Skocz do zawartości

Blazkowicz

Użytkownik
  • Zawartość

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2 Neutral

O Blazkowicz

  • Tytuł
    Aktywny
  • Urodziny 19.04.1990

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    Poznań
  • Motocykl
    W poszukiwaniu F650GS
  1. Blazkowicz

    Nowości z otomoto.pl, allegro, ebay…

    Sprawdzony, czy tak na oko ? Bo cena jest bardzo kusząca, ale coś długo stoi (wystawiony jest na nowo po raz N-ty) - uznałem, że nie warto co się nawet fatygować, bo pewnie złom...?
  2. Blazkowicz

    Nowości z otomoto.pl, allegro, ebay…

    http://allegro.pl/show_item.php?item=3340148705 - "bezwypadkowy" ? Jest sens oglądać, czy lepiej z góry odpuścić, bo chyba tył/bok miał skasowany ?
  3. Blazkowicz

    Nowości z otomoto.pl, allegro, ebay…

    Fakt cena kusząca dla takiego żółtodzioba jak ja, znalazłby się na forum ktoś zaufany z okolic Katowic/Oświecimia do kogo mógłbym się zwrócić o sprawdzenie go ? Bo niestety 400km w jedną stronę mi wychodzi, a w tym kuszącym wypadku lepiej minoradar mieć w gotowości.
  4. Czyli sugerując abym zaserwował sobie Dakara zamiast zwykłego GS'a przy moim wzroście, chodziło o walory wizualne ? (żebym idiotycznie na nim nie wyglądał?) W takim razie źle zrozumiałem, bo myślałem, że chodzi o to że ogólnie siedzenie będzie wyżej w dakarze, niż w zwykłym GS. Ok, w każdym razie dowiedziałem się już co było mi potrzebne - Gs jest bardzo eko, dosyć prosty w budowie bez zbędnej elektroniki podobnie jak standardowy F650 i nie ma co czekać do zimy, bo w sumie nie zaoszczędzę kupując nieco taniej moto wyeksploatowane po sezonie. Dzięki za pomoc wszystkim.
  5. Ogólnie planowałem celować w początkowe 00-02r GS'y, bo są jakieś 20% tańsze od dakarów o ile się nie mylę i pospolitsze, a nie potrzebuję wysokiego zawieszenia, bo głownie użytkować go będę w mieście. Na pewno przed kupnem przymierzę się, ale wydaje mi się, że nie będzie tak źle, przy ST mogłyby być problemy, m.in. dlatego postanowiłem się wstrzymać i dozbierać do GS (jak będzie tragedia to pomyślę o przymiarce Dakara). Wikipedia jednak też twierdzi, że Dakar jest wyższy : "F 650 GS Dostępny jest w wersji z obniżonym siedzeniem (za sprawą krótszego tylnego amortyzatora), w wersji standardowej i w podwyższonym, uterenowionym typie BMW F 650 GS Dakar."
  6. Ja osobiście jestem (będę) zwolennikiem bardziej enduro, F650 jest już bardziej szosowy jak dla mnie (podobnie jak transalp), ponadto wizualnie bije już od niego trochę zeszłą epoką i przód ma skopany, a F650GS już dla mnie w sam raz, hybryda trasa/teren. Ponadto gdzieś czytałem, że F650 jest dosyć małym motorem i przy moim wzroście (184cm) mógłby być trochę za mały, F650GS jest chyba trochę wyższy. Jeśli spalanie F650GS jest mniejsze od F650, nie jest skomplikowany w budowie i jest tak samo niezawodny jak F650, to wstrzymam się i dozbieram do GS'a. Czyli jednym słowem nie ma co czekać na zimę - ogólnie cenowo wyjdzie praktycznie to samo, czy kupię w wakacje drożej "przygotowany do sezonu", czy w zimę taniej i "do przygotowania do sezonu" ? Po prostu jak mówiłem - nie śpieszy mi się bo prawko na A mogę dopiero od stycznia zaczynać (także w tym sezonie nie pojeżdzę, jedynie pobawić się w lesie bym mógł). Także gdybym mógł zaoszczędzić np klocka wstrzymując się do zimy z kupnem, to chętnie się wstrzymam (zawsze to ~4000 km przejechania na GSie gratis).
