Skocz do zawartości

MiKo

Użytkownik
  • Zawartość

    2 563
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Days Won

    4

Posty dodane przez MiKo


  1. ze zdjęć nie ma się do czego przyczepić ;) wygląd potwierdza przebieg - przebieg spokojnie jest możliwy, za granicą kupują to dla żon itp przypadki i potem to stoi w garażu ;)

    ...jedyny minus to że to angol więc lampa będzie kiepsko świeciła w nocy, zato perfekcyjnie po oczach znaprzeciwjadącym :D

    angole też mają opinie mocno pordzewiałych, choć to zależy od miejsca parkingowego

    najważniejsze że kupiłeś i możesz cieszyć się jazdą !! :D ...wielu z forum ma problem z osiągnięciem takiej radości... nawet mimo posiadania motka :twisted:

    szerokości !!!

    • Like 1

  2. wszystkich sytuacji tu nie opiszemy i nie przewidzimy, już próbowano o tym książki pisać... (David L.Hough Strategie uliczne)

    tragizm obrażeń rośnie proporcjonalnie (albo logarytmicznie) wraz z prędkością, ale w momencie zderzenia z przeszkodą. Rozważając teoretycznie czym większa prędkość tym krócej jesteśmy w danym punkcie co daje mniejsze prawdopodobieństwo spotkania się z drugim (poruszającym się!) obiektem ;) pominąłem jeden przypadek bez przeszkody, gdzie prędkość ma wpływ na obrażenia - wywrotka na lotnisku i szlifowanie na tyłku do zatrzymania :P

    • Like 3

  3. jazda na motorze jak i inne aktywności w życiu są na tyle złożone i zależne od tylu czynników, że ja kompletnie nie kupuję rad z Twoje komentarza.

    owszem uderzenia meteorytu w motocykl nie przewidzimy, ale ograniczanie prędkości w miejscach w których "może się coś wydarzyć" ma tu znaczący wpływ na późniejsze obrażenia i myślę o tym Komir pisał

    nie ma się co obrażać na "rowerzystę w słuchawkach" ;) prawdopodobnie wielu z nich, tak jak kolega Pantani są rozsądnymi użytkownikami dróg. Niestety spora ich część to oszołomy myślące że jadą sobie przez łąkę... dwóch mi wskoczyło z chodnika przez moto, na szczęście wcześniej widząc, potraktowałem ich stereotypowo jak oszołomów i "miałem na nich oko"...

    • Like 3

  4. Puszka skręcająca w lewo przede mną - zrozumiem, zapomniało się spojrzeć w lustro, włączyć migacza, pechowy moment że można nie zauważyć... ale qrwa nie czaję jak można skręcać w lewo i nie widzieć co się dzieje z naprzeciwka... W takim przypadku motocykliście nawet maksymalne skupienie i oczy w dupie nie pomogą. A przecież jest takich przypadków mnóstwo! Leo... łaj...

    Według raportu Hurta z 1981r. w Stanach, przypadek gdy samochód skręca w lewo przed jadący z przeciwka motocykl, a ten uderza w prawy bok auta, to 28% wszystkich kolizji motocykli z samochodami...

    Nie słyszałem żeby ktoś prowadził teraz takie statystyki, ale nie sądzę żeby wiele się zmieniło...

    Sam padłem ofiarą takiego przypadku i tylko to że udało mi się wyhamować z 70 do około 15 km/h spowodowało nie za wiele strat zdrowotnych...

    Niema co się zastanawiać nad tym co powoduje "niedowidzenie" w tym przypadku u kierowców, ta wiedza nam nie pomoże - osobiście zauważam każde auto jadące "wolno" z naprzeciwka i towarzyszącą uliczkę po mojej prawej - zwalniam, łapa i but na heblach oraz wzrokowy plan "ucieczki" na lewo ukos

    • Like 4

  5. wsadziłeś pewnie nowy migacz z inną żarówką - z tego co pamiętam oryginalnie są 10W a wiele obecnie dostępnych migaczy ma najczęściej żarówki 21W. Przy oryginalnym "analogowym" przerywaczu ma to znaczący wpływ na częstotliwość migania (przerywacz z bimetalem)

    proponuje Ci (tak jak to ja sobie uczyniłem jakieś 2lata temu) wymienić przerywacz na elektroniczny, gabarytowo pasuje, nie miałem większych problemów, myślę że w ST też nie będzie tragedii... o taki:

    http://www.ape.com.p...=21&produkt=114

    i potem już nie ma znaczenia obciążenia żarówek - dodatkowo możesz sobie zrobić awaryjne (po przez zwieranie trzech kabelków w przełączniku migaczy)

    tu moje zmagania:

    http://f650gs.pl/top...ne-a-przerywacz


  6. A jak doszedłeś z wtyczkami? I czy zrobiłeś przy okazji awaryjne?

    jeśli to przerywacz elektroniczny to wystarczy zewrzeć wszystkie trzy przewody z przełącznika i miga wtedy komplet 4ech z normalną prędkością. Dobieranie przełącznika to już dowolna fantazja ;) może kiedyś się swoim pochwale jak będę miał chwile nudy i będzie mi się chciało ;)


  7. Prostuje wszystkie swoje poprzednie wypowiedzi zanim mi Ktoś nakopie do d... za moje brednie.

    ...

    Przepraszam za zamieszanie w dziale i pozdrawiam.

    to bardzo dobry opis problemu, który tu prawdopodobnie komuś w przyszłości posłuży, więc dzięki za opisanie i rozwiązanie

    ps. a i owszem w porę zdążyłeś, bo wielu tu takich co to za nie stosowanie się do nieistniejącego regulaminu nakopuje do dupy, akurat się do nich nie zaliczam :beer:


  8. [/size]

    A nie 2x20W?

    migać mają po dwie, albo prawa strona albo lewa, dlatego 2x10W a nie 4x

    ...dlatego tez na mechanicznym nie zrobisz awaryjnych świateł bo wtedy byłoby obciążenie 4x10W

    ostatnio zmieniłem na inne migacze, 21W jeden, i oryginalny przerywacz zastąpiłem tym co polecał Rasta - wszystko mi działa plus mam awaryjne

    w oto tym wątku:

    http://f650gs.pl/top...e-a-przerywacz/

×