Skocz do zawartości

Filon_555

Użytkownik
  • Zawartość

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Posty dodane przez Filon_555


  1. Nie no słuchajcie duży jestem więc fochów i obrażania nie będzie.

    Fakt, że dzisiejsze odkrycia mnie zaskoczyły i do tego kiedy czytam, że ktoś kto mnie nie zna nazywa oszustem jakoś nie przekonują mnie do forów ogólnie ale takie życie... tu temat utnę.

    Jedno jest pewne, niezależnie od sposobu wykorzystywania gs to fajny moto a fakt wykonanego przeze mnie przeglądu i wymiany opisanych rzeczy utwierdzają mnie w tym przekonaniu.

    Mam nadzieję, że Dakarowy się pod tym podpisze.

    Mygosiu dzięki za wstawienie to dobrze świadczy o ludziach. Może się kiedyś fora w Polsce zmienią.

    • Like 4

  2. Mam do sprzedania motocykl BMW F650GS DAKAR

    • Rok produkcji: 2001.
    • Przebieg: 50777 km i wciąż rośnie.
    • Stan: mechanicznie bardzo dobry, wizualnie dobry.
    • Wyposażenie w cenie motocykla: wysoka szyba, podgrzewane manetki, handbary, gmole, motooiler, gniazdo zapalniczki na kierownicy, wyprowadzone przewody do ładowania akumulatora pod siedzeniem, napęd oraz opony mają przejechane około 4000km.
    • Wyposażenie dodatkowe za dopłatą: centralna podstawka - 250zł, stelaż pod kufry boczne - 250zł, osłona pod silnik z karbonu - 300zł.

    Opis motocykla.

    Mechanicznie:

    Kupiłem go 3800km temu i od razu zrobiłem duży przegląd tj:

    1. Sprawdziłem luz zaworowy - jest w połowie zakresów na wszystkich zaworach.

    2. Wymieniłem olej w silniku wraz z filtrem.

    3. Wymieniłem filtr powietrza.

    4. Wymieniłem olej w lagach na gęstszy oraz uszczelniacze przedniego zawieszenia.

    5. Doposażyłem motocykl w motooiler oraz gniazdo zapalniczki na kierownicy.

    UWAGA! motocykl w mieście pali 5l/100km w trasie w zależności od prędkości 4,1-4,4l/100km

    Wizualnie:

    Motocykl ma lekko uszkodzony prawy przedni boczek - osłonę filtra powietrza. Poza tym motocykl nie jest złachany chociaż jak się właśnie okazało był latany w terenie i przepraszam wszystkich za poprzedni wpis. Nie miałem pojęcia kto był jego właścicielem o kilka osób wcześniej.

    Podsumowanie:

    W moim odczuciu, motocykl jest w zasadzie pozbawiony wad, jedyną i podstawową, która zmusza mnie do jego sprzedania to fakt, że nie ma faktury VAT i nie stanowi kosztu prowadzonej przeze mnie działalności. Poza tym to świetny wybór dla każdego kto chce jeździć bardzo dobrym motocyklem. P.s. Negocjacje oraz zakup wyłącznie po wcześniejszych oględzinach motocykla.

    Cena 13 000 do negocjacji!!!

    Polecam,

    Paweł Filaber

    tel. 506073950

    post-2453-0-57163100-1340091641_thumb.jpg

    post-2453-0-37837900-1340091644_thumb.jpg

    post-2453-0-02272800-1340091647_thumb.jpg


  3. Witek a masz może ten schemat? Wczoraj rozebrałem pół motocykla, żeby znaleźć przewody i okazało się, że giną gdzieś w wiązce przewodów i jak pragnę nie wiem jak to może działać. Myślałem, że może działa to podobnie jak motooiler to znaczy, że są dwa wyłączniki czasowe i w zależności od tego w jakiej pozycji jest przełącznik to ten właśnie przełącznik włącza się na krócej lub dłużej ale niestety nie znalazłem wczoraj takiego elementu. A wracając do instrukcji mój Dakar jest z 2001 roku i niestety instrukcja, którą mam nie zawiera opisu instalacji podgrzewanych manetek.

    Zaczynam się poddawać więc chyba dzisiaj poprowadzę nowe kable i zrobię ten system od nowa. Poprawię Bajerisze Inżyniers :geek:.

    Witek jak będziesz miał schemat to podeślij proszę.


  4. Witam, właśnie kupiłem BMW Dakar i jest to mój pierwszy motocykl BMW. Stąd muszę się trochę podciągnąć w kwestii jego obsługi.

    A wracając do tematu. Kupiony przeze mnie Dakar ma taką przypadłość, że po przekręceniu kluczyka świeci się wyłacznie kontrolka temperatury cieczy chłodzącej i luzu. Wiem, że powinno się świecić jeszcze kilka kontrolek np. oleju. Czy miał ktoś z Was podobny problem? A właściewie czy to jest problem?

    Pozdrawiam

    Fil

×