Skocz do zawartości

kostass

Użytkownik
  • Zawartość

    56
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Posty dodane przez kostass


  1. MArcin , pisałem tylko o wypinanym kevlarze ale nie o odpinanych nogawkach . Patent jest super a i spodnie w dobrej jakości i cenie . Poszukaj Free Star , to polski producent z Wrocławia . 2 sezony jezdze w tych jeansach i jest ok . W środku masz "galoty " z kevlaru i siatki tam gdzie nie potrzebny kevlar . Mozesz je łatwo wypiąć i miec normalne jeansy , dużym plusem sa dobre ochraniacze kolanowe i biodrowe w komplecie . Nie wiem jakie są teraz ceny ale ja za nie zapąłciłem 2 lata temu cos około 300pln . Gdzies widziałem jeansy z odpinanymi nogawkami ale chyba lepiej zabrac cienkie bawełniane spodnie . Przy tej grubości jeansu samo odpiecie nogawek niewiel pomoże i możesz ugotowac klejnoty na twardo jak słonce przygrzeje . UWAGA !!!

    Nie jest to artykuł sponsorowany i nie mam zadnego interesu w promowaniu tego producenta :-D


  2. No może trochę zażartowałem z ta przyczepką . Ofelia , nie musisz mi dać instruktarz jak sie spakować w centralkę (żarełko , kawa , cukier i jeszcze buty górskie) . My z Królikiem zmieściliśmy sie w 150 l , 100 l w kufrach i 50 l torba na centralkę . Do gmoli doczepione były tylko materace i butelki z wodą , reszta bagazu znalazła sie w kufrach i torbie . Co co ciuchów to one akurat zajmują najmnije miejsca . Jadac na południe obuwie to sandały i buty mootcyklowe , Spodnie to jeansy motocyklowe , które w razie potrzeby po wypięciu kevlaru spokojnie "robią" za normalne spodnie i krótkie bojówki . Do tego troche bielizny , skarpet kilka t-shirtów z załozeniem , że w połowie wyprawy bedzie pranie jeden windstoper i wystarczy podobny zestaw miał Królik tylko bilizny bylo wiecej a koszulki mniejsze . Cała reszta bagazu to sprzet turystyczny jedzenie , maczeta , kosmetyki . Centralka w zasadzie służyła do pakowania jedzenia . Generalnie nie ma jednego patentu na pakowanie . Wszystko zależy gdzie sie jedzie , inaczej się spakujemy gdy jedziemy do Norwegii a inaczej kiedy jedziemy np. do Chorwacji . Jak odpadnie namiot , śpiwory , materace garnki to zwalnia sie masa miejsca . Fenomenem dla mnie jest , że jadac na 2-3 dni mam niewiele mniej bagazu niż jak jade na 2 tygodnie . :-D


  3. FAkt tekst Sowizdrzała niczego sobie , kilka patentów da sie wykorzystać . Niestety Ofelia , to sa rady dla mężczyzn i w żaden sposób nie będa pasować do tego co potrzebuje na wyjazd kobieta . No bo jak zmieści środki chigieny i kosmetyki do jednej malej kosmetyczki ? Szampon , żel , odrzywka w jednym ? To przecież jakaś profanacja . Ręcznik microfibry ? Skandal . Jest rozwiązanie....... przyczepka do motocykla albo motocykl na przyczepkę

    hehhhehehe

    • Like 1

  4. Jak jeżdża kierowcy puszek najlepiej widac z siedzenia motocykla . Trzeba faktycznie mieć oczy dookoła głowy , żeby nie nadziać sie na jakiegoś debila .

    Pewnym rozwiązaniem sa głośne wydechy i optowałbym za przepisem który mówi , ze wydechy nie powinny być cichsze niż np 105dB . Jak jeżdzę armatura z nawet wyciszonymi Cobrami , nikt mi nie wyjeżdża , kierowcy grzecznie robia mi kanion . Innym razem jak jechałem Sztormiakiem to była ciągła walka o życie , ani nie widzieli ani nie słyszeli . Gleby jakie zaliczyłem to efekt : piachu , oleju i kolejin na drodze .


  5. Dzięki koledzy o takie uwagi mi właśnie chodziło . Filip , czy to będzie plus czy minus to sie okaże . Moje doświadczenie mówi mi , że ważniejsza dla potencjalnego klienta jest jednak cena niz wyposazenie . O ile można zdąc wyposazenie zewnętrzne i sprzedac je osobno to systemu nie wydłubiesz .

    Gdybym miałbym byc jedynym uzytkownikiem to na pewno bym zrezygnował z tych bajerów , ale na tym motku będize jeździć jeszcze moja zona i razem z bagazami a ponieważ w sezonie dość dużo jeżdzimy w różnych układach wiec albo sie przestawia ciągle zawiasy albo koos tyłek boli .

