Skocz do zawartości

yupiter

Użytkownik
  • Zawartość

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Posty dodane przez yupiter


  1. To fakt, że się trochę za bardzo napaliłem, ale Sprzedający bez najmniejszego problemu się zgodził na wizytę w stacji diagnostycznej i to mnie uspokoiło. Do tego ustaliliśmy, że jeśli coś wyjdzie nie tak, to on płaci za przegląd i zwrot zadatku. Mam nadzieję jednak, że wszystko będzie grało. Zrobiłem zdjęcia ale komórką, więc są fatalne i ich nie wrzucam. Może uda mi się zrobić nowsze, to je wrzucę na forum. Dzięki za pomoc!! Piotr


  2. Dzięki za szybka odpowiedź i za linka do innej dyskujsji. Moto jest w Częstochowie i tam muszę i mogę go jedynie sprawdzić. Nie znam tam nikogo, bo mieszkam 100km na południe, a jedyny warsztat z autoryzacją BMW to MAR-POL, więc tam się umówiłem na piatek. Chyba że mielibyście jakiś warsztat do polecenia w Częstochowie, co nie zedrze, a zbada co trzeba...???

    Piotr


  3. Witam wszystkich. Zadatkowałem parę dni temu na pięknego BMW F650GS z 2001 roku. Przebieg koło 17.000km. Sprowadzony z Włoch. W związku z tym, że papiery od motorka będą gotowe dopiero w przyszłym tygodniu, chcę wykorzystać ten czas i sprawdzić w międzyczasie motorek za zgodą i w obecności Sprzedającego w Autoryzowanym Serwisie BMW. W związku z tym, że to mój pierwszy motorek, nie chciałbym czegoś pominąć, albo niepotrzebnie zapłacić za coś co nie musiało być sprawdzane. Polećcie mi proszę, co Waszym zdaniem powinienem dać sprawdzić w pierwszym rzędzie. Koszt godziny diagnostyki to 250PLN, więc pewnie starczy czasu jedynie na podstawowe rzeczy. Co więc mam sprawdzić, by potem nie żalować, że coś przeoczyłem. Pzdr. yp

×