-
Zawartość
80 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Zawartość dodana przez Prezesu
-
Pimp maj rajd (odyseja tjuningowa)
Prezesu odpowiedział alik ⇒ temat w Nasze samoróbki i modyfikacje
Oryginalne szprychy są ze stali nierdzewnej lub kwasoodpornej. Z cynkowaniem takich stali jest problem, bo powłoka galwaniczna na nich nie jest stabilna. Za to łatwo się polerują, ja tak zrobiłem ze swoimi i wyglądają jak nowe. Automax lub Autosol załatwi sprawę. Ja przy rozplataniu skasowałem dwie w przednim kółku i z tych "drutów" zrobiłem sobie z powodzeniem działające rysiki do trasowania. Czyli materiał z których zostały one wykonane jest albo ulepszony cieplnie lub zdecydowanie bardziej wytrzymały od zwykłej stali st3, inaczej stępiłby się po pierwszej rysie.- 1 692 odpowiedzi
-
- MotoBaler
- lakierowanie silnika
-
(i %d więcej)
Oznaczone tagami:
-
Sprawdziłem w swojej efce, mam tak samo. I chyba w Pegaso też tak jest.
-
Mój od zamiennika różnił się tylko kablem. I to jedyny problem, bo trzeba go skrócić i polutować.
-
Kupowałem ten w Larssonie i pasuje: http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no=MTQwMDEwMg==
-
Pimp maj rajd (odyseja tjuningowa)
Prezesu odpowiedział alik ⇒ temat w Nasze samoróbki i modyfikacje
A jest już model z kartonu :-D najtańszy materiał znoszący błędy. Teraz jestem na etapie doboru blachy i drutu spawalniczego. Do końca czerwca jednak raczej nie ruszę dalej z tematem, ale w lipcu wersja alfa będie wyspawana. Dżajs, czytając ten wątek liczyłem, że chociaż to jest wykonane zgodnie ze sztuką.- 1 692 odpowiedzi
-
- MotoBaler
- lakierowanie silnika
-
(i %d więcej)
Oznaczone tagami:
-
Pimp maj rajd (odyseja tjuningowa)
Prezesu odpowiedział alik ⇒ temat w Nasze samoróbki i modyfikacje
Silnik został dobrze przygotowany do lakierowania poprzez piaskowanie ale lakiernik się wiedzą nie popisał. Przecież na goły metal (stal czy alu) należy nałożyć grunt lub gruntowypełniacz- podkład. W tym przypadku najlepszy byłby podkład epoksydowy i w technice "mokro na mokro" lakier poliuretanowy. Podkład epo nie dość, że jest nieźle wypełniający, świetnie gruntuje i jest wysoce antykorozyjny. Natomiast poliuretan jest trudniejszy do zarysowania od akrylu i do tego odpowniejszy na wysoką temperaturę. A tu widać, że tylko akrylek i niby git. Połysk jako taki i poszło. Ręce opadają. Nie jestem zawodowcem w tej dziedzinie ale to na amatorkę nawet nie wygląda. A jak w takim razie wygląda rama?- 1 692 odpowiedzi
-
- MotoBaler
- lakierowanie silnika
-
(i %d więcej)
Oznaczone tagami:
-
Będę w sobotę, jeszcze nie wiem czym, bo pogoda ma się podobno popsuć.
-
Kolor jest fajny ale drogi. Trójwarstwowy lakier nie jest tani w lakierowaniu ale cena i tak jest okazyjna.
- 10 487 odpowiedzi
-
Oringi ,uszczelki , simeringi, łożyska - gdzie kupić
Prezesu odpowiedział komir ⇒ temat w Nasze samoróbki i modyfikacje
To ja trochę o simmeringach wtrącę :D . Podczas zimowego postoju zaobserwowałem kapanie oleju z wałka zdawczego. Nie było tego dużo ale taki uszczelniacz należy wymienić. W RealOEM część kosztowała ok. 30zł. Nie dużo i nie mało, ale że miałem wolniejszy dzień pojeździłem sobie po sklepach. W TechŁożu na ul. Przybyszewskiego pani powiedziała, że nie mają uszczelniaczy odpornych na olej, tylko przeciwkurzowe. Wysłany zostałem do sklepu Uszczelka na ul. Włókienniczej (nazwy i ulicę specjalnie zostawiam, może komuś się przydadzą w przyszłości). Po przedstawieniu części pan zaproponował simmering sylikonowy za 8zł, odporny na olej. Po przedstawieniu miejsca i charakteru pracy uszczelniacza dobrany został wzmocniony Corteco z 45zł, termin oczekiwania do 7 dni. Wybrałem w ostateczności oryginał na który czekałem dwa dni. Ale i tak nie czas i cena była wyznacznikiem mojego wyboru. W Uszczelce pan na pierwszy ogień podał ten sylikonowy ale po drążeniu tematu zaproponował dopiero ten droższy, w zasadzie właściwy. A i tak laik mógłby się pokusić o zakup przeciwkurzowego. Dlatego takie tematy są potrzebne, aby nie każdy był laikiem i mógł dobrze i świadomie serwisować swój motocykl. Dzięki komir :-D . -
Ktoś już pisał o tym sprzedawcy, że przywozi same angole, ten bez wątpienia też nim jest. Ten przebieg to prawdopodobnie w milach jest. A angol angolowi nie równy, ten wygląda ładnie, nie ma schodzącej farby z silnika itp. Widzę, że z lewej strony ma Scottoilera, z prawej ta banieczka wygląda jak zbiornik amora z Dakara? Nie wiem, to się muszą wypowiedzieć specjaliści.