  7. Jestem z Włocławka, w Poznaniu studiuję dwa kierunki - stąd cała awaryjność, eko itp - dużo jeżdzenia, a brak czasu na pracę (kasę) ; ) Mój ojciec ma warsztat i jest złotą rączką - dlatego pytam o ilość tej elektroniki itp w GS - prosty motor bez problemu będzie mi wszystko wymieniał/naprawiał na bieżąco za friko, tylko koszt części. Dokładnie tak, w moich oczach BMW wśród motorów, to jak Mercedes wśród samochodów. Jedynie Adventure bije GS'a i Dakara, ale to już inna półka ; )
  8. To ekstra, z tego co pamiętam to zwykła F650 była eko jak na 650cm3, także GS jak marzenie. Czyli nie ma zbytnio zasady, że "ogólnie taniej wyjchodzi kupując po sezonie/zimą" ? Ogólnie warto GS'a polecić na pierwszy moto ? (patrząc w priorytecie na eko - małe palenie, bezawaryjny, niedrogie części ?) - chociaż pewnie w porównaniu do japońców, części do BMW kosztują przysłowiową nogę i rękę ? Bo wiem, że F650 był dosyć mały, ekonomiczny i czołg z prostym jednogarowcem, dzięki czemu był niezawodny, ale między nim a GS jest 8 lat róznicy, także się zastanawiam, czy nie doładowali do niego tam jakiejś zbędnej kosztownej w eksploatacji elektroniki ?
  9. Tak się zastanawiam nad jedną kwestią - czy rzeczywiście opłaca się kupować motor po sezonie/w zimę ? Fakt, ceny są niby niższe, ale po sezonie są chyba wyeksploatowane, skatowane (standardy do wymiany jakieś opony, klocki itp?). A kupując w lato zwykle są przygotowane. Jest sens wstrzymywać się, czy w sumie wychodzi to na to samo ? (bo prawko A w sumie mogę zacząć w lutym robić, także nie pali mi się). Wstrzymałem się z kupnem F650 i postanowiłem dozbierać do F650GS 00-02r, zastanawiam się jak wypada ekonomia (zwłaszcza spalanie) GS'a ? Jest tak samo eko jak F650 ?
  10. Okej, dzięki za szybkie info, bo po opini kumpla zacząłem trochę panikować i się zastanawiać nad kupnem pospolitszej marki typu Kawasaki KLE, ale jak widzę więcej gada niż się zna. Czyli wracając, tą sztuką warto się zainteresować, nie ma widocznych dużych defektów ? http://otomoto.pl/bm...t-M3623636.html Wstępnie jestem na jutro umówiony - ale jak pisałem na początku, pierwszy motor - ciężko będzie mi ocenić, czy to mina. Gmole i szybę turystyczną dokupię i powinien być ładny. A może znalazłby się ktoś z Żyradowa kto mógłby wspomóc w oględzinach ... ? Jeszcze ten w Sochaczewie na oku mam, ale coś długo stoi na allegro ... http://allegro.pl/show_item.php?item=3230659064
  11. Czyli raczej kumpel gadał bzdury i bez obawy dalej mogę polować na BMW. Gość mówił, że lakierowane są tylko elementy plastikowe, reszta podobno lakier oryginalny. A tak swoją drogą - to malowane motory, bez oryginalnego lakieru lepiej unikać ?
  12. A o tym można coś powiedzieć ? http://otomoto.pl/bmw-f-650st-M3623636.html Swoją drogą jak jest z dostępnością części/serwisem do BMW ? Ostatnio rozmawiałem ze znajomym niedzielnym motocyklistą i twierdził, że BMW będzie bardzo drogie w utrzymaniu - części/serwis itp i że lepiej kupić jakiegoś japońca bo są dużo tańsze w utrzymaniu, ma rację ? BMW jest rzeczywiście aż tak drogie w utrzymaniu w porównaniu do popularnych japońców kawasaki/honda itp ?
  13. Jeśli byłby pewniak, całe forum by krzyczało, że to "swój użytkownik" itp itd i mieścił się w budżecie - to pewnie bym pojechał : ) http://allegro.pl/show_item.php?item=3212352601&msg= - np ten jest 550km ode mnie i się cały czas mocno zastanawiam czy potargować ciut i jechać w środę ?
  14. Baardzo chetnie kupie od kogos z forum, jesli ktos bedzie sprzedawal do 5000zl i ~200 km od Poznania, lub Wloclawka ... : )
  15. http://allegro.pl/show_item.php?item=3212352601&msg= A coś na temat tego ? Niestety 550km mam do niego wiec musialbym raczej z firmy transportowej skorzystac, ale wydaje sie w porzadku ?
×