-
Zawartość
1 078 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Posty dodane przez Aanis71
-
-
6 godzin temu, xel napisał:Cholera, mierzyłem 46 Jorisa i wiem, że jest ok na mnie, 48 pewnie byłoby już za duże, a tycie mi się nie uśmiecha
Komplet Rallye 3 w 48 jest też nówka na olxach, ale w trochę innych pieniądzach:
https://www.olx.pl/oferta/bmw-rallye-rozmiar-48-komplet-spodnie-i-kurtka-CID5-IDDcheZ.html
Xel Nie dosc ze rece dzieciece to i postura rowniez
Kurde moze to ja sprzedaje, nick znajomyo nrzmi i mialam dokladnie ten zestaw w rozm.48.
mam teraz rallye3pro w rozmiarze46/ 48 spodnie i sa... za krotkie ale tylko siedzac na dakarze.
Ps. Spodnie w tym rallye3 a rallye 3pro roznily sie nieco krojem, w pro sa bardziej bojowkowe luzniejsze w kolanach
- 2
-
Jarku razem z takim wypasnym Tigerem z pewnoscia
Chyba ze znacie metody przeprowadzenia moto przez drzwi bez trzymania kierownicy i niszczenia moto lub otoczenia ,to nie bylo pytania
Ok koniec offa, mario piekna sztuka!
-
Ale jak skrece kiere, to ja sie obok nie zamieszczę
-
Ooo, to Ci zadbana sztuka. Przekazuje info potencjalnemu zainteresowanemu.
Z ciekawosci ile ma to moto w najszerszym miejscu?nie wiem czy do domu przez drzwi by mi przeszlo
-
to ja podepnę się pod temat. czy macie może wiedzę jak wygląda/na czym polega zdławienie w wersji f800GT? patrząc jedynie po nr części widzę że w zdławionym występuje inny uchwyt cięgna gazu ( Uchwyt cięgna gazu 13 54 7 722 134 ) oraz dodana jest sprężyna naciągowa. w czym jeszcze są różnice? zmiany w elektronice?
-
-
w takim razie bedziemy na łączach
-
22 godziny temu, FALCON napisał:To wyciągaj bo sa plany na wtorek
Wysłane z garażujakie plany, mówta mnie tu szybko
-
ze człowiek nie siedzi non stop na forumie, akurat tarcza na tył by mi się przydała....
a masz moze podnóżek kierowcy prawy/ w sumie potrzebowałabym tylko sprężynkę od niego?? bom pierdołowato zgubiła -
Gratulacje! czekam az sie pochwalisz (póki co zdjęciami) ale na iziego to juz podakarujemy
-
wracając do głównego wątku, siema Ruda czyli jednak padło na dakara... powodzenia w poszukiwaniach i do zobaczenia
- 1
-
hmm chyba mam ten sam problem, który wynikł dziś... jedno to nie pasujące nowe podwyzszenie a drugie inny rozstaw pod "konsole z przełącznikami"
-
cześć młodzieży
-
Dnia 16.12.2016 o 14:49, Pawel napisał:Z FB
BMW F 800 GS, 2011 r., Salon PL
Wrocław31 900 zł
BMW F 800 GS, rocznik 2011, kupiony w salonie we Wrocławiu, w 100% bezwypadkowy. Przebieg 18 724 km. Dużo dodatków (m. in. podgrzewane manetki, kierunkowskazy LED, komputer pokładowy, siedzenie komfort, oryginalna, wysoka szyba F800GS Adventure, gmole SW Motech Trax, komplet kluczy do moto i kufrów).
Specjalna cena tylko dla MW!
Zainteresowanych zapraszam do kontaktu na priv lub pod nr. 884 006 959
o proszę Tadeuszowa 800ka. czyli jednak, z tego co wiem właściciel pozbywa się bo wyjeżdza z kraju..
-
tak sie zapatrzyłam ze miał być komentarz tu a wyszło na yt, niemniej film bardzo przypadł do gustu :)SBZJ!
- 1
-
Cześć :)
-
czesc
-
cześć, powodzenia w poszukiwaniach
-
Cześć, szacunek za tyle nawinietych kmów i wierności w sprzęcie :D
-
Kolego nie baw sie w analizy, tylko jedz i próbuj różne wersję, z różnymi kanapami. Teoria teoria a życie życiem, szkoda czasu teoretyzowac ;-)
Dla mnie dakar z niska kanapa był mniej wygodny niż z wysoka na dłuższe dystanse a dużej roznicy w dosieganiu do ziemi nie było.
- 1
-
Spalanie spalanie... Ile przejeżdżacie na baku f650, że tak wychwalacie?
Aha plus dla Trampka za koło 21 na przód. Robi to różnice jeśli będziesz chciał pojeździć w terenie.
wytapatalkowano
Asia co do spalania różnica dla mnie znacząca, wracając z Bieszczadów na odcinku ok 230km moj spalil 7,7l, dwa trampki podrózujace ze mną ponad 11 każdy!
Co do wzrostu
Mam dakara i normalna kanapę, moje 174cm wzrostu pozwala mi że jak ustawie zawieszenie na miekkie to 3/4 stóp na ziemi, przy twardym albo na palcach albo jedną stopą. zarówno afryka jak i trampek sa nizsze, ale wszystko jest kwestia przyzwyczajenia i tego co się chce.
Tak sobie myśle, nie z sympatii do Moto Trotera ale mozliwości motka że DL nie jest głupim rozwiązaniem, a po tym jak widziałam jak sobie radzi poza asfaltem bylam bardzo mocno zaskoczona "bo kierownik nie wiedział że się nie da" :D
- 1
-
pare razy jechałam na trampku,ba mialam nawet szlifa, ale jezdze na gs-ie wiec chyba nie mam jaj :lol:
a tak naprawde przysiadz sie, przejedz paroma egzemplarzami i bedziesz wiedział co Ci leży i gdzie Cię gniecie :P Dla mnie np trampki 600 fajnie się prowadza i pozycja jakby wygodniejsza niz w dakarze.na minus gazniki i spalanie,
Na trampku 650 czułam sie niekomfortowo, wiec koniec koncow jezdze gs-em . a tylko Ty bedziesz wiedzial na ktorym Ci najlepiej ;)
-
cześć :)
-
Ania, możesz kupić a ja przechowam Ci go przez pół roku ;-)
Gdyby problemem było przechowanie to już by stał u mnie ;)
Będę obsewrwować wątek
- 1
Kącik szperacza
na Inne motocyklowe
Napisano · Report reply
Wydaje mi sie,ze rodzaj ochraniaczy w rallye masz np a w rallye pro np2(krotsze , ale ponoc lepsze) i kolorystyka . Poza tym nic,przynajmniej porownujac czarno-zolty rallye3 do szaro-czerwonego rallye3pro