- 10 487 odpowiedzi
-
Dlaczego pytam o spawarkę? Ponieważ są fajne kolanka do wspawania z których można zrobić wszystko bez problemów z gięciem. Nazywa sie to kolano hamburskie, 1/2" kosztuje ok. 0,80zł. Ja sam zużyłem kilka przy swoich gmolach. O wiele łatwiej jest uzyskać powtarzalność niż przy gięciu. No i ładnie wygląda. Powodzenia ;-)
-
Rozumiem że nie masz spawarki? Chociaż małej elektrodówki?
-
Ja mam coś takiego: A tak to wygląda z pozycji kierowcy: Co to dokładnie jest to nie wiem. Dokładnej pojemności nie znam, raczej po dodaniu tych dwóch bocznych nie mało.
-
Mam coś podobnego, ale Wunderlich. Ma trochę większe torby na boku. Może dziś foty cyknę.
-
A to czasami nie jest konto oszusta o którym pisał Paweł? W takich ogłoszeniach treści jest mało i adres poczty yahoo.
- 10 487 odpowiedzi
-
Ja tez Budowa Maszyn, niedługo inżynier.
-
Ni jestem do końca pewny, ale chyba wisi on z przerwami od lipca. Może ktoś go nie sprzedał albo już kolejny właściciel go zmienia.
- 10 487 odpowiedzi
-
Pimp maj rajd (odyseja tjuningowa)
Prezesu odpowiedział alik ⇒ temat w Nasze samoróbki i modyfikacje
Po inpostach są różnej grubości, przeciąć je można szlifierką. A te po piwie itp. można ciąć nożyczkami, co przy różnych ciekawych kształtach jest ułatwieniem.- 1 692 odpowiedzi
-
- MotoBaler
- lakierowanie silnika
-
(i %d więcej)
Oznaczone tagami:
-
Pimp maj rajd (odyseja tjuningowa)
Prezesu odpowiedział alik ⇒ temat w Nasze samoróbki i modyfikacje
Ja do piaskowania piasty zabezpieczyłem w następujący sposób: we wszystkie gwintowane otwory wkręciłem śruby, w gniazda łożysk wsadziłem jakieś stare łożyska. Dodatkowo powierzchnie styku piast i tarczy zakryłem wyciętym kawałeczkiem blachy alu z puszki po pepsi :drinkbeer: i przykręciłem śrubami. Otwory przewierciłem przed lakierowaniem, nie pamiętam rozmiaru wiertła, stopniowałem je co 0,5 i zostawiłem to, które tylko lekko zdzierało materiał. Po piaskowaniu ponieważ lakierowałem sam natryskowo a nie proszkowo miejsca nie malowane zabezpieczyłem taśmą lakierniczą. Otworów na szprychy nie zabezpieczałem w żaden sposób, pokryły się tylko lekkim odkurzem, w niczym to nie przeszkodziło.- 1 692 odpowiedzi
-
- MotoBaler
- lakierowanie silnika
-
(i %d więcej)
Oznaczone tagami:
-
Pimp maj rajd (odyseja tjuningowa)
Prezesu odpowiedział alik ⇒ temat w Nasze samoróbki i modyfikacje
Ja jestem już po rozplataniu i zaplataniu kół i dam małą radę- żadna chemia typu penetratory nie zastąpi palnika. Ja akurat podgrzewałem nyple lampą lutowniczą taką na naboje propanowe 180g. I bez grzania nie dałoby rady bezszkodowo tego odkręcić. Próbowałem na początku CX80, później płynem hamulcowym na dwa dni. No i dwie sztrychy które tym potraktowałem pękły. Po podgrzaniu tylko dwie z 70, w zasadzie na własne życzenie, robiłem to pierwszy raz.- 1 692 odpowiedzi
-
- MotoBaler
- lakierowanie silnika
-
(i %d więcej)
Oznaczone tagami:
-
Z sezonu ma kilka zdjęć ale tylko z centralnym. Z a kuframi zrobię może za dwa dni jak skończę przegląd efki. Bo aktualnie to nie ma owiewek i kół.
-
Spokojnie panowie, żyję :-P. Garaż mam ogrzewany 8-) . Z okazji zimowania Hondy kolegi dokonaliśmy okresowego odpalenia, naładowania aku i przy okazji zrobiliśmy obalanie czteropaka :beer: :drinkbeer: i jakoś zeszło się. Ale wracając do tematu: zatrzask zwany noskiem też jest odkręcany.
-
Z GS'em jest jak ze starszymi Fordami: przebieg jest zawsze do 99 999 km- chodzi o pięciobębenkowy licznik. Więc tak naprawdę nie wiadomo w przypadku starszych sprzętów czy właściwy przebieg to np: 39kkm czy 139kkm. Myślę, że maszyn z przebiegiem powyżej 100kkm jest dużo, i też mają się dobrze jak te poniżej tego przebiegu. Jak wspomniał Jarek liczy się sposób użytkowania i serwisowania, choć nie twierdzę że przebieg nie ma nic do rzeczy.
-
Ja mam. Te grzybki są odkręcalne, a zatrzask pewnie też, ale muszę to sprawdzić. Za parę minut idę do garażu to sprawdzę.
-
tejk zobacz mój post oraz kolejne o tym motku: http://f650gs.pl/topic/1069-nowosci-z-otomotopl/page__view__findpost__p__62671
- 10 487 odpowiedzi