankę na forum!

    PS. Wczoraj Raf pożegnał swoją Africę, dziś ja Jagnięcinę...

    Żałobny wieczór dziś :(

    Mi się bardzo miło jechało :) Mam nadzieję, że polubią się z Asią.

    To teraz nową Afrę trzeba przygarnąć :)

    • Like 3

  4. Przed wyjazdem zamówiliśmy grupowo śpiwór puchowy Cumulus Ultralight 200 (bliźniaczy Lite Line 200), niestety uszył się, gdy już byliśmy w drodze. Stąd mamy do upłynnienia nówkę, nieśmigany, wysokiej klasy śpiwór puchowy wiosenno-letnio-jesienny. Sami używamy takich w podróży i chwalimy sobie niesamowicie.

    SAM_2767.JPG

    Dane techniczne:

    Masa całkowita: 590 g

    Masa puchu: 200 g

    Temperatura komfortowa: 3 °C

    Maksymalny wzrost użytkownika: 185 cm

    Długość: 217 cm

    Szerokość (góra/dół): 75/50 cm

    Foty: https://picasaweb.google.com/10459718…/CumulusUltralight200…

    Odstępne: 500 PLN z wysyłką, lub do umówienia odbiór w Poznaniu. Cena regularna 689 PLN. Gratis dorzucamy pocztówkę z wybranego miejsca na trasie http://vvagary.pl :)

    Update: http://allegro.pl/show_item.php?item=5623272034


  5. Dzięki - dzisiaj przyszedł mi właśnie ten model, niewiele używany za 260 z przesyłką :]

    Ale mam jeszcze pytanie - czy kombinowaliście coś w eFkach, żeby zamontować navi nad zegarami tuż pod owiewką? Przy montażu na kierownicy, zerkanie na mapę wymaga znacznego "spuszczenia" wzroku z jezdni :/

    Jeśli chodzi o umieszczenie w polu widzenia to chwalę sobie http://www.cyklotur.com/akcesoria/inne/p,adapter-na-kierownice-barxtender-topeak,16994.html


  6. Gwoli doprecyzowania.

    Najpóźniej na początku października będziemy się ewakuować z Azji Centralnej na południe i kontynuować podróż. Na tym etapie nie jedziemy dalej na motocyklach. Na Rosję i Mongolię będzie już za zimno, do Chin się nie da, a na północy Afganistanu aktualnie niedobrze się dzieje.

    Na tym etapie jesteśmy elastyczni, co do dalszych ustaleń, bo póki co wiąże nas tylko wiza Uzbecka.

    Ogólnie zakładamy 2 opcje:

    - sprzedaż - tutaj nie wnikamy w dalszy plan nowego właściciela :)

    - użyczenie bez zmiany własności, ale tylko z opcja odstawienia do Polski lub ew. Armenii (w Erywaniu mamy punkt przerzutowy ;))


  7. Jakby to ugryźć...

    Będzie dość nietypowo, bo nie tyle ważne co, ale gdzie i kiedy :)

    Kiedy: ~ Wrzesień br.

    Gdzie: Kirgistan lub inne miejsce +/-1000km

    Co:

    11017514_1595848850685161_8310033843112247444_n.jpg?oh=2a21feee0b2dc8f74ee5674c40b64ba8&oe=56073816

    Nie masz planów na wrzesień/październik?

    Odwiedziłbyś Azję Centralną, ale brakuje czasu lub chęci jechać w obie strony?

    Transport motocykla jest warty więcej, niż jego wartość? ;)

    Mam dla Ciebie poważną propozycję.

    Dwa powyższe sprzęty F650 '00 i Honda NX 250 '90 będą się rozglądały za nowym właścicielem właśnie gdzieś w "Stanach".

    Formalności po naszej stronie, cena do negocjacji :)

    Drugiej takiej możliwości może nie być.

    • Like 5

  8. Obalam mit.

    Rzeszowski regler wyzionął ducha po 3 sezonach (~30kkm). Naprawić sie nie da, rabatu dla stałych klientów nie ma... ;)

    Zacząłem więc eksperymenty.

    Co by pasowało? Znalazłem regulator od CB 400 (i CB 250 Nighthawk), które mają identyczne gabaryty i kable.

    I co? Regulator za 40 PLN pracuje od ponad miesiąca, trzyma napięcie stabilniej, niż ten rodzimej produkcji (14,0-14,3V przy włączonych światłach).

    Zobaczymy ile wytrzyma.

    • Like 2
×