Skocz do zawartości

Moto Troter

Użytkownik
  • Zawartość

    4 679
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Days Won

    18

Posty dodane przez Moto Troter


  1. Dnia 8.02.2019 o 09:01, Pawel napisał:

    Mt zaraz doda że to bez sensu i najloepszy jest obecny model. 

    Sytuacja zmieni się diametralnie jak sprzeda i kupi nowy. :default_cafe2:

    Pewien fakt słabo chyba do niektórych dociera. Nie dlatego jest najlepsza, że ją kupuję tylko dlatego ją kupuję, że jest najlepsza. To subtelna różnica.

    Dlatego właśnie kupiłem DCT. Czy nowo zapowiadany model będzie oszałamiająco lepszy? Nie wiadomo. Jak będzie to pewnie go kupię, a jak nie, to pewnie nie. Czas pokaże.

     


  2. 3 minuty temu, Pszemo napisał:

    No daj spokój, Ty mistrzu idziesz w automaty? Przecież to kwintesencja lenistwa ;)

    To kwintesencja komfortu i bezpieczeństwa. Kto nie próbował i to długo ten nigdy nie zrozumie.

    Teraz, Jarek napisał:

    A w co ma iść? Z tego co pamiętam z zawodu jest automatykiem :)

    Brawo, wygrał pan talon na qrvę i balon. :D


  3. 3 godziny temu, mario2007 napisał:

    Honda jest goła w ryj , MT nic nie kupił w salonie bo oryginały są w cenie złota :D , wszystko w internecie . Suzuki myśli podobnie , BMW również . To się opłaca jak bierzesz w leasing motocykl bo rata większa o 100-200 pln nie robi jakiejś różnicy , kupując jako "osoba fizyczna" liczysz każdy grosz i wydanie 10-12 klocków na ori kufry gmole osłony szyby i inne duperele trochę przeraża przy kasie . W KTM-ie chociaż budzik  jest w standardzie a moduł BT kosztuje 500 a nie jak w beemce "kup pan pakiet" . I tak wybierając wszystkie pakiety do F850GS  lądujemy w kwocie 72900 pln bez kufrów ... :default_icon_beer:...

    Macie trochę racji - goły to KTM nie jest , trochę elektroniki ma , nawet więcej niż trochę / lampa led , ABS na winkle , przeróżne tryby jazdy itp itd /  a konkurencja wiecej nie daje . Daje złote felgi - tu KTM odstaje :D... .

    Swoją drogą zintegrowanie zbiornika paliwa z osłonami aerodynamicznymi nóg to dość nowatorski pomysł :D .

    Co do tego Honda goła czy nie to zależy od punktu widzenia. Moim zdaniem taka bardzo goła nie jest. Oryginalne dokupiłem: podstawkę centralną i podnóżki pasażera "komfort", bo pasażer sobie zażyczył. Reszta jest akcesoryjna firm trzecich, bo Honda oszalała na punkcie ceny akcesoriów, a i nie są one wysokich lotów. Tak jakby tego w ogóle nie chcieli sprzedawać. Takie gmole polskie Heed powalają całą konkurencję na łopatki. Suzuki ceny miało normalne ale czasem akcesoria firm trzecich były po prostu tańsze i ciekawsze.


  4. Dnia 10.09.2018 o 11:28, Pawel napisał:

    Gupi? 

    Honda z automatem tero na topie

    Ta jest. Wystarczy, że BMW wprowadzi automat a będziecie piali z zachwytu.

    Dnia 10.09.2018 o 13:05, przemekdab napisał:

    Ja tam wolę do tego jakąś fajną koleżankę, no ale co kto lubi 

    Nie podążasz za współczesnymi standardami.

     

    Dnia 10.09.2018 o 11:30, artex napisał:

    Co tam automaty, a jakie kolory i kształty plastyków?

     

    Tęczowe oczywiście.


  5. 2 godziny temu, ARG napisał:

    Jak farba jest kiepska i grubości nm to faktycznie fizyki się nie oszuka. Podobno to motocykl adwenczer ;) tylko jakiś taki delikatny. 20 letnie ęduro potrafią mieć ramy w lepszym stanie.

    Jeżeli zakładałeś w ASO centralkę to oczywiście, że to odnotowali.

    Czas pokaże co jest adwenczer a co usiłuje być adwenczer, bo tak napisali w ulotce. ;-) Testy  już pokazują.


  6. Godzinę temu, dakarowy napisał:

    Ok, Marek... wiadomo jak jest... emoji16.png
    A słyszałeś tym, że wzywanie były też Afryki ... na te akcje w sprawie centralki... które fabrycznie nie zostały nawet w nie wyposażone? Czy to też bujda jest? emoji16.png


    Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
     

    Nie, to nie jest bujda. Afryka normalnie sprzedawana jest bez centralki. Nie sądzę aby sobie gdzieś odnotowali, że akurat ja kazałem sobie centralkę założyć. Póki co znalazłem swój VIN w akcji serwisowej, ciekaw jestem czy i jak mnie wezwą.

