Skocz do zawartości

wilczek

Użytkownik
  • Zawartość

    226
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Posty dodane przez wilczek


  1. W temacie: wybralbym 1200, bo na asfaltowych ścieżkach wygodny do bólu. A w temacie zdolności terenowych -off....bagno wszystko wciągnie ...a inne nawierzchnie...w Tv były filmy z wypraw jednego gościa , co gs 1200 wszystkie pustynie świata przeleciał, inny przez syberię do Magadanu dojechał i przez Mongolię do Europy wrócił, a pewien staruszek w niemcowni - na zlocie BMW wygrał konkurs slalomu ustawionego w korycie górskiego potoku, jazda na czas, startowały rożne sprzęty łącznie z wscieklakami. Wygrał dziadek na 1200. Zatem moto jest ważne , ale kierownik- jego umiejętności są najważniejsze . A pisanie , że Gs 1200 nie nadaje się do turystyki terenowej..... Moze po prostu trzeba umieć jeżdzić a nie "zwalać" wszystkiego na moto. GS 1200 to moto do turystyki wyprawowej - po to został zrobiony i wielu podróżników objechało nim świat i to nie po asfaltowych drogach. Proponuję nie wydawać opinii tylko w oparciu o własne ograniczenia. Ponieważ Kolega preferuje jazdy po czarnym , to moze lepiej przysiąść coś z serii K , jesli ma to być stajnia bawarska...to seria dedykowana do turystyki asfaltowej i super wygodna. Na marginesie- kolega wjechał k1200 na Sowę, więc i na takich ścieżkach od biedy daje radę.

    • Like 2

  2. Albo kumpela nie " dała", nie pozwoliła się zobaczyć w lusterku. Abstrahując od tej sytuacji...Wielu na moto nie mysli kategoriami "pozwolę" się zobaczyć . Niedawno puszką zgarnąłbym motodebila, bo taktycznie jechał po bandzie tak, że nie miałem szans go widzieć , a patrzę w lusterka i pamiętam o "takich jak ja " na moto...

    • Like 1

  3. Środkowy model ma jakieś dodatkowe oznaczenie ? Z foty wyglada , jakby kąt główki ramy był inny, czy to tylko złudzenie optyczne ? Masz wiedzę ę jaka jest w nim wys siodła, bo przy moim wzroście siedzącego koszykarza to ważne :))))

    Ps.

    edyta, gdyż pnieważ mój phon sam czasami pisze po swojemu :oops:


  4. Napisałem "miałem gwiazdy" czyli liczba mnoga ;-) , a swoją drogą, to gwiazdę w liczbie pojedynczej ( co Ciebie zmyliło) też miałem.... zupełnie inne charaktery ;-) :beer:

    Wiem ile jest plejad w logo pojazdu, jakiego szuka Lukasz ;-) , bo ile jest ich na niebie to zupełnie nie mam pojęcia :-D


  5. Ben, znam tłumaczenie słowa subaru:) nawet pamiętam ile jest w logo gwiazdek- plejad ;) . Nawet wiem dlaczego taka liczba i dlaczego Fuji zdecydowało się na takie logo z gwiazdami.....Znam tez znaczenie słowa plejada...Plejada, to nic innego jak zbiór gwiazd- widoczny gołym okiem na niebie ( tak w skrócie).... Więc nie bardzo rozumiem Twój" margines" :beer: ..

    Ciekaw jestem stanu tego czarnego :) Lukasz, napisz co z nim, jak sprawdzisz . Powodzenia


  6. Hamulec górski jest w każdym . Wyciszyć - nawet profesjonalnie jest cuężko i duże koszty. Pytanie czy z wymianą aktorów i sprężyn zrobione były przeguby. Jesli nie, to moze czekać niebawem kolejny remoncik. Jesli przed wymianą siadł bardzo ( co zmusiło do wymiany) to obawiam się o wałki i satelity. Jesli powodem była fanaberia właściciela to moze być ok. Z tych dwóch , po sprawdzeniu brałbym pierwszego- serwis w nieczech jest o niebo lepszy, wiec mniej niespodzianek w nim będzie:) bardzo ciekawy sprzęt , to msze być dobry strzał. Sprawdzaj, bo jesli jest tak jak napisano, to długo stał nie bedzie :). Ale na chłodno sprawdzaj:)


  7. Tak. Silniczek korkowy lubi się zbuntować( groszowa sprawa). Sprawdź uszczelki pod głowicami i głownie pokryw zaworów i czy są oryginalne, bez uszczelnień silikonem czy innym badziewiem. Problem z uszczelnieniem silnika( pokryw zaworów głownie ) wynika z tego, ze śruby nie są przelotowe i muszą idealnie dociągnąć i oprzeć się o gniazdo. Niestety w trakcie eksploatacji jak materiał popracuje lata, zbiera się w gniazdach nagar, ktorego nie ma sposobu usunąć. Wymiana uszczelek pomaga na krótko , bo problemem są śruby i gniazda. Patowa sytuacja. Skrzynie biegów są majstersztykiem, ale jesli ktoś jeżdzil na suchym z zapiętym redaktorem ( ma inne przełożenia i ma duzo lepsze odejście - co niektórzy ścigacze światłowi wykorzystują) to uszkadzają siè kosze satelit przy skrzyni i przy przednich przegubach. Przeguby nie są drogie. Ale kosz satelit jest masakrycznie drogi i niestety serwisy w pl nie radzą sobie z wymianą. Wyjściem jest kupno innej zdrowej skrzyni . Uważnie sprawdzaj powypadkowość, szczególnie podwozia, bo uderzenia od przodu nawet pozornie niegroźne, mogą o kilka mm wbić walki napędowe w skrzyni i wtedy nie naprawisz tego- wymiana całego napędu jest jedynym wyjściem a to przewyższy koszt zakupu auta. Warto cierpliwie szukać dobrego egzemplarza - to super samochody :)


  8. Powodzenia:) super wybór ! Miałem gwiazdy , dwulitrowka bez turbiny szału nie czyni, ale daje radę. Jedyny minus dla mnie, to niestety uciążliwy na dłuższych przelotach- hałas . Powyżej 120 ciężko rozmawiać normalnym głosem. Po kilku godz jazdy mozna mieć dość . Do kręcenia wokoło komina- rewelacja :) znajdziesz swojego...:)


  9. Nikt z Ludzi nie zna dnia ani godziny swojej śmierci.....okoliczności odejścia są najmniej ważne ( zawsze będzie się cisnąć pytanie- dlaczego tak..).

    Ważne jest to, że żyjąc i realizując swoje pasje- był szczęśliwy.

    Ból żyjącej Rodziny, Przyjaciół, Znajomych świadczy o tym , jak ważną i kochaną przez Nich był Osobą.

    Kiedyś wszyscy będziemy jeździć tam, gdzie teraz Orzep przeciera nowe dla siebie i dla nas szlaki...Nam smutno a On już tam jest...nadal szczęśliwy....

    Pokój Twej Duszy.


  10. Macie ciekawą drogówkę. Wyprzedzanie z prawej jest tylko dozwolone przy pasach wyznaczonych- w mieście minimum 2 w tym samym kierunku. natomiast zjeżdżając od osi w kierunku krawędzi powinnaś mignąć kierunkiem ;) Też lubię pogadać z instruktorami i WRD ;)

    Przecież w tej sytuacji, dla motocykli są cztery pasy ruchu( dla puszek dwa), więc zjeżdżający z lewej części na prawą musi przepuścić szybciej jadącego od prawej.proste i logiczne.

×