-
Zawartość
568 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Days Won
1
Posty dodane przez Bartek
-
-
alpinestar'sy z louisa - są takie wysokie z goretexem (ja kupowałem w zeszła zimę za 179€ teraz widziałem za 159€) jest tylko jedno "ale" - dosłownie wczoraj czy przedwczoraj otrzymałem zwrot kasy z louisa bo pękła skóra przy szwie na odcinku ok 10-12 cm !
reklamacja trwała 32dni!
no i teraz zmuszony jestem przeprosić się z moimi starymi butkami i czekać na zimę żeby kupić coś innego..
nie ukrywam że albo daytony (jakiś czas emu były po 149€ GTX;y) albo reklamowane sidi adventure.
kurtka - pogadaj z elektrycznym..
ma taką kurtkę jak ja - goretex + cordura sprasowane a podpinka tylko ocieplająca..
najtańszy model rukki więc bez bajerów i szpejów..
a na gorące dni zbroja - i nawet najwyższe temperatury Ci nie groźne..
zbroja jest o tyle dobra że na nią możez sobie narzucić co Ci pasuje - przez ok 3 m-ce śmigałem wczesną wiosną w zbroji i na niej kurtce turytycznej z membraną - zimno nie było, mokro też nie, a za to nie bałem się że podczas zwykłej przewrotki coś sobie połamię..
-
a na alledrogo szukałeś f650 na część? tu u nas handlarzy nie ma na forum, sami użytkownicy, jak ktoś ma drugą kiere to pogiętą na pamiątkę co najwyżej :twisted:
muszę się nie zgodzić..
mam jedną całkiem dobrą.. tylko że do gs'a
-
podziel się tez oczekiwaną ceną - na pewno to pomoże ewentualnemu nabywcy..
- 1
-
porady dotyczące pomp od kawasaki zzr polecam umieszczać na www.kawasakizzr.pl
tutaj jest pytanie o bardzo konkretną pompę do konkretnego modelu a nie "ogólnie"..
bo ogólnie to kiedyś były pompy ślimakowe zasilane strumieniami i tam uszczelek wogóle nie było..
- 1
-
hmmm.. zawsze chodząc na żużel wydawało mi się że koło przednie jest skierowane zgodnie z planowanym ruchem motocykla ( w końcu to ono nadaje kierunek).
w żużlu mamy do czynienia - nie z pochylaniem motocykla w celu skręcania a we wprowadzenie go w kontrolowany poślizg / drift
i kierownicy nikt w żużlu nie odwraca w przeciwną stronę od tej w którą chce jechać - tam dokładnie kierunek koła przedniego wyznacza w którym będzie jechał motocykl..
o przeciskręcie w żużlu możemy mówić w pierwszym ułamku sekundy gdy żużlowcy z prostej wchodzą w łuk..
dalej to już tylko kontrolowany poślizg..
przeciwskręt jak wynika z definicji to "kładzenie" się motocykla na przeciwną stronę od tej w którą kierujemy kierownicę - fizyka..
-
przeciskręt nie ma zastosowania w żużlu..
w żużlu moment skręcający uzyskuje się zupełnie inaczej niż na szosowych motocyklach.
kazdy podczas skręcania używa tej techniki tylko w większości nieświadomie - natomiast doskonalenie tej techniki i świadome jej używanie - szczególnie w sytuacjach awaryjnych - (zacieśniający się zakręt, hamowanie na łuku, gwałtowna zmiana kierunku jazdy - np przy wtargnięciu czegoś na drogę, gwałtowne omijanie przeszkód szosowych) - w takich sytuacjach kierownikom z opanowaną sztuką przeciwskrętu udaje się 2 razy szybciej zmienić to ruchu w przypadku omijania i 4 razy szybciej skręcić podczas zaciesniającego się zakrętu.
dlatego warto się szkolić.. ćwiczyć.. i świadomie skręcać "nie tam gdzie trzeba"
- 1
-
może mi ktoś wyjaśnić o co chodzi z tym karpaczem?
ginie tam definitywnie najwięcej maszyn w skali kraju..
wiem że policja nie ma w naszym kochanym kraju robić prowokacji, ale czy dla motocyklistów to takie trudne?
-
myślałem że forumowąkoszulkę ...
nawet damską bym wziął..
tylko robiła by mi za naszywkę na moim podwójnym XXL;-)
-
czy to musi być koniecznie bluetooth?
zestawy kablowe są gotowe i nadawanie może być jako "vox" lub z guzika np na kierownicy
radia przenośne mają dłuższą pracę na bateri a dodatkowo można bez problemu podłączyć je do zasilania 12V z instalacji motocykla..
-
brak stelaża i brak możliwości wykonania, bez wcześniejszej przymiarki do Dakara
-
lewa w górę!
niestety nie jesteśmy w stanie streścić całego ogromu wiedzy znajdującego się na forum..
Myślę że na większość pytań znajdziesz odpowiedzi w naszych wczesniejszych rozmowach - jeśli jednak nie - to pytaj..
-
to nie byłaby tylko informacja dla Pawła - ale również innych którzy mogą mieć kogoś w pobliżu - przecież wystarczy napisać "rejon jakiegoś tam miasta"..
-
za piwko czy inny wytrawny trunek:-)
-
dobrze radza chłopaki - lepiej teraz wydac na używkę nieco ponad stówę niż później na aku 120 + regler
-
Kurcze, muszę jeszcze nastukać 3500 postów ;)
ja to mam dopiero pod górkę z tym działem porno..
