mc.augu

Użytkownik
  • Zawartość

    122
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

271 Excellent

O mc.augu

  • Tytuł
    Stały bywalec
  • Urodziny 05.05.1987

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    Augustów
  • Motocykl
    BMW F650 GS mandarin w carbonie
  • Przebieg
    50200

Kontakt

  • Gadu-Gadu
    3100468
  1. Małe ogłoszenie dla osób na etapie zakupu motocykla. W dniu 08.11.2015 niedziela będę jechał z przyczepką motocyklową w relacji Augustów - Kraków - Augustów. Będę miał jedno wolne miejsce na przyczepce. Jeżeli ktoś potrzebowałby akurat przewiezienia moto gdzieś po drodze w tej relacji proszę o kontakt telefoniczny. 515194299. Proszę administratorów o usunięcie wątku po 8.11.2015 o ile nie zrobię tego sam do tego czasu :)
  2. Przedmiotem sprzedaży jest mój motocykl BMW F650GS. Sprzedający osoba prywatna (wiek 30lat), nie handlarz. Rocznik motocykla 2002. Jestem drugim właścicielem motocykla. W moich rękach motocykl od 3 lat. Zakupiony został od pierwszego właściciela w Berlinie. Sprowadzony przez znajomego z Zielonej Góry. BMW bardzo ładnie wyposażone, zadbane, regularnie serwisowane. Jest to mój pierwszy motocykl, więc był oczkiem w głowie. Motocykl używany do rekreacyjnych wyjazdów głównie weekendowych (średnio wyjazdy około 100-200km). Dwukrotnie wybrałem się nim w troszkę dłuższe trasy. Raz z Augustowa do Poznania (ok. 1300km) oraz Augustów - Jeruzal (ok. 600km). Motocykl fabrycznie w kolorze żółtym, oklejony przez poprzedniego właściciela folią karbonową. Wyposażenie fabryczne: - ABS - podgrzewane manetki - oryginalne handbary - oryginalny kufer tylny - oryginalna szyba podwyższana Dodatkowo motocykl wyposażony został w: - filtr powietrza firmy K&N (filtr dożywotniej żywotności, przy użyciu specjalnego zestawu czyszczony i smarowany powraca do stanu fabrycznego) - gniazdo zapalniczki 12V - torba tzw. tankbag (torba zakładana na zbiornik paliwa), z przezroczystą kieszenią na mapę, wyprowadzonym przewodem do gniazda zapalniczki, dodatkowo dokładam rozgałęziacz na dwie zapalniczki i port USB, możliwość zwiększania pojemności torby (widoczne na zdjęciach) - zestaw toreb tylnych: dwie boczne plus duża centralna, możliwość zwiększania pojemności toreb bocznych (widoczne na zdjęciu) – szczerze mówiąc torby boczne nigdy nie były przeze mnie używane, na wszystkie wyjazdy wystarczyły mi tankbag, kufer tylny oraz ewentualnie torba centralna. Nie wiem na jak daleki wyjazd trzeba jechać żeby wykorzystać pojemność wszystkich kufrów (chyba kilkutygodniowa podróż za granicę) - halogeny dalekosiężne przednie (przy kierunkowskazach) - lusterka akcesoryjne (ładniejszy wygląd oraz większa powierzchnia) - motocykl sprzedaję z dwoma kompletami opon, opony szosowe (widoczne na zdjęciu z tłem żółtej ściany, są to opony na których zakupiłem motocykl) oraz opony pół terenowe (widoczne na pozostałych zdjęciach, opony zakupione przeze mnie) - zapasowy komplet dętek Motocykl z udokumentowaną historią serwisową. Na zdjęciach widoczna część faktur przekazanych przez poprzedniego właściciela. Motocykl serwisowany w autoryzowanym serwisie w Berlinie. Tłumaczenia poszczególnych pozycji zrobione przeze mnie na własny użytek. Wystarczy zwrócić tylko uwagę na kwoty poszczególnych przeglądów serwisowych. Niektóre