Skocz do zawartości

kwasyl

Użytkownik
  • Zawartość

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Posty dodane przez kwasyl


  1. Problem rozwiązany , wymieniłem cewkę zaplonowa i moto odzylo . Wczoraj przejechałem 200km i jak narazie wszystko jak należy , Przy okazji sprawdziłem spalanie i wyszło 6 na sto przy średniej prędkości 90kmh . Mam jeszcze jedno pytanko gdzie powinienem założyć osłonę z załącznika . Moto kupiłem nie sprawne i trochę rozkręcone i nigdzie nie mogę przypasywać tego plastiku .

    post-3698-0-95846800-1401043702_thumb.jpg


  2. Ja już nie mam pojęcia co boli moje moto . Rozrząd ustawiłem według serwisowki . Gaźniki ustawiłem przy pomocy tego tematu http://f650gs.pl/topic/1553-samodzielne-ustawienie-skladu-mieszanki-regulacja-gaznikow/ . Np dzisiaj z rana chodził dobrze nie przerywal a po południu po odpaleniu chodzi 10,15 sekund i gaśnie , odpalam i ponownie 10,15 sekund i znowu to samo . Dziś zdjalem magneto bo myślałem ze to może być klin zerwany i dlatego ma takie humory , klin jest cały ale zauważyłem ze wal ma około 0.5 mm luzu , czy to może być przyczyną ? Co jeszcze mogę sprawdzić ? Pozdrawiam i dziękuję za zainteresowanie moim problemem


  3. Oczywiście przed podejściem do ustawiania rozrządu przeczytałem cały temat który mi podałeś w linku wyżej . Tłok na gorze , zablokowałem silnik i tak wyszło , jak chciałem przekręcić silnik jeszcze raz to walki rozrządu ustawione były w pozycji pracy a w takiej pozycji z tego co wiem to nie można ustawiać rozrządu . Przedstawiłem rozrzad o jeden ząbek na kreskę oznaczają numerem 3 . Teraz walki są pod tym samym kątem względem siebie . Dodaje zdjęcia . Wszystko złożyłem do kupy i odpaliłem aprilke . Odrazu po odpaleniu było słychać ze silnik lepiej pracuje , lżej mu było . Przestał przerywać . Po jeździe próbnej wyraźnie było czuć ze ma więcej mocy , silnik przestał metaliczne Brzeczec powyżej 5 tys obrotow .

    post-3698-0-30499300-1400140745_thumb.jpg

    post-3698-0-79339700-1400140758_thumb.jpg


  4. 1. Ładowanie według serwksowki powinno wynosić od 13 do 15v

    2. Zawsze po zgaszeniu moto na noc odrazu zakrecam kronik paliwa

    4,5. Właśnie z ustawieniem poziomu paliwa miałem problem bo nie mogłem za duzo znalesc na ten temat . Śrubke od składu mieszanki Mam wykrecona 3 obroty, iglice na drugi ząbek od góry

    Jeszcze jedno jak silnik zgaśnie i chce go odpalić to od czasu do czasu silnik chyba próbuje odpalić do tylu . Czy to jest możliwe ? Obrotomierz zamiast do przodu zaczyna kręcić się do tyłu .


  5. Mam duży problem z moja aprilia moto bardzo podobny do bmw i mam nadzieje ze mi ktoś pomoże za co z góry dziękuję .

    A więc zaczęło się tak : kupiłem moto niesprawne . Poprzedni właściciel nie mógł sobie poradzić z gaźnikami kupił nawet komplet gaźnikow ale z starszego modelu . Udało mi się złożyć gaźnik do kupy i motor odpalił .

    Ustawiłem poziom paliwa , sprawdziłem luz zawodowy i na wszystkich zaworach mam 0.15 . Jak motor jest zimny to odpala na ssaniu i potrafi zgarnąć raz lub dwa razy przyczym przez pierwsze 20 sekund ma niskie obroty bo oko 1800 obrotów na minutę . Jak juz chodzi to po 20 sekundach dostaje obroty takie jakie powinien mieć na ssaniu około 3500 obrotów na minutę . Jak juz motor się rozgrzeje to na wolnych obrotach zaczyna przerywać co jakiś czas (około co 10-20 sekund) zdążą się ze gaśnie . Podczas gdy wolno przyspieszam silnik dlawi się przerywa strzela w tłumik , dzieje się tak do około 4000 obrotów na minutę . Jeśli przyspieszenie gwałtownie to jest dobrze nic nie przerywa , motor przyspiesza płynnie . Tak przy około 5-6 5 tys obr słychać takie metaliczne Brzeczenie , słychać to tylko podczas jazdy . Do 5 tys obr nic nie słychać . Wymieniłem moduł zapłonowy zrobiłem przegląd całej instalacji i zmierzył em napięcie wynosi ono pomiędzy 14.2 a 15v . Mam zamontowany mały wyświetlacz napięcia na stałe wiec na bieżąco kontrolę ladowanie . Bardzo proszę o pomoc . Pozdrawiam


  6. Mam na imię Kamil i Witam wszystkich posiadaczy i fanów motocykli bmw f650gs . Od 5 miesięcy jestem posiadaczem aprilia pegaso 650 z 2000 roku . Kupiłem ją niesprawna i do dzisiaj nie chodzi do końca jak powinna . Pozdrawiam i mam nadzieje ze mi pomożecie

×