Skocz do zawartości

Mark GS

Użytkownik
  • Zawartość

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

O Mark GS

  • Tytuł
    Małomówny

Informacje o profilu

  • Lokalizacja:
    Rzeszów
  • Motocykl
    GS 1150
  1. Mark GS

    Witam się

    Africa nie ma następcy , osiemsetką nie jestem zainteresowany ze względu na silnik którego charakterystyka mi nie odpowiada . Preferuje V-ke lub Boksera do turystyki , do offa singla w pomarańczowym kolorze 8-) .
  2. Mark GS

    Dlaczego wybrać Dakara ?

    Tak jak przypuszczałem , że niczego co bym nie wiedział , się nie dowiem . Za DR-ke w dobry stanie wydam dychę , za dakara w takim samym muszę wydać piętnaście lub więcej . A młody jeszcze nie ma tak wyrafinowanego gustu żeby wybrzydzać , ma być motor do jazdy enduro . Zwykłym GS-em choć tańszym od Dakara , nie jestem zainteresowany ze względu na dziwne koło jak na motocykl enduro na przodzie i brakiem możliwości zakupienia właściwej opony . Dziękuje wszystkim za opinie .
  3. Mark GS

    Witam się

    W zasadzie to można porównać geesa do viadra Miałem varadero na gaźnikach SD01 przejechałem nim bezawaryjnie 60 tys/km , wymieniłem pompę paliwa ( przypadłości elektrycznych pomp paliwa w hondach że żyją dość krótko ) . Pomijając duże spalanie od 7 do 10 litrów na setkę , to żeby nim fajnie jeździć trzeba wymienić tylny amortyzator na Ohlinsa lub Wilbersa z pełnym zakresem regulacji , na przód progresywne sprężyny i olej o odpowiedniej gęstości . Pozycja wygodniejsza jak w geesie i lepsza ochrona przed wiatrem , mniej wibracji , najdłuższa trasa jaką zrobiłem w dzień to 1570 km . ADV 1150 , to ostatni motocykl bmw , którym można jeździć po świecie bez obawy przed elektronika , mój to 2004 na twin spark , uważam że jest to rewelacyjny motocykl do turystyki asfaltowej , jazda tym moto po bezdrożach , to nieporozumienie . Zalety praktyczna bezawaryjność i bardzo prosty serwis , mam 119 tys/km na liczniku i żadnych awarii , wymieniam eksploatacyjne podzespoły i jeżdżę , spalanie w okolicach 6 litrów Na winklach przy odpowiedniej wprawie i doświadczeniu zostawiam w tyle wszystko , jedzie jak po sznurku . Africa to bezprecedensowy motocykl do turystyki off , dużo by można o nim pisać i wymieniać zalety , moim zdaniem nie nadaje się do turystyki asfaltowej jak wymienione powyżej nie nadają się do eksploracji ofrołdowej , dlatego nie można go porównywać z nimi .
  4. Mark GS

    Dlaczego wybrać Dakara ?

    Już precyzuje Aspekt estetyczny nie jest najważniejszy . Jak sobie radzi w lajtowym terenie ( choć tu większą role odgrywa kierujący ) , jak z wibracjami , czy można nalać byle co do baku i pojedzie szczególnie na wschodzie gdzie paliwo jest nie najlepsze . Jak z bolączkami , co często pada , takie ogólne informacje .
  5. Ma zamiar posadzić syna na enduro , biorę pod uwagę dwa motocykle , tylko dwa inne mnie nie interesują : DR 650 SE i Dakara . W zasadzie byłem przekonany o zakupie suzuki , ale kolega namieszał mi w głowie , wiec pytam Was . Nie interesuje mnie porównanie obu , nie interesują mnie opinie słyszałem . Znam DR-ke dość dobrze , nie znam Dakara . Z góry dziękuje za opinie .
  6. W Bieczu jest firma zajmująca się handlem używanymi częściami i motocyklami Aligator Motocykle , sprzedają masę gratów na allegro z rozbitych motocykli z Francji , naprawiają itp. W Bieczu jest też Adam , który od czasu do czasu przywozi motocykle z Włoch , pracuje tam w salonie motocyklowym suzuki . Kupiłem u niego dwa motocykle Africe i obecnego GS-a , moi znajomi też u niego kupili , jak ja tak i oni nie mają zastrzeżeń co do stanu czy niezgodności z tym co pisze i jak jest w rzeczywistości . Pozdrawiam Marek .
  7. Mark GS

    Witam się

    Jestem Marek z Rzeszowa , obecnie w siodle ADV 1150 , kiedyś Africa , Varadero i kilka KTM-ów , Wpadłem tu do Was żeby poczytać trochę o dakarze , chcę młodego na niego posadzić 8-) . Do zobaczenia na trasie
×