Locke
-
Zawartość
31 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Days Won
1
Posty dodane przez Locke
-
-
Cześć
Jestem na tym forum ponieważ motocyklową przygode zaczynałem od F650, poźniej była F800S, następnie K1200S...i straciłem prawo jazdy. Taki jest powód sprzedaży moto;)
BMW K1200S
2004r
124tyś przebiegu
Stan bardzo dobry, z dodatków posiada przelot BOS, filtry KN, kanapa WBline. Moto kupiłem od znajomego w październiku zeszłego roku, do tej pory zrobiłem nim może 3tyś km...
Jeśli ktoś jest zainteresowany to proszę o telefon : 793 - 991 - 294
Link do allegro: http://allegro.pl/show_item.php?item=6839787327
Cena 15 000 do negocjacji
Zamienie za turystyczne enduro, ideałem byłby KTM 640ADV
-
Znajomy byl ogladac to moto, cytuje jego post z innego forum, wnioski wyciągnijcie sami :)
http://www.allegromat.pl/aukcja170543
Wczoraj byłem to oglądać, moto miało być dla znajomego. Nie szukaliśmy ideału, wiadome było że motocykl ma ponad dwie dekady, ale to co obejrzeliśmy przerosło nasze oczekiwnania
Przez telefon standardowo igła.
Jak przyjechaliśmy, moto z 5 metrów śmierdziało plakiem, co na samym wstępnie mnie poirytowało
Szybciej będzie jak wymienię co działało prawidłowo
Z działających rzeczy to :
- przedni zawias nie poci się
- łożysko główki ramy nie miało oznak zużycia
- silnik trzymał obroty, nie było słychać zaworów i rozrządu
- dobry akumulator, napięcie ładowania również
A problemy tego motocykla to :
- Tylna opona 8-mio letnia , przednia 7-mio
- tarcza z przodu żyletka, bardzo duży rant. Z tyłu też z rantem, ale mniejszym niż z przodu. Z tyłu klocki nowe, z przodu nowe były, ale dawno temu, ok 60 - 70% zużycia.
- tylni hamulec miękki
- łańcuch wyciągnięty bardzo nie równo. Niektóre ogniwa totalnie nie ruchome a do tego zapinka założona odwrotnie Prawdopodobnie skrócony i ktoś założył ją na odpierdol
- wszystkie plastiki malowane ( akurat mi to nie przeszkadzało, moto ma przecież 21 lat ), od wewnątrz odchodziła farba, od zewnątrz w niektórych miejscach popękała.
- tylni amorek tez prawdopodobnie z wyciekiem bo tez był koszmarnie upieprzony w oleju.
- na bagnecie oleju, poziom przekroczony ponad dwukrotnie, sprawdzałem 3 razy bo nie wierzyłem własnym oczom, dosłownie olej zalany pod korek. Najlepsze było tłumaczenie gościa że tak ma być bo motocykl ma duży i mały obieg i potrzebuje więcej oleju żeby wydolić na obydwa
- powódź olejowa spod głowicy, ochlapana rama, silnik, no nie pamiętam bym widział podobny silnik tak uwalony olejem.
- wiatrak nie załącza się, temperatura była już prawie na czerwonym polu, a wiatrak tylko drgnął, jakby nie miał siły przekręcić, mechanicznie nic go nie blokowało więc przyczyna leży gdzieś indziej. Sprzedawca zapewniał, że działa na pewno sam próbował go palcem ruszyć, ale ten nie był skory do pracy, temp. weszła już na czerwone pole i wyłączyłem silnik, nie było sensu dalej się męczyć.
Nie pokusiłem się o jazdę, bo chciałem przeżyć a tak poważnie to nie widziałem sensu jazdy jak na postoju motocykl był w mocno przeciętnym stanie. Szkoda, że nie robiłem zdjęć
Widzę, że facet zakończył aukcje, w sumie się nie dziwie Pewnie moto będzie miało już starannie umyty silnik i amortyzator z tyłu, zostanie upuszczony olej do prawidłowego poziomu i dalej będzie igła !
Jest napisane w aukcji, że możesz rozpocząć sezon bez wkładu finansowego, a jak widać, po podliczeniu wszystkich nieprawidłowości, zrobi się niemała sumka do włożenia w moto, by doprowadzić je do stanu używalności, a i pewnie po drodze by coś wyszło ;D
Trzaśnięte 220 km w jedną stronę po to by się wkurzyć, opierdolić gościa, że przez telefon była igła.
Dane sprzedawcy :
Piotr
Nr.: 500 737 170
Polanka Wielka
edit// poprawilem, bo mam forum na powiekszeniu 150% przez co zapomnialem że inni na domyslnych ustawieniach faktycznie moga tego nie widzieć
-
Cześć
Znajomy szuka moto i znalazł taki egzemplarz: http://allegro.pl/show_item.php?item=5079607703
Ktoś coś wie na jego temat ? Jakiekolwiek informacje będą przydatne.