    Z tym rdzewieniem to ciekawa sprawa. Zasadniczo to rama jest stalowa, jeśli gość styrał moto na kamieniach lub grzebał umiejętnie przy setach, czy cokolwiek, i uszkodził powierzchnię lakierniczą to pewnie fizyki i chemii nie oszuka. Szczególnie jeśli np. mieszka nad morzem (słone powietrze) lub w Policach (kwas siarkowy i azotowy spada razem z deszczem ;-).

    Przypomniałem sobie jedną usterkę. Padł mi na wiosnę akumulator i został wymieniony na gwarancji.


  7. 19 godzin temu, ARG napisał:

    Na dedykowanym forum do tej pory wyczytałem o łamiących się podnóżkach, problemach z wycierającymi się rurami w zawieszeniu, rdzewiejącymi ramami, słabych plastikach akcją serwisową na podstawkę i cośtam pewnie jeszcze, już nie pamiętam. A i fantastyczny serwis co nie umi wymienić napędu nie psując moto. Chociaż tu muszę pochwalić serwis bmw, gdzie w moim motku tak do*** śrubę spustu oleju, że nie da się jej odkręcić ;). Ale, żeby nie było, że nie lubię hądy, SH300 nie zamieniłbym na nic innego ;) .

    Zapomniałeś dodać jeszcze rzekomo rdzewiejące szprychy w kołach (gdzieś o tym słyszałem). Z tego wszystkiego potwierdzam tylko akcję serwisową z centralną podstawką, o której się właśnie dowiedziałem i do której się podobno kwalifikuję (strona UOKiK). Reszta pachnie mi trochę póki co fantazją. Właśnie serwis wymienił mi napęd, defektów póki co nie stwierdziłem, w przeciwieństwie do tego, co stwierdzałem każdorazowo oddając V-Stroma do serwisu (co wizyta to opierdol). Ale to raczej jest cecha samego lokalnego serwisu, a nie jakaś ogólna reguła. Przede mną kolejna dłuższa podróż, zobaczymy co pokaże.

    A sorry, byłbym skłamał. Stwierdziłem rdzewienie tarcz hamulcowych jak przez 3 dni moto stało nad Adriatykiem. ;-)

    • Like 2

  8. Nie wiem czego się konkretnie ci ludzie czepiają i czy faktycznie mają nowe Afryki czy tak się przypierdalają, bo nie mają i pewnie nie będą mieli. Stara Afryka w porównaniu z nową to archaiczny czołg. Z jakością plastików nie jest źle ale jak ktoś wyrąbie glebę bez gmoli to niech się nie dziwi. Firmowe akcesoria można sobie od razu podarować, bo faktycznie gówniane są i piekielnie drogie. Trzeba iść w alternatywy, których jest całe mnóstwo i często za śmieszne pieniądze (np. polskie gmole).

    Mario, Afryka ma dwa stopnie wysokości siedzenia przestawiane w prosty sposób i na niższym obie stopy mam na ziemi, ale pewnie już się przymierzałeś. Co do masy to przy tej pojemności jest jaka jest, ale za to bardzo nisko zawieszona i nawet z gleby  podnosi się bez wielkiego wysiłku.

    DCT natomiast wnosi zupełnie nową jakość do komfortu jazdy, bezpieczeństwa oraz samego stylu i również daje się robić parę nieznanych dotychczas sztuczek. Dla przykładu wymuszenie redukcji biegu podczas ostrego przyspieszania (np. podczas wyprzedzania) przy odkręconej manetce bez utraty ciągu. Dosłownie działa to jak turbodoładowanie motocykla.


  9. 3 godziny temu, dakarowy napisał:

    Właśnie bardzo dużo naczytalem się o awaryjności tej... jak jej tam... królowej? emoji23.png
    A szczerze zastanawiałem się ... w zasadzie jako jedna z opcji... nad ewentualnym zakupem w przyszłości... no i po tych newsach trochę mi przeszło.
    A co Ty powiesz o tym motocyklu Marku? Tyko tak szczerze emoji6.png

    Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
     

    Ja nie czytałem i nie widziałem. Może słabo patrzyłem. Widziałem za to kilku ludków co na tym kawał świata już zdążyli objechać i nie narzekali.

    Nie specjalnie chce mi się pisać o Afryce bo tu i tak prawie nikt w to nie uwierzy. Swoją wkrótce zapewne sprzedam i kupię wersję DCT. Żadnych quickshifterów i temu podobnego badziewia .

    12 minut temu, martab99 napisał:

    Taaa, i od nowa...

    Stęskniłeś się? Nie musisz czytać.

×