Skocz do zawartości

prostezeja

Użytkownik
  • Zawartość

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Posty dodane przez prostezeja


  1. BMW F650GS, motocykl z 2003 roku, używany przez francuską policję, regularnie serisowany, posiada certyfikat przebiegu 66000km. W moim posiadaniu od dwóch sezonów, przejachane zaledwie 1000km. Motocykl wiecej dopieszczany niż używany. Nowe tuleje i łożyska zawieszenia, zętaki i łańcuch DID, napinacz rozrządu, klocki hamulcowe przód/tył. Wykonano regulację zaworów, czyszczenie układu wtryskowego, wymieniony olej Motul 10W40, płyn hamulcowy, płyn chłodniczy. Dodatkowo akcesoryjna wysoka szyba turystyczna (oryginalna krótka szybka/owiewka również jest), oryginalna torba na bak BMW dedykowana do tego modelu. Aktualny przegląd i ubezpieczenie. Sprzedaję bo pracuję w rozjazdach, rzadko bywam w domu i niestety nie mam czasu na jazdę motocyklem.

    ZDJĘCIA: https://picasaweb.google.com/111592710410698458049/ProfilePhotos?authuser=0&feat=directlink

    Kontakt: 79 6480767


  2. Witam, przyszła pora na wymianę łożysk i tulejek zawieszenia BMW F650GS (2003 rok). Do wymiany mam tuleje metalowo- gumową (simerblok) w górnym mocowaniu amortyzatora. Niestety nigdzie nie mogę jej dostać, na przeglądaniu Internetu spędziłem już ładnych parę dni i nic. Wymiary tulei zew 20mm wew 15mm , długość tulei zewnętrznej 27mm, wewnętrznej 30mm. Co robić?? Kupiłem w sklepie motoryzacyjnym 2 tuleje o długości 2 cm myślę żeby jedna przeciąć i jakoś to poskładać, nawet jeśli wszystko będzie ok tuleja wewnętrzna jest na śrubę 8mm, w oryginał wchodzi śruba 10mm. A może po prostu zamiast tej tulejki metalowo-gumowej zastosować zwykłą dotoczoną tuleje metalową? A może zrobić tuleje z ertalonu? Jestem w kropce. Bardzo proszę o pomoc!

    post-3050-0-57751000-1403116872_thumb.jpg

    post-3050-0-35118600-1403116874_thumb.jpg

    post-3050-0-00266800-1403116875_thumb.jpg


  3. Mam ten sam problem, mam nadzieję że irytujące wrażenie podskoków rozwiąże wymiana łożysk i tulejek w zawieszeniu (mam spore luzy na wahaczu). Na centralnej nóżce moto wpada w rezonans tak jak opisywał kolega wcześniej. Byłem pewny że wystarczy wymiana napędu jednak to nie pomogło. A co z drugim problemem szarpania przy 4.5 -5,5 tys obrotów? Najbardziej odczuwalne na 1 i 2 biegu? Jedyne co przychodzi mi do głowy to czyszczenie układu wtryskowego albo wymiana filtra paliwa. Ale czy to jest rozwiązanie? Bo przecież tylko w tym zakresie obrotów występuję problem?


  4. Witam, zamierzam wymienić łożysko główki ramy w moim GS z 2003 roku. Pytanie brzmi jakie kupić. Na allegro są łożyska firmy All Balls z uszczelniaczami, i firmy JMT która ich nie oferuje. Czy konieczne są uszczelniacze? A może macie jakieś inne propozycję? Próbowałem dokręcić łożysko główki, na początku dokręciłem chyba za lekko, moto łapał mocne shimmy , druga próba dowaliłem bardzo mocno szwedem i o dziwo kierownica nie ma oporu przy ruszaniu. Czy to może świadczyć o zużytych łożyskach?

×