przeglądy kosztowały ponad 1000 euro. W Polsce motocykl serwisowany był przez mechaników firmy w której pracuję (jestem kierownikiem działu transportu międzynarodowego), z tego też względu kilka faktur wystawiona jest na niniejszą firmę. Przedstawiona na zdjęciach jest część z faktur, jeżeli ktoś bardzo potrzebowałby wszystkich proszę o informację, gdyż muszę poświęcić większą ilość czasu na odnalezienie wszystkich pozycji w księgowości. Ponadto części były zakupowane za pośrednictwem portalu bmwstore.pl oraz boxer-parts.eu (zamówienia również dołączone do dokumentacji zdjęciowej). Motocykl miał wymienione za mojej kadencji (poza oczywiście filtrami i olejem) : - zestaw sprzęgła (tarczki cierne, sprężyny) - zestaw naprawczy pompy wody - klocki hamulcowe przód tył (obecnie TRW) - płyn hamulcowy - zestaw napędowy (zębatka przód, zębatka tył, łańcuch) - łożyska kół - klamka sprzęgła (stara była wypracowana miała luzy góra-dół, mogę dołączyć do motocykla jako zapasową na wszelki wypadek) - obszycie kanapy nową skórą z logo BMW (kanapa była wysyłana do firmy zajmującej się profesjonalnie obszywaniem kanap motocyklowych) Motocykl na chwilę obecną nie wymaga wkładu finansowego. Śmiało można siadać i jeździć cały przyszły sezon. Jeżeli jednak posiadałbym nadal motocykl to w kolejnym roku pomyślałbym o wymianie linki dźwigni sprzęgła, sprawdzeniu regulacji zaworów i ewentualnie wymianie oleju w przednim widelcu (chociaż nie ma żadnych wycieków, a tak dla własnego spokoju). Jeżeli motocykl zostanie szybko zakupiony to do wymiany po sezonie będzie również olej i filtr oleju. Ewentualnie w przypadku zakupu w okresie zimowy BMW będzie miało oczywiście już wymieniony olej i filtry przeze mnie. Jednakże nie warto zapewne czekać na to, gdyż motocykl do tego czasu może już mieć nowego właściciela. Pod zdjęciami jako ciekawostkę dorzucam również kilka linków do krótkich filmików mego autorstwa z opisywanym BMW w roli głównej. Można rzucić okiem jakie przeżyliśmy wspólnie chwile i mam nadzieję, ze przyszły właściciel doświadczy również co najmniej tylu przyjemnych chwil w siodle tego motocykla : ) Kończąc i jednocześnie uprzedzając pytanie dlaczego sprzedaję, otóż planuję obecnie przejście w trochę inną kategorię motocykli. Obecnie poszukuję motocykla tzw. hard enduro. Coś zdecydowanie bardziej terenowego, co prawda na pewno mniej uniwersalnego i wygodnego ale pozwalającego wykorzystać w jeszcze większym stopniu wspaniałe tereny, w których mieszkam. Celuję w motocykl pojemności około 450cm3, czterosuw. Coś typu KTM 450EXC, Yamaha WR450 itp. Istnieje również możliwość zamiany. Osoby zainteresowane proszę o kontakt. TEL. 515-194-299 CENA z allegro: 12500 zł DLA FORUMOWICZ OCZYWIŚCIE MOŻLIWOŚĆ NEGOCJACJI CENOWEJ :) Link do galerii ze zdjęciami części z fakturŁ CZ 1: http://tufotki.pl/z4RiG CZ 2: http://tufotki.pl/yuZhU Faktury: http://www.fotosik.p...1/album/2245020 Linki do filmików: https://vimeo.com/85755662 https://vimeo.com/108816375
  3. Ok super. To by było najlepsze rozwiązanie. Jeżeli jest ktoś na forum jeszcze z okolic woj. podlaskiego może bliżej Augustowa to chętnie spotkałbym się żeby tak na chwilę zamienić owiewki i sprawdzić czy to rozwiąże problem.
  4. Nokian66 a Ty w jaki sposób rozwiązałeś problem? Zamiana szyby na niską fabryczną?
