Skocz do zawartości

skorpion_mot

Użytkownik
  • Zawartość

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

O skorpion_mot

  • Tytuł
    Małomówny

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    Grodków
  • Motocykl
    WSK B1 SHL M11 Zamiar kupna - BMW GS650
  1. skorpion_mot

    Witam serdecznie

    Witaj
  2. skorpion_mot

    GS-y w Czechach, proszę o pomoc

    Jak nie zobaczysz to nie ocenisz – „frycowe kilometrowe trzeba z przejechać” . Sprzedający biją się w pierś że motor jest wspaniały „niepicowany” zdjęcia aktualne, a na miejscu wychodzi wszystko i potoczne sformułowanie „ to jest enduro!” to nie jest nowy motor czego się Pan spodziewał @@@!. Jest zasadnicza różnica miedzy motorem zaniedbanym z odrobiną ułańskiej zaradności mechanizatora rolnictwa, a motorem normalnie użytkowany, serwisowanym . Sam przerabiam ten temat. Wytrwałości życzę, a coś ciekawego się znajdzie.
  3. skorpion_mot

    Nowy WITA

    Dzięki wszystkim za powitanie. Pozdrawiam
  4. skorpion_mot

    Problem z lakierowaniem - podkład pęka

    Witam co do malowania koledzy mają rację - ilość warstw , za niska temperatura a do tego „sprej”!. Nie chciałbym się wymądrzać ale ja bym to zrobił tak ( na warunki domowe ) i trzymamy się dalej spraju 1. Zjechać do zera stare podkłady ( do takiego stanu jak kupiłeś element ) papierem wodnym o granulacji 400 – 500 2. Jeżeli element jest dobry nie wymaga szpachlowania to a) „odtłuścić element” - czysta szmatka bawełniana + benzyna ekstrakcyjna ! nie zamienniki ( szmatka wilgotna nie mokra kąpiąca !) B) przetrzeć element ścierką antystatyczna (zebrać pozostałości po szmatce bawełnianej ) 3. Malujemy podkładem do plastiku ( odczekujemy aż warstwy między sobą będą matowe malujemy 2-3 warstwy wystarczą ) 4.Czekamy aż element będzie suchy 24 godz. warunki pokojowe . 5.Matujemy element papierem wodnym 600 a) „Odtłuścić element” - czysta szmatka bawełniana + benzyna ekstrakcyjna ! B) przetrzeć element ścierką antystatyczna c) malujemy podkładem akrylowym sprej „alternatywa podjechać do lakiernika, jak malują samochód to sikną przygotowany błotniczek za piwko” ( odczekujemy aż warstwy między sobą będą matowe 2-3 warstwy wystarczą ). 5. Czekamy aż element będzie suchy 24 godz. warunki pokojowe . 6. Matujemy podkład jeżeli to jest lakier dwu składnikowy baza+ lakier bezbarwny to matujemy papierem wodnym 1000-1200 jeżeli akryl to wystarczy 800 – 1000 7. Malujemy lakierem sprej a)„Odtłuścić element” - czysta szmatka bawełniana + benzyna ekstrakcyjna ! ( szmatka wilgotna nie mokra kąpiąca !) B) przetrzeć element ścierką antystatyczna c) baza – zasada, lepiej malować cieńszymi warstwami 3-4, niż jedną grubo, odczekać aż warstwy między sobą będą matowe . d) lakier bezbarwny, lakier na bazę kładziemy po 30 minutach - 4 godz.( temperatura warunki pokojowe) – 2-3 warstwy chyba że producent zaleca inaczej Gotowe Nie jestem zwolennikiem malowania sprajem, ale jak trzeba to trzeba. Sprej utwardza się po kontakcie z powietrzem i są mniej odporne na zadrapania czy czynniki atmosferyczne Pozdrawiam
  5. skorpion_mot

    witam

    Witaj
  6. skorpion_mot

    Pozdrower ze Szczecina

    Witaj
  7. skorpion_mot

    Witam z Wrocławia!

    Witaj
  8. skorpion_mot

    Witam

    Witam
  9. skorpion_mot

    Witam

    Witam
  10. skorpion_mot

    Nowy WITA

    Witam wszystkich miłośników jednośladów zamierzam kupić GS 650, prawi po 8 letniej przerwie z motorami „wracam do gry”.
×