Skocz do zawartości

Zebra

Użytkownik
  • Zawartość

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Posty dodane przez Zebra


  1. Jeżdżąc po czarnym w sumie nie ma problemu z nieco wyższym zawieszeniem, ale jak moto jest mocno doładowane bagażami, to i niestabilne przy prędkościach parkingowych i trzeba się nieraz mocno nogami asekurować - jak zabraknie nogi to kaszanka. W offie też się trzeba nieraz asekurować, w błocie na przykład - jak ktoś nie jest zawodowym rajdowcem, to lepiej mieć nogami bliżej do ziemi.


  2. Dnia ‎2018‎-‎02‎-‎22 o 18:40, arthurr napisał:

    Amor niski z 700 to będzie już przesada w 800. Wystarczy standardowy amor z 700 i wpuszczenie lag - będzie taka wysokość jak na standardowej 700 ;)

    A jednak kolega ma rację. Amor do 800 jest wyższy od standardowego do 700.  W międzyczasie pojawiła się jeszcze opcja założenia sprężyny progresywnej i obniżenia 800 setki o ok 2 cm. Czyli wchodzi w grę sprzedaż obniżanej pełnej obniżanej wersji 700.

    • Like 1

  3. Dnia ‎2018‎-‎02‎-‎22 o 13:58, dakarowy napisał:

    ESA będzie działać i nie będzie działać :default_laugh: bo

    Nie będzie działać bo jej nie będzie, ale również będzie działać, z tym, że to już nie będzie ESA, tylko manualne kręcenie ustawieniami amortyzatora.

    Nie wiem jednak jak odczyta to komputer, jak do kostki od ESA nie będzie przyłączona żadna kostka z drugiej strony, czyli od amortyzatora. :default_icon_razz:

    Dokładnie tak jak piszesz, na komputerze po odcięciu ESY będzie się wyświetlał błąd, ale można też dokupić jakiś DINGS, który pozwoli komputerowi obejść ten błąd. A amor po tym przeszczepie będzie regulowany ręcznie.

    Dnia ‎2018‎-‎02‎-‎22 o 18:40, arthurr napisał:

    Amor niski z 700 to będzie już przesada w 800. Wystarczy standardowy amor z 700 i wpuszczenie lag - będzie taka wysokość jak na standardowej 700 ;)

    Standardowy amor do 700 i 800 to chyba to samo, a opuścić na lagach i tak będzie trzeba,


  4. Dnia ‎2018‎-‎02‎-‎21 o 10:19, żeglarz napisał:

    Hej @Zebra

    Jamnik jest obnizony  czy  tylko ma niskie siedzienie ?

    Jamnik jest aktualnie nieobniżony, siedzenie ma niskie. Fabrycznie był obniżony, ale go podwyższyłam (założyłam zwykły amor, zwykłą kosę i podstawkę centralną). Zestaw do obniżonego mam, ale amor chce zastosować do obniżenia nowej 800-setki. Gdyby ktoś był zainteresowany, to kosę i podstawkę centralną do obniżanej 700 setki mogę udostępnić razem z motocyklem (bez obniżanego amora).

    A przebieg niestety jest, jak się jeździ to się o tym nie myśli :)


  5. Właściwie to mój debiut w ogóle na forum jakimkolwiek :) Albo grunt, to zacząć od motocyklowego :)

    Jeżdżę jako plecak od sześciu lat, kierowca od dwóch, a GS to temat na "za jakieś dwa lata".

    A, przyciągnął mnie temat podróży, GPS. Przewodniki - dobry pomysł.


  6. Też mam Zumo 350 i przebijam się przez basecampa - w instrukcji wygląda to w miarę prosto:

    Można utworzyć trasę na podstawie śladu zapisanego w obszarze Biblioteka i urządzenia.

    1. Kliknij ślad w obszarze Biblioteka i urządzenia.
    2. Kliknij kolejno Plik > Nowy > Trasa bezpośrednia z wybranego śladu.
    3. W razie potrzeby usuń zaznaczenie opcji Automatycznie wybierz liczbę punktów, a następnie wprowadź maksymalną liczbę punktów pośrednich na trasie.
    4. Kliknij OK.

    potem Urządzenie - wyślij do urządzenia.

    Nie mam w pamieci trasy enduro, wieć nie sprawdzę, ale ciekawe jakby to działo, gdyby w BC zmienić aktywność z motocykla na rower...

×