    • Like 1

  6. Szkoda , że mało konkretów a wiecej jak na każdym forum "pitolenia"

    Wczoraj wpadłem do dealera pogadać u źródła o wspomnianych układach i nie powiem zebym wyszedł mądrzejszy . Wiem ze sam ESA kosztuje 1200pln ale w tym układzie trzeba zamowic indywidualnie motocykl a to może spowodować dłuższy czas oczekiwania . na swój egzemplarz . Od sprzedawcy dowiedziałem sie też , że fabryka robi dużo egzemplarzy z tym pakietem więc jest szansa ze po Nowym Roku będą jakies obniżki .

    Potwierdziło sie też to , że ładowanie ASC do 75 konnego motocykla jest troche bezsensowne i bez kontroli ciśnienia tez da sie życ . Na pytanie o awaryjność powiedział , że w zasadzie sie nie zdarza . Wszystkie układy działaja na listwie podpiętej do kompa , ciekawe co sie stanie jak komputer padnie ?

    To tyle , co sie dowiedziałem . Na pewno nie zdecyduje sie na egezmplarz robiony pod zamówienie , czyli albo cały pakiet albo nic .


  7. hehehehe na pewno nie głośniejsze niż Cobry nawet wyciszone . W czasie jazdy V-Stromem muzyki czy intercomu uzywałem nawet przy 130km/h więc nie ma dramatu . Fakt sa cichsze kaski np Schuberty ale w tej klasie i cenie to N43Air to jeden z cichszych kasków .

    Teraz pokazał sie nowy model w NOlanie z radiem i powiększonym zasięgiem . I tez nie jestem dealerem :-)


  8. W pakiecie bezpieczeństwo jest jeszcze czujnik ciśnienia powietrza w oponach , przyda sie ale nie jest niezbędny . Dzieki za odpowiedź . ASC faktycznie można sobie darować ale ESA mnie nęci . To będzie II motocykl w rodzinie i będę na nim jeździł ja , żona i razem na wyprawy . Wiec korekta zawieszenia będzie zmieniałą sie dość często .


  9. Po przemyśleniach i analizach zedcydowałem sie na F700GS , ale pdjęcie jednej decyzji rodzi nastepne wątpliwości .

    Chodzi mi o wyposażenie , na pewno wezmę pakiet I ale zastanawiam sie czy warto brać pakiet "bezpieczeństwo"

    , czy ESA i ASC warte sa wydania dodatkowych prawie 3k . Na początku nie miałem wątpliwości , ale kiedy poczytałem o możliwościach tych 2 systemów zaczałem sie zastanawiac . Czy ktos ma te systemy i może cos powiedzieć na temat ich funkcjonalności ?


  10. Ja używam w 2 kaskach zestawu bluetoth Nolana . Parametry może nie sa rewelacyjne na prostej zasięg dla intercomu to około 200-300m . W czasie jazdy przy moich głosnych wydechach musze zejść z obrotów zeby pogadać . Sparować można 4 urządzenia więc spoko . W najnowszej wersji jest zainstalowane radio . Najwiekszym plusem i co moze być jednocześnie (-) :-)))) jest to ze dedykowany zestaw do określonych kasków , z drugiej strony głosniczki , akumulator , przewody maja swoje miejsce w kasku .


  11. Wino , dzięki za radę , ale swoje potrzeby mam już bardzo precyzyjnie określone . Na razie nadal "armatura" nadal mnie kręci i z niej nie zrezygnuję , ale w rodzinie jest dwóch bikerów i ten drugi nie jest zainteresowany jazdą cruiserami. Wiec wymysliłem kompromis jakim jest enduro turystyczne . TEn sezon to był DL 650A , i miał byc nowy model ale wizyta w salonie BMW spowodował ze zmieniłem decyzje i zamiast DL będzie mały GS . DL zaliczyłem w tym roku rumunskie Karpaty i powiem , że spełnił moje oczekiwania . Na razie w głęboki teren nie planuje sie zapuszczac wiec GS wystarczy . Nadal mam jednak dylemat , 650 czy 700 .

    Jak skonfigurowalem sobie 700 z dodatkami to wyszło ponad 50k , jak zmienien wyposazenie z BMW na inne to będzie taniej z 6k , jak zrezygnuję z pakietu bezpieczenstwa to cena zamknie sie na poziomie około 44k.

    650 z analogicznym wyposazeniem można wyrwać za 36-38k . Ale 4KM i kilka Nm robi jednak roznice , I nadal biję sie myslami .

    Na co dzien i tak bedzie nim jeździć kobieta wiec kazdy kilogram i detal jest ważny . Co robic ?


  12. Dzięki za info jak będzie blizej zakupu to na pewno sie do niego odezwe . Czytałem o dniach otwartych ale z Łodzi do Gdańska kawałek drogi , więc zaczekam az ktoś będzie robil bliżej . Wczoraj rozmawiałem z Liberty w Łodzi i okazuje sie ze limit 700-ek został na ten rok został wyczerpany . Nie wiem czy to prawda , ale jeżeli tak to na jakies rabaty nie ma co liczyć po Nowym ROku . Ale czas pokaże . A z Pawłem sie skontaktuje .

    Mardafi dzięki za info , na razie gadam anonimowo więc do systemu nie trafiłem .

×