  5. Zwracam się do Was z następującym pytaniem. Mam w swoim GS`ie podwyższaną szybę. Wciąż bez skutecznie próbuję ustalić źródło zawirowania powietrza powodującego mocny nie przyjemny furgot (hałas) wiatru pod kaskiem. Chodzi właśnie o ten łomot, furgot wiatru - nie szum. Podczas pozycji siedzącej szyba (bądź inny element moto) powoduje tak nie fortunne zawirowanie opływającego go powietrza, że te wpada wprost pod dolną część kasku. Dłuższa jazda bez zatyczek staje się znacznie nie przyjemna. Jednocześnie dodam iż problem ten nie występuje podczas jazdy na stojąco, wtedy to słychać tylko przyjemny cichy szum opływającego kask wiatru. Czy Wy macie w swoich GS`ach również ten problem? Czy akurat ja mam tak niefortunny układ wzrostu do układu elementów motocykla, że ten wiatr akurat trafia pod dolną krawędź kasku powodując ten mocny hałas? Dodaję zdjęcie na którym widać jaką mam szybę. Bardzo proszę o podzielenie się Waszymi opiniami na ten temat. Może jakieś pomysły na rozwiązanie problemu, który znacznie obniża przyjemność dłuższego podróżowania z prędkościami od około 80km/h,
  6. http://allegro.pl/wyjatkowe-punto-ii-ver-go-doinwestowane-i3959649875.html
  7. Cześć. Sąsiad to liczę na jakąś wspólną przejażdżkę jeszcze przed końcem sezonu.
  8. O proszę przez przypadek można natrafić na swój motorek :D szkoda że nie udało się spotkać, Augustowskie Motonoce to impreza z mojego rodzinnego miasta. Miło że wpadliście po drodze. A ja ciągle nie mogę znaleźć czasu żeby powrzucać swoje filmy i zdjęcia. Mam nadzieję, że w końcu się zbiorę i też się czymś z Wami podzielę.
  9. Brak słów... :( wielu z nas zapewne śledziło poczynania tej dwójki... ehss :( http://www.tvn24.pl/nikt-nie-chcial-tragedii-konsul-rp-o-wypadku-motocyklistow-w-ekwadorze,348145,s.html link do facebooka wyprawy: https://www.facebook.com/pages/Moto-Xpress-Tour/264701376911183
  10. Dziękuję serdecznie wszystkim za odpowiedzi. No to trochę mnie uspokoiliście :)
  11. Następujące pytanie - czy w Waszych motocyklach zaobserwowaliście również bardzo grzejący się olej? W moim BMW F650GS z 2002 r. od pewnego czasu (ewentualnie wcześniej na to nie zwracałem uwagi) olej rozgrzewa się do bardzo wysokiej temperatury. Wyraźnie ciepła jest obudowa plastikowa pod którą znajduje się zbiorniczek oleju. Wręcz w cieplejsze dni trzeba odsuwać nogę żeby wiaterek chłodził nogę inaczej wyraźnie przygrzewa. O obudowie sprzęgła już nawet nie wspomnę, po dłuższej jeździe można poparzyć dłoń. Sprzęgło nie ślizga się, na wciśniętym sprzęgle i wrzuconym biegu obracające się koło bez problemu można zatrzymać, więc raczej odrzucałbym kończące się sprzęgło. Jaki jeszcze może być powód tak gorącego oleju? Czy to jest normalny objaw dla tego modelu? U Was też tak jest?
  12. cześć, coś więcej o sobie poprosimy
  13. heloł
  14. Cześć cześć :) ambitnie ambitnie
  15. Zrobiłem jak doradziłeś. Wysłałem całą kanapę do sprzedawcy z allegro. Co prawda kontakt meilowy mógłby być lepszy :P bo przez ponad tydzień nie miałem informacji o etapie działań, jednakże efekt końcowy bardzo mnie satysfakcjonuje :) całkowity koszt montażu pokrowca wraz z przesyłką 75zł. Swoją drogą nie mam pojęcia jak oni to tak dobrze dopasowali. Dla mnie to wyglądało na niewykonalne by tak idealnie to razem spasować.