Dzięki
-
Też miałem z tym problem bo wypadł mi i zgubiłem, ale kawałek pręta chyba z ABS stoczonego na wiertarce i przyciętego załatwił sprawe. 10 min roboty
-
Witam
Jak w temacie, poszukuje włącznika stopu od tylnego hamulca, może ktoś z Was ma ? Ew. może sie ktoś orientuje czy podejdzie jakiś od innego motocykla. Przewody mogę sobie polutować to nie problem, byle by pasował.
To jest część nr 4 : http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=0161&mospid=51724&btnr=34_0681&hg=34&fg=31〈=pl
Pozdrawiam
-
Ledwo pali bo zimny silnik, a palilem bez ssania ; )
na cieplym od razu pali, lub z wlaczonym ssaniem.
a i zeby ktos nie powiedział że gazuje ostro na zimnym silniku, podczas tego nagrania nie przekroczyłem 3,5 tys obrotów
-
Nawiązujac do tytułu tego tematu, tak chodzi moja efka na przelotowym wydechu:
-
Znajdę całe koło z tarczą ;)
ile chcesz za samo koło ?
-
powiem tylko ze jak ktos sie zastanawia nad takimi oponami do starej eFki to polecam, mam w takim samym rozmiarze, tylna mieści sie w wahaczu bez problemu, z przodu tak samo
-
W tym artykule jest błąd, mała Tenera sie mieści, ma równe 35 kW, wiem bo miałem dowód rejestracyjny takiej w ręce, i to nie jeden, bo jak stałem przed dylematem wyboru moto, to brałem ją właśnie pod uwage.
Natomiast xt660x, i mt 03, które niby mają taki sam silnik jak tenera, w dowodzie mają lekko ponad 35 kW, chyba 35,7.
I to pewne info, pytałem nawet w salonie Yamahy to to potwierdzili.
Takze xt660z jak najbardziej spełnia wymagania A2
-
ups, cos mi dwa razy wyslalo, do usuniecia
-
Ogladalem, wyglada ladnie, w dobrym stanie wizualnym, tylko nie odpala. Sprzedawca mowil ze slaby akumulator, ale.cos chyba z nim nie tak bo kręcil normalnie.
Mowie o tym gs z Sedziszowa.
Wiecej nie pytalem bo bylem ogladac tam dakara, nawet nie warto jechac i ogladac bo to zwykly GS z plastikami od dakara.
-
-
Dziękuje wszystkim za opinie.
Chce znalezc oryginalnego Dakara, a ten z aukcji jest tak jak piszecie, pokombinowany. A na dodatek kilkakrotnie prosilem sprzedawce o numer VIN i do tej pory go nie dostalem.
Takze szukam dalej,
pozdrawiam
-
Problem w tym, że nie znam nikogo kto ma dakara. A siedziałem tylko na zwykłych GSach. I oprócz malowania niczym się od tej wersji nie różniły. A to pierwszy dakar ktorego widze na żywo.
U tego samego goscia stoi tez zwykly GS, i właśnie oprócz malowania i innej szyby to różnic żadnych nie widze...
-
Ogólnie przednie zawieszenie wygląda dobrze. Chyba, że faktycznie jest wszystko wymienione. Poza tym nie ma możliwosci aby zmiescilo sie większe kolo, bo jest tylko centymetr luzu między kolem a tą poprzeczką co łączy lagi.
A sprzedawce pytałem i twierdzi że takiego sprowadził, i nic przy nim nie robił i że nie ma pojęcia dlaczego nie ma tego koła.
Poza tym jeszcze zapytam, ta wersja dakar miała być wyższa, tymczasem przy wzroscie 183 cm mam dwie nogi całymi stopami oparte o ziemie i to jeszcze przy ugiętych nogach. To będzie kwestia mniejszego koła czy może czegoś innego ?
-
Oglądałem, tylko nie mam porownania do innych Dakarów, więc nic konkretnie nie mogę stwierdzić.
Wygląda ładnie, pali bez problemu, jezdzi, ale prawde mówiąc nie mam doświadczenia z motocyklami także mogłem nie zauważyć jakichs istotnych rzeczy.
-
Witam z Rzeszowa, co prawda motoru jeszcze nie mam, ale powoli się przymierzam do kupna, a że poluje na GS'a to się zarejestrowałem. Pozdrawiam i mam nadzieje, do zobaczenia na trasie.
-
Witam
Oglądał ktoś z Was Dakara z tego ogłoszenia ?
http://kkmotocykle.o...0-M3333230.html
Jeśli tak, to bardzo proszę o opinie, czy to aby na pewno oryginalny Dakar.
Może da się coś stwierdzić po zdjęciach, mi osobiście nie pasuje koło z przodu, powinno być 21 cali a jest 19.
Z góry dziękuje za jakiekolwiek wskazówki.
Pozdrawiam
BMW K1200S
na Sprzedam
Napisano · Report reply
Za trzy miesiące mi oddadzą prawko, naskładałem juz 19 pkt, na dodatek czeka na mnie praca jako zawodowy kierowca. To moto niestety prowokuje do odkręcania manetki dlatego wole się przesiąść na coś "spokojniejszego".