Rafal_B
Użytkownik-
Zawartość
31 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
7 NeutralO Rafal_B
-
Tytuł
Advanced Member
Informacje o profilu
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja:
Oława
-
Motocykl
GS 650 2002
-
Przebieg
45000
-
Juz sprzedany.Oficjalny powrot do Japońskich już za mną:).
-
Witam sprzedam moje: http://olx.pl/i2/oferta/bmw-f650-gs-2002-abs-wtrysk-paliwa-pl-CID5-ID6pvFL.html Cena:9900(do negocjacji)
-
Teraz jakby widzę więcej. Ale chyba fakt, temat można zakonczyc.
-
Widze , ze macie swój sposób na walkę z natrętami:) W sumie dobry pomysł, tam też mógłbym założyć na początek tak rozwojowy i konstruktywny temat:) Pozdrawiam
-
widzę, że tu do końca nie zalapalem. Z tego co widzę chyba nie mam dostepu do tej części forum i z shoutboxa dowiedziałem się ze to zależy od liczby postow. Czy zloty macie zamknięte dla nowych członków?
-
:) oki rozumiem. Czyli raczej nie grzebać dopuki działa i nie robi problemów. Także wymieniam standardowo olej filtry i to chyba tyle. W sumie i tak ciężko zgadywać ile razy licznik był cofany(choć nie wygląda).
-
To jeszcze małe pytanie, skoro pompa pada standardowo w okolicy 50k km, to czy warto ja po prostu wymienić zapobiegawczo przy tym przebiegu(mam 47k km)? Jaki to koszt? W samochodach w sumie to standard. Słyszałem tez ze limit życia sprzęgła to 50 kkm.
-
Może przeczytałem zły temat...ale to tym lepiej, Na piwko i bufet tym bardziej mogę sobie pozwolić:). Widzę ze z tematem trochę ucieklem za dalako. Jeszcze raz dzięki za wskazowki, może uda mi się pojawić na którymś ze zlotów.
-
Nie jest to zły pomysł. Tymczasowo doprowadzam nogę po wypadku do normy, a widzę ze raczej nie ma w tym rajdzie brodzenia w blocie, także jest to poziom trudności na który mogę sobie pozwolić. Nie jest daleko, może mi się uda...
-
Oki dzieki. Może jestem trochę nadpobudliwy z tym tematem. Ale chce uniknąć sytuacji, która miałem przykładowo z nx'em. Niespodzianką było na przykład standardowe zużycie oleju na poziome 2l na 1000 km i z tego co się dowiedzialem , to żadna nowosc dla tego modelu.:) Trochę pojeździłem z suchym silnikiem za co później sporo zapłaciłem
-
Dzięki. Ogólnie motorek dziś juz testowalem na dłuższej trasie. Wydaje mi się, ze Pracuje OK, ale mam tylko doświadczenie z NX 650, TDM i XT. Ogólnie chce tylko uniknąć sytuacji, ze cos się rozsypie z uwagi na to, ze nie zwrocilem na to uwagi Wydaje mi się ze najprostszym rozwiązaniem będzie jeśli moglibyscie polecić jakiegoś mechanika w okolicy Oławy lub Wrocławia. Mógłbym z nim to omówić.
-
Oki znalazłem punkt 2. Nadal brakuje 1 i 3. Ale nadal szukam. Może nie najlepszym pomysłem było wrzucenie tematu w forum głównym. Sory...
-
Witam, tam jak juz wspominałem nie mam doświadczenia z tym motocyklem. Kupilem wersję z 2002 z przebiegiem 47k. Mam pytania: 1. Co powinienem sprawdzić/wymienić/ustawić po zakupie? 2. Czy ktoś może mi polecić jakiś dobry serwis w okolicy Wrocławia lub Oławy? 3. Co ile kilometrów powinienem wymieciac plyny /filtry? Rozumiem, że większość danych jest w serwisowce, ale potrzebuje informacji jak do tego modelu podejść w praktyce. Dzieki
-
Witam, Rafał z Olawy. W temacie f650gs nie wiem nic, ale po to dołaczylem do tego forum. Wracam do motocykli po rocznej przerwie po wypadku(wymuszony przez samochód -kilka złamań) Doświadczenie mam z NX 650, TDM, oraz XT 660 Na GS zgecydowałem po obejrzeniu kilku zakatoanych xt oraz Tdm. Pierwszene wrazenie bylo na tyle dobre,że kupilem pierwszy f650 gs na który wsiadłem (2002), mam nadzieję, że to dobry zakup.