Ty to przynajmniej juz prawie na półmetku..
;-)
-
dalsze instrukcje dotyczące przerabiania jumanych motocykli na w pełni legalne po osiągnięciu 2000 postów - odpowiedni dział otworzy się razem z działem zdjęć porno..
===============================================
generalnie jeśli ktoś ma czysty i legalny sprzęt bez tabliczki lub bez numerów - bez problemu dowiaduje się i załatwia nabicie nowych..
podpowiedzi co zrobić żeby "pare f650 bez papierow (...) doczekały się legalnych papierów.." jest moim zdaniem nie na miejscu ..
-
tak apropo znajomych i sprzętów którymi jeżdżą..
mam kumpla w trójmiejskim adveturo..
oczywiście regularnie latają po jakiś marokach, rosjach etc..
któregoś razu pojechał z nimi mały GS do maroka..
śmiali się co niemiara - bo u nich wszyscy posiadają trampy i ciężkie afriki..
miny im nieco zrzedły jak "koza" (bo tak ochrzcili małego GS;a) nie dość że świetnie sobie radziła to jeszcze nie musiała tankować co chwilę :-)
no i podejście do BMW się zmieniło..
nazwa "koza" została, ale teraz już nikt się nie śmieje..
-
no jak masz 4ry dychy to jeszcze kilka/kilkanaście tysięcy zł i będzie na motocykl ;-)
lewa w górę!
- 2
-
chyba czas zmienić w opisie:
Motocykl: był...
na
Motocykl: BĘDZIE!!!
-
MiKo - muszę się z Tobą zgodzić..
Część maszyn idzie do paserów, mechaników, na wioski i zadupia.
Ale już kilka razy czytałem o odnalezieniu motocykla na serwisie aukcyjnym w niedługim czasie po kradzieży..
to jest Polska - skończonych kretynów nie brakuje..
- 2
-
wybierać się można - nie można się zatrzymywać..
bo jak staniesz - ustąpić pierwszeństwa - to się może okazać że nie ruszysz bo już tylko głupio w powietrzu machasz ręką..
- 1
-
Filip - napisz proszę jakie wyposażenie dokupiłeś - bo sama cena to jeszcze nie wszystko :-)
-
hej..
ja maluję proszkowo sporo elementów ogrodzeniowych ..
wśród motocyklistów dobrą sławą cieszy się malarnia niedaleko kartuskiej (na Jasieniu). Robią sporo detali i elementów niewielkich.
ja ze swojej strony ich nie polecam - moje większe elementy malują nierówno - niedostatecznie je wytrawiając, występuje parchowatość farby i nieregularna struktura powłoki
polkolor/poldecor - gdańsk siennicka lub gdynia hutnicza (aczkolwiek malarnię w Gdańsku chceili sprzedać więc nie wiem czy jeszcze tam robią).
Całkiem dobre malarnie - porządne wanny do wytrawiania materiałów - ceny nie najniższe i brak chęci do zabawy w drobnicę - pociąga to za sobą dodatkowe podniesienie ceny.
No i malarnia w której robię najwięcej i właściwie jest to w tej chwili mój faworyt.
Malarnia proszkowa Indusco w Baninie.
Ceny niższe niż w poldekorze/polkolorze - ale jakość podobna.
również dopłaca się do malowania detali - bo oni nastawiają się na masówkę i nawet mi potrafią robić problemy z terminem realizacji i wydłużają go do np 2 dni od zlecenia.
Ostatnio jak u nich byłem - widziałem ramę motocyklową zabezpieczoną do malowania - czyli bawią się w takie rzeczy:-).
-
chyba trzeba by rozdzielić ten wątek na:
szukam namiotu do okazyjnego rozbijania..
szukam namiotu do częstego i intensywnego używania
2sek namioty są super - ale dla okazyjnych wypadów i z odpowiednim przygotowanie do transportu..
"jednorazowe" namioty też są fajne, bo jak coś nie pasuje to się je zostawia bez żalu i kupuje nowy..
namioty które są przygotowane do intensywnego użytkowania kosztują nieco inne pieniązki, są mniej wygodne, ale mają kilka cech które mogą do siebie przekonywać - dopracowanie rozwiązań, gwarancję i trwałość
zanim się zada sobie pytanie "jaki namiot na moto" należy sobie odpowiedzień na kilka pytań:
- jak często będę ten namiot używał
- czego oczekuję od namiotu
- jakie są najważniejsze cechy namiotu
Dla osób które traktują namiot jako schronienie "w razie W" i nie planują w nim spędzać regularnie czasu - namiot typu "2sec" lub jednorazówka wydają się lepszym rozwiązaniem niż nieco droższe (i na ogół większe) namioty znanych firm.
Z drugiej strony - jesli ktoś chce zaliczać kilka wypadów w roku, lub długi urlop spędzić pod namiotem i codziennie go składać i rozkładać w różnych warunkach pogodowych i glebowych pozostaje tylko wybór wśród tych droższych i nieco lepszych rozwiązań.
btw - jakie namioty wchodzą do Givi Maxia 55?
- 2
Wybór kurtki i butów do turystyki
na Inne motocyklowe
Napisano · Report reply
Dokładnie ten model
niestety nie przetrwał niewielkich odległości które pokonałem w tym roku..
to była najtańsza opcja z gore i mimo bardzo dobrych opini w necie - niestety niesmak pozostał.
są mega wygodne - są dobrze wykonane - są fajne - są bezpieczne - źle trafiłem z ich trwałością..