zamlynny
-
Zawartość
50 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Posty dodane przez zamlynny
-
-
czy możesz podać jaki był koszt przeróbki kanapy?
Z przesyłką wyszło 420 lub 470 zł. Mam gdzieś na to kwit, jak chcesz poszukam i powiem dokładniej. Kanapa w tej wersji jest o niebo wygodniejsza. Wkładek żelowych Mario nie wkładał, bo jak zapewne wiesz mają swoje wady, a przy tak dużej ilości gąbki i odpowiednim wyprofilowaniu jest super. Sam ich nie polecał, więc posłuchałem go. Teraz na moim GSiku siedzi się jak w fotelu w domu.
- 1
-
Nadszedł czas na przesiadkę na coś nowszego, tak więc wystawiłem dzisiaj swojego GSika na sprzedaż.
Szczegóły w linku: http://www.allegro.p...3212901866.html
Opis zrobiłem w miarę dokładny, bez ściemniania, że trzy sezony latałem i tylko lałem paliwo.
Moto naprawdę godne polecenia, zadbane i doinwestowane. Wszystkie naprawy wykonywane na bierząco. Zainwestowałem także troszkę w akcesoria. Nie szczędziłem swojej maszynce grosza, motocykle to moja pasja, w dodatku mam taki walnięty charakter, że wszystko czego używam musi być w idealnym stanie. Z tego powodu katamarany kupuje tylko w salonie, a na nowe moto niestety mnie nie stać...
Przebieg prawdziwy, bezwypadkowość również. Jak czegoś nie dopisałem, pytajcie, na wszelkie pytania odpowiem.
-
Pomału zaczynam myśleć o krókiej turystyce na swoim GSiku. Orientujecie się, czy da się kupić jakiś niefabryczny kufer pasujący na oryginalny stelaż z płytą montażową BMW?? Ewentualnie da się to jakoś przerobić w prosty sposób pod jakiś kufer?? Może są dostępne jakieś dodatkowe adaptery??
-
Dokładnie, Komir masz rację.Grzech25 masz możliwość zmierzenia gwintu na czujniku (średnica i skok)?
M10x1
-
Wg mnie: sprawdź dokładnie klemy na akumulatorze i wszystkie masy, szczególnie te od silnika i sterowania silnika. Miałem podobny objaw, u mnie nie łączyła klema "-" na aku.
-
Jeśli jesteś wąski jak szczypiorek ;) ,albo lubisz oglądać swoje ramiona :D .To proszę bardzo .Ja zaryzykowałem icóra będzie miała ładne lusterka w skuterku . :D Pisze to ,bo przymierzałem ,a nie jakieś wywody z kosmosu.
Jestem po montażu lusterek, jak będę miał chwilkę wrzucę fotki jak wygląda teraz moje moto.
Spostrzeżenia:
1. Nie prawda z widocznością, na tych nowych jest lepsza niż poprzednio. (patrz pkt. 2)
2. Wadą jest to, że poszerzają moto o jakieś 3 cm, tyle szerzej wystają od tych oryginalnych.
3. Generalnie nie pasują do naszego moto, zamocowałem je w ten sposób, że wkręciłem je w "magiczne śrubki", po czym ścisnąłem nimi lusterka. Trzymają się dobrze, ale zamiast płaskiej powierzchni, te tulejki przy kierownicy ściskają gwint, czy nie będzie z tym problemu napiszę wam jak przejadę się ze 160 km/h.
-
Jeśli jesteś wąski jak szczypiorek :) ,albo lubisz oglądać swoje ramiona :) .To proszę bardzo .Ja zaryzykowałem icóra będzie miała ładne lusterka w skuterku . :lol: Pisze to ,bo przymierzałem ,a nie jakieś wywody z kosmosu.
Być może, jeśli tak, pojadą z powrotem do sprzedawcy. Dogadałem się tak, że w ciągu 10 dni mogę oddać, a on ma przyjąć i bez problemu zwrócić kasę (podobno).
