Raden
Użytkownik-
Zawartość
0 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0 NeutralO Raden
-
Tytuł
Czytelnik
Informacje o profilu
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja:
Wągrowiec
-
Motocykl
BMW F650gs Dakar
-
Na postoju oraz podniesionym przodzie gdy kręcę kierownicą w prawo lub w lewo odczuwam uskok z położenia kierownicy na wprost
-
Potwierdzam, Wągrowiec to piękne miasto oraz wspaniałe okolice, kto nie był to zapraszam, polatamy troszkę :) oczywiście jak wymienię łożysko i będę mógł już jeździć bez bujania na wprost :)
-
Hehe Dziadek masz rację :) a wracając do tematu moto stało, chyba że ktoś zadał sobie tyle trudy żeby wymienić wszystko bo całe moto nie ma śladów użytkowania od instalacji po ramę i silnik zero rys i optarć przełączniki manetka jak z salonu nowizna pachnąca , podniosłem na lewarku do góry, przednie koło w powietrzu i czuć kierownica spręzynuje jak startuje ze środkowego położenia i jak powraca to staje w tym środkowym położeniu , zero luzu przód i tył , podczas jazdy i hamowania tez nic nie czuć żadnych drgań itp. Tylko podczas jazdy powoli buja z prawa na lewo ale to już mi Dziadek wyjaśnił :) wszystko wskazuje na łożysko ,czy od stania tyle lat mogło się zdeformować ? Niechciał bym rozbierać jeśli istnieje możliwość że to coś innego . No i wielkie dzięki wszystkim za zainteresowanie tematem
-
Znajomy bardzo pewny motocykl bardzo dobrze znam, w 2011r na przeglądzie w serwisie BMW maiał przejechane 2000km udokumentowane w książce serwisowej, podbita pieczątka, przedtem kilka lat stał nieużywany
-
Witam z Wągrowca koło Poznania motocyklem cieszę się od 2 tygodni i juz pierwsze zmartwienie motorek kupiony od znajomego salonowy z polski przebieg 8500 udokumentowany stan nowizna zero eksploatacji jest to dakar z końca 2005r lecz odczuwam przy skręceniu kierownicy ustawionej na wprost uskok gdy kręcę w prawo i w lewo kierownica wyraźnie lubi przebywać na środku podczas jazdy na wprost na 1 biegu nie da sie go prowadzić lata na boki poza tą przypadłością żadnych innych luzów wszystko wskazuje na łożysko główki ramy lecz przy tak małym przebiegu czy to możliwe jestem pewien że motocykl nigdy nie miał żadnego dzwona a może szanowne grono fachowców ma jakieś inne pomysły z góry dziękuje za wszelkie odpowiedzi pozdrawiam Radek