-
Zawartość
12 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Posty dodane przez Zebra
-
-
Dnia 2018-02-22 o 18:40, arthurr napisał:Amor niski z 700 to będzie już przesada w 800. Wystarczy standardowy amor z 700 i wpuszczenie lag - będzie taka wysokość jak na standardowej 700
A jednak kolega ma rację. Amor do 800 jest wyższy od standardowego do 700. W międzyczasie pojawiła się jeszcze opcja założenia sprężyny progresywnej i obniżenia 800 setki o ok 2 cm. Czyli wchodzi w grę sprzedaż obniżanej pełnej obniżanej wersji 700.
- 1
-
Dnia 2018-02-22 o 13:58, dakarowy napisał:ESA będzie działać i nie będzie działać bo
Nie będzie działać bo jej nie będzie, ale również będzie działać, z tym, że to już nie będzie ESA, tylko manualne kręcenie ustawieniami amortyzatora.
Nie wiem jednak jak odczyta to komputer, jak do kostki od ESA nie będzie przyłączona żadna kostka z drugiej strony, czyli od amortyzatora.
Dokładnie tak jak piszesz, na komputerze po odcięciu ESY będzie się wyświetlał błąd, ale można też dokupić jakiś DINGS, który pozwoli komputerowi obejść ten błąd. A amor po tym przeszczepie będzie regulowany ręcznie.
Dnia 2018-02-22 o 18:40, arthurr napisał:Amor niski z 700 to będzie już przesada w 800. Wystarczy standardowy amor z 700 i wpuszczenie lag - będzie taka wysokość jak na standardowej 700
Standardowy amor do 700 i 800 to chyba to samo, a opuścić na lagach i tak będzie trzeba,
-
22 minuty temu, Zebra napisał:jest z ESĄ. Muszę to sprawdzić w takim razie, dzięki za zajawkę
a jednak się da, tylko ESA nie będzie działać automatycznie.
-
2 minuty temu, Pawel napisał:Jak 800 będzie z ESA to raczej lipa
jest z ESĄ. Muszę to sprawdzić w takim razie, dzięki za zajawkę
-
Dnia 2018-02-21 o 10:19, żeglarz napisał:Hej @Zebra
Jamnik jest obnizony czy tylko ma niskie siedzienie ?
Jamnik jest aktualnie nieobniżony, siedzenie ma niskie. Fabrycznie był obniżony, ale go podwyższyłam (założyłam zwykły amor, zwykłą kosę i podstawkę centralną). Zestaw do obniżonego mam, ale amor chce zastosować do obniżenia nowej 800-setki. Gdyby ktoś był zainteresowany, to kosę i podstawkę centralną do obniżanej 700 setki mogę udostępnić razem z motocyklem (bez obniżanego amora).
A przebieg niestety jest, jak się jeździ to się o tym nie myśli
-
Z racji tego, że przesiadam się na 800-setkę, biały wierny jamniczek F 700 GS szuka nowego właściciela:
tel. 662 235 927
-
takie to oto dwie kosmetyczki mam do sprzedaży, bo dostałam nowe:
-
Mam do sprzedania gmole górne i dolne Touratecha do F 800/700/650 GS (Twin). Dwuletnie, nieco podrapane, ale całkowicie spełniające swoje funkcje ochronne. Za symboliczną dopłatę mogę dorzucić torby TT mocowane na gmolach. Aukcja jest na OLXie:
-
Cześć Woli i innym. I dobranoc zarazem :)
-
byłam w Komaczy :)
;)
Powodzenia z tymi śladami GPS, jak Ci się uda, to daj znać.
-
Hej, widzę, że też byłaś w Komaczy :)
-
dzięki za wsparcie na starcie :)
- 1
-
Właściwie to mój debiut w ogóle na forum jakimkolwiek :) Albo grunt, to zacząć od motocyklowego :)
Jeżdżę jako plecak od sześciu lat, kierowca od dwóch, a GS to temat na "za jakieś dwa lata".
A, przyciągnął mnie temat podróży, GPS. Przewodniki - dobry pomysł.
-
-
Też mam Zumo 350 i przebijam się przez basecampa - w instrukcji wygląda to w miarę prosto:
Można utworzyć trasę na podstawie śladu zapisanego w obszarze Biblioteka i urządzenia.
- Kliknij ślad w obszarze Biblioteka i urządzenia.
- Kliknij kolejno Plik > Nowy > Trasa bezpośrednia z wybranego śladu.
- W razie potrzeby usuń zaznaczenie opcji Automatycznie wybierz liczbę punktów, a następnie wprowadź maksymalną liczbę punktów pośrednich na trasie.
- Kliknij OK.
potem Urządzenie - wyślij do urządzenia.
Nie mam w pamieci trasy enduro, wieć nie sprawdzę, ale ciekawe jakby to działo, gdyby w BC zmienić aktywność z motocykla na rower...
- Kliknij ślad w obszarze Biblioteka i urządzenia.
biały wierny F 700 GS, w dobre ręce
na Sprzedam
Napisano · Report reply
Jeżdżąc po czarnym w sumie nie ma problemu z nieco wyższym zawieszeniem, ale jak moto jest mocno doładowane bagażami, to i niestabilne przy prędkościach parkingowych i trzeba się nieraz mocno nogami asekurować - jak zabraknie nogi to kaszanka. W offie też się trzeba nieraz asekurować, w błocie na przykład - jak ktoś nie jest zawodowym rajdowcem, to lepiej mieć nogami bliżej do ziemi.