-
Kupiłem te lusterka do DAKARA 2004 :evil: Niestety nic nie widać :evil: :evil: :evil: ODRADZAMWydaje mi się, że widoczność będzie taka sama jak w nowych GSach. Odległość mocowania lusterka od krawędzi kiery jest taka sama w GSie prod. od 2008 roku, co w naszych.
-
Czy jesteś pewien, że będziesz widział, wydają mi się przyktótkawe, ale może się mylę, najwyżej zamontujesz je sobie na końcu kiery :)A kto mówił, że będę coś widział? :) Zamontuje, to na pewno wam powiem, czy da się z nich korzystać.
-
Spróbuje w takim razie to:
http://moto.allegro.pl/lusterko-bmw-f-6 ... 41197.html
Podobają mi się te lusterka i myślę, że powinny pasować.
-
Orientujecie się, czy do GSa z 2000 roku będą pasować lustra produkowane do modeli 2008 i nowszych?? Chciałbym do swojego moto kupić jakieś fajne, nieokrągłe lusterka, możecie coś zaproponować??
Zależy mi na tym, żeby nowe lusterka nie spowodowały całkowitego braku widoczności z tyłu.
-
Witam
Przyszedł czas na zmianę mojego moto... Z jednej strony niechętnie to robię, bo poświęciłem sporo pracy / kasy / serca tej maszynce. Z drugiej zaś strony pojeździłem troszkę litrowym gixerem K7 i chciałbym przesiąść się na litrowego nakeda.
Szczegóły ogłoszenia:
-
Tak jeszcze zerknąłem szybko na Allegro. Jakiś gość sprzedaje taki zbiornik (250 zł) w miejscowości Kórnik, to niedaleko Poznania, może lepiej wymień go i będziesz miał spokój. Stawką tutaj jest być albo nie być Twojego silnika, te Rotaxy ponoć wybitnie bały się małej ilości oleju...
-
Tak, bo to olej silnikowy. Silniki z suchą miską olejową mają zewnętrzne zbiorniki oleju. Możesz wlać ten sam olej, pod warunkiem, że zlejesz go czysto i w czyste naczynie. Klej musisz dobrać jakiś odporny na wysoką temperaturę, zbiornik się dosyć mocno rozgrzewa w czasie pracy silnika.
-
Wyjmowałem pływak i wygląda na to, że nie wisi. Słychać klikanie przy obracaniu góra - dół. Nie widać samego pływaka, ponieważ jest zabudowany. Styki ma zwarte bez względu na pozycję w jakiej się znajduje... Trzeba chyba szukać samego pływaka...
-
Mam jeszcze jeden problem w moim GSie. Mianowicie świeci mi się cały czas kontrolka rezerwy, bez znaczenia ile jest paliwa w zbiorniku. Po zdjęciu kostki rezerwy ze zbiornika przestaje świecić, jednak po jej założeniu problem wkrótce wraca. Sprawdzałem styki wychodzące ze zbiornika, przy pełnym zbiorniku są zwarte. Ma ktoś pomysł co może być "nie tak"?
-
;) Nie mam zielonego pojęcia... Jest takie przysłowie "szewc bez butów chodzi". :D
-
Hej
Mam na imię Maciek, pochodzę z Włodawy (woj. lubelskie) i właśnie stałem się posiadaczem BMW F650 GS z 2000 roku. Zawsze marzyłem o GSie 1200 ADV, ale narazie mnie nie stać, stąd zakup mniejszego braciszka ;) . Po dwóch dniach jazdy jestem wniebowzięty (wcześniej jeździłem Hornetem), BMW jest skrojone praktycznie idealnie pod moje potrzeby :D .
F650GS 2000 rok, zadbany
na Sprzedam
Napisano · Report reply
Możesz wierzyć lub nie, ale nie dobiłem 3500 km w ciągu trzech sezonów. Naprawdę mało jeżdżę.
Moto sprzedane, proszę o zamknięcie tematu.