Skocz do zawartości

MeJustine

Użytkownik
  • Zawartość

    1 972
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Days Won

    4

Posty dodane przez MeJustine


  1. Dnia 2/20/2017 o 11:58, Peterka napisał:

    Chciałem sprzedać Twina ale najpierw nikt konkretny nie chciał kupić a teraz to ja nie znalazłem nic ciekawego w zamian a tu przyszła wiosna, na Bałkany trzeba się wybrać a do tego Twin dobrze pasuje, taka historia :)

    Peterka weź sprzedaj :P kupisz sobie lepszy ;]


  2. Cześć Forumowicze!

    Mam dobrą wiadomość dla poszukujących lekkich enduraków w teren, na przeloty i na tor :) Drogie Panie i niewysocy Panowie - polecam się przymierzyć, bo są też wersje na mniejszych kołach :)

    W ostatni weekend mieliśmy okazję potestować AJP 240cc i 250cc. Zastanawialiśmy się co to za sprzęty... wyciągneliśmy nówki sztuki z busa. Takie ładne bialutkie, czyściutkie... a na hałdzie padało i była kupa błota. Staraliśmy się nie ubrudzić przez pierwsze 10m :) ale jak już zaliczyliśmy pierwsze błoto to heja do przodu :D

    Na początek trochę krążyliśmy chcąc wyczuć swoje maszyny, ale zaraz ruszyliśmy na pierwsze podjazdy i zjazdy.

    Pierwsze odczucia? FAN-TA-STY-CZNE.

    Kto mnie zna, wie że po ostatnim sezonie na KTM 250 4T nie chcę słyszeć o czterosuwach... Ale AJP zaskakiwało mnie na każdym kroku. To co mnie najbardziej urzekło to geometria motocykla. Umieszczenie zbiornika paliwa pod siedzeniem sprawia, że ten motocykl prowadzi się sam, a pokonywanie zakrętów to czysta przyjemność. Motocykle oddają moc liniowo, idealnie nadają się zarówno dla początkujących jak i wprawionych rajderów.

    Odnośnie serwisowania - to nie KTM, silniki są mniej wysilone dzięki czemu nie trzeba po kązdej jeździe wymieniać połowy motocykla (trochę przesadzam :D )

    Mam nadzieję, że będę jeszcze miała okazję na nich pośmigać :) zachęcam do testów!

    Fotorelacja (Arek - 250cc; Ja - 240cc):

    984302_1565555653708231_1239771981971329598_n.jpg?oh=d899ae44a04761b428058a726013b169&oe=55BA8956&__gda__=1436724255_18b05c3c7b1c2c33626dd49e5816775f

    10516875_1565555673708229_3224771332242469825_n.jpg?oh=5c08d5e4811d5478d5db01155d018cfb&oe=55A37AFB

    11133689_1565555717041558_2927024604121549468_n.jpg?oh=d0d0db15510d769f43a23a3b738cfe90&oe=55710B40&__gda__=1436721962_b8f620efb047262029baea23a037e039

    11130117_1565555740374889_603897737593646625_n.jpg?oh=e880ad852696eae840ad9d69b8a26478&oe=55705B28

    10447738_1565555777041552_7031845601938571193_n.jpg?oh=b8563f7c92978fa7bde15ba426d8eaec&oe=55B5A3B3

    10401338_1565555860374877_835424675522095498_n.jpg?oh=43b65db0762640cbbaa05413a5db35e4&oe=55A0D707&__gda__=1438271836_d9cb9d5fc49122a5666f29225b706016

    1743523_1565555893708207_608523690347223099_n.jpg?oh=80b6fbd81a622366bcf437929ac558df&oe=5570B5CD&__gda__=1436579852_a627d50c1bba6292d0bb9a6206f725fc

    Wiecej fotek i filmów na Fanjpejdżu AJP Motocykle :)

    A już niebawem artykuł w magazynie xcross i więcej informacji na temat motocykli

    • Like 9

  3. przykład z forum dr-z.pl

    koleś po wpisach innych, że silnik do remontu, usunął info, że bierze olej...

    więc np uważaj na:

    Jak w temacie, Sprzedam DRZ model E. 2003 rok żółto-biała. Stan motocykla oceniam na bdb. Mam ja rok, przesiadam sie na EXC 530 więc przyszedł czas na sprzedaż. DRZ jest zarejestrowany z ważnym przeglądem i ubezpieczeniem OC. Po krótce opisze to, co zostało zrobione w motocyklu w ciągu ostatnich kilku miesięcy:

    -ostatnio wymieniłem olej i filtr oleju Motul 10w40

    -nowe kostki przód i tył

    -klocki hamulcowe przednie pod koniec zeszłego sezonu - tył jest jak nowy

    -koniec zeszłego sezonu - nowe oryginalne koło jednokierunkowe rozrusznika tzw. sprzęgiełko NOWE Z SERWISU SUZUKI - KOSZTOWAŁO BARDZO DUZO

    -nowy rozrusznik ( używany, ale sprawny - z forum od uprzejmego kolegi) - w zeszłym tygodniu to było

    -tej zimy - wszystkie łożyska tj, łożyska przedniego i tylnego koła, łożyska główki ramy, łożyska kiwaka, łozyska amortyzatora tylnego - góra i dół - WSZYSTKIE FIRMY ALL BALLS

    -regeneracja amortyzatora centralnego 12.12.13 kosztowało mnie to 700 zł

    -nowy alternator i regulator napięcia - Tourmax z larsson.pl koszt 900 zł

    -łańcuch i zębatki pod koniec zeszłego sezonu - przód 16 zębów tył 44 chyba

    -pierdoły typu manetki, klamki sprzęgła , swieca zapłonowa etc.

    -załozone karbonowe osłony dekli od misia z forum

    -założony błotnik przedni wraz ze wzmocnieniem ACERBIS dedykowany do tego modelu.

    -osłona silnika amelinium to je

    -płyn chłodzący motul, płyn hamulcowy również motul - z miesiac do tyłu wymieniane

    -filtr powietrza nowa gąbka, wszystko nasączane regularnie w preparatach K&N

    ZDJĘCIĄ MOGĘ PUSCIĆ NA MAILA, W RAZIE PYTAŃ SŁUŻĘ ZAINTERESOWANYM - 667 350 398 MOZNA DZWONIĆ DO 24, POZNIEJ SPIE.

    CENA 9999 ZŁ DO ROZSADNEJ NEGOCJACJI


  4. uważaj z DRZ, zwłaszcza na aukcjach. Jak sprzedawałam swoją, to Bartek z ADV pakując ją, powiedział, że to pierwsza która nie ma srub na silikon i jest z prostymi felgami. a obejrzał ich trochę... drz w PL są dość konkretnie jeżdżone, ale pewnie jakieś cukierki się trafią. wersje E są mocniej eksploatowane...

    za roczniki 2002-2004 powyżej 11tyś? daj spokój...... PEWEX, a jeszcze pewnie trochę władujesz $

    hondy XR 400 czy tam XL - nie pamiętam, też fajne sprzety :)


  5. ale się czepiliście :) od kiedy trzeba uzyskać zgodę forum na sprzedaż moto? ;) Chłopak chce mieć wygodniejszą i młodszą furę to niech kupuje.

    kto co lubi, ja nie kupuję motków poniżej 2004 roku - bo tak mi się ubzdurało, bo w wielu modelach jest parę lepszych rozwiązań właśnie mniej więcej od tego roku, i uważam, że im młodsze moto tym lepiej - oczywiście mówię o motkach normalnie eksploatowanych i regularnie serwisowanych. taka moja opinia.

    